Wat weerhoudt je ervan om gewoon te liegen tegen je collega? Zij is immers ook een beklemmende factor.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tijdelijk downgraden gaat niet werken. Als ik zeg dat ik het even niet meer zeker weet, is het def. uit.
Inderdaad... gewoon een verhaal ophangen dat het minder gaat in je relatie, de sex is ook niet meer wat het geweest is enzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat weerhoudt je ervan om gewoon te liegen tegen je collega? Zij is immers ook een beklemmende factor.
En dat na een paar maandenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
de sex is ook niet meer wat het geweest is enzo.
Er is maar één eerste keerquote:
he potjandorie, je klinkt als bluebit - 10 jaar......ah mooie herinneringen!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat dan ook nog. Anders zou het ook geen dilemma zijn. Het helpt overigens ook niet dat ik de reputatie van vrouwenverslinder heb op het werk...omdat ik in het verleden wel eens vaker wat kippetjes aan het spit heb gehangen...dat weerhoudt de collega er ook een beetje van zo met mij in zee te gaan.
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:24 schreef Kreator het volgende:
De afgelopen week heb ik een beetje met die collega gesms't en toen zei ze dus dat ze mij met rust zou laten 'omdat ik een vriendin heb en niet vreemd moet gaan.'
Ja. Of dat iemand het ziet. Het is dan wel een grote stad, maar ik ken dan ook nogal veel mensen in de stad, als profi. drinker zijnde.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er een kans dat collega en vriendin elkaar zouden kunnen kennen en/of tegen zouden komen?
je gaat haar toch niet op een openbaar toilet proberen te nemen of het risico lopen dat ze halfzat en geil is terwijl je in de kroeg zit, om vervolgens naar haar huis te lopen alwaar ze door alcohol als een blok in slaap valt.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Of dat iemand het ziet. Het is dan wel een grote stad, maar ik ken dan ook nogal veel mensen in de stad, als profi. drinker zijnde.
no shit, sherlockquote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Volgens mij gaat die relatie ook niet lang duren...
Waarom? Je kunt toch ook gewoon het er van nemen, zonder maar meteen relaties uit te gaan maken... Een beetje lol mag een vent toch zeker nog wel hebben. En sowieso zijn vriendin zal heus wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Jezus man TS, denk ff na ofzo. Het is kiezen of delen. Of je kiest voor je huidige vriendin of je kiest voor je collega. Kies je voor je huidige vriendin, dan moet je je collega een beetje met rust laten en haar "vergeten". Kies je voor je collega dan moet je het eerst uitmaken met je huidige vriendin.
Wat ik sowieso niet snap is dat je die twijfels hebt als nog maar een paar maanden met je huidige vriendin hebt. Volgens mij gaat die relatie ook niet lang duren...
Dus het zou jou niets uitmaken als jij je vriend vertrouwd maar hij ligt ondertussen zijn bloedmooie collega te batsen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch ook gewoon het er van nemen, zonder maar meteen relaties uit te gaan maken... Een beetje lol mag een vent toch zeker nog wel hebben. En sowieso zijn vriendin zal heus wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft...
Vreemdgaan is gewoon not done naar mijn inziens. Ik zou het niet tof vinden als zij met een ander zou gaan, same for her...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch ook gewoon het er van nemen, zonder maar meteen relaties uit te gaan maken... Een beetje lol mag een vent toch zeker nog wel hebben. En sowieso zijn vriendin zal heus wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft...
Nee, iddquote:Op donderdag 2 april 2009 10:23 schreef Maanvis het volgende:
Nijns kent Kreator duidelijk nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |