in de huiskamer welteverstaanquote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef Enchanter het volgende:
Je had haar beter gelijk kunnen neuken
TT veranderen?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit.
En als je der niet neukt ben je heaumeau
quote:Zusje van vriend gezoend
1 april met een verlengsnoer.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het is 2 april, dus het moet wel waar zijn!
Jij zou anders wel een oud wijf neuken met Kristelquote:Op donderdag 2 april 2009 01:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zusje blijft langer jong en vers. Makkelijke keuze zou ik zeggen.
Idd, een afgelikte boterhamquote:Op donderdag 2 april 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij zou anders wel een oud wijf neuken met Kristel
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:53 schreef Boomlaars het volgende:
Ik gaf haar haar cadeau en feliciteerde haar en voor ik het wist stonden we te zoenen. Zij nam
het initiatief, en we hebben dit zeker 5 minuten volgehouden, toen ik eindelijk besefte wat er gebeurde.
lekker relevant ookquote:Op donderdag 2 april 2009 00:53 schreef Boomlaars het volgende:
supervisor Rinus
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:12 schreef piekartz87 het volgende:
wie zoent er lekkerder, je vriendin of je zusje?
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:12 schreef piekartz87 het volgende:
wie zoent er lekkerder, je vriendin of haar zusje?
quote:Op donderdag 2 april 2009 03:01 schreef cablegunmaster het volgende:
hoax
Moet naar de gevangenis.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef SpiekerJozef het volgende:
WIe A zegt . . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Moet naar de gevangenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ja he?quote:
Dit.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb wel eens betere topics van je gezien btw, Boomlaars
quote:Op donderdag 2 april 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
TS beleeft de droom van iedere man, en nog zit ie te zeiken
Ohja waar zijn de gezichtsuitdrukkingen in je OP ?
Hmm ik ken 'm als (leeftijd/2) + 7... toch weer 2 jaar verschilquote:Op donderdag 2 april 2009 08:05 schreef marcel-o het volgende:
whehehe
en daar moest je 5 min over doen om er achter te komen dat je verkeerd bezig was?![]()
Hier horen minstens bewijzende foto's/haivs bij , post ze anders in het breezah topic, valt t minder op
maargoed, legaal=(leeftijd/2 ) + 5 (of was t een andere som)
Ik mis het "ik keek ongeveer zo" plaatje.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:53 schreef Boomlaars het volgende:
Verleden week had ik een feestje bij mijn vriendin thuis. Haar zusje vierde namelijk haar verjaardag. Ik kwam als 1van de eerste aan, en het bleek dat mijn vriendin nog aan het werk
was in de supermarkt en dat haar supervisor Rinus haar niet wilde laten gaan voor ze klaar was. Haar zusje (15 jaar) was alleen thuis en nodigde me uit naar binnen.
Ik gah haar haar cadeau en feliciteerde haar en voor ik het wist stonden we te zoenen. Zij nam
het initiatief, en we hebben dit zeker 5 minuten volgehouden, toen ik eindelijk besefte wat er gebeurde. Ik heb haar van me af geduwd en ben naar huis gegaan, heb mijn vriendin opgebeld en gedaan alsof ik zou wachten tot zij thuis zou komen alvorens ik erheen zou gaan.
De rest van de avond heeft haar zus me zoveel mogelijk ontlopen, kreeg wel een SMS van haar dat ze het fijn vond, en of we het tussen ons konden houden en of ik eventueel nog een keer het
"af wou maken"Wat nu verdomme.
AAwwwquote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus jij heb met mijn zusje gezoend terwijl wij verkering hadden??
Dat is inderdaad wel een vervelende situatie TS. Ik steun je in deze lastige tijd.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:53 schreef Boomlaars het volgende:
Verleden week had ik een feestje bij mijn vriendin thuis. Haar zusje vierde namelijk haar verjaardag. Ik kwam als 1van de eerste aan, en het bleek dat mijn vriendin nog aan het werk
was in de supermarkt en dat haar supervisor Rinus haar niet wilde laten gaan voor ze klaar was. Haar zusje (15 jaar) was alleen thuis en nodigde me uit naar binnen.
Ik gah haar haar cadeau en feliciteerde haar en voor ik het wist stonden we te zoenen. Zij nam
het initiatief, en we hebben dit zeker 5 minuten volgehouden, toen ik eindelijk besefte wat er gebeurde. Ik heb haar van me af geduwd en ben naar huis gegaan, heb mijn vriendin opgebeld en gedaan alsof ik zou wachten tot zij thuis zou komen alvorens ik erheen zou gaan.
De rest van de avond heeft haar zus me zoveel mogelijk ontlopen, kreeg wel een SMS van haar dat ze het fijn vond, en of we het tussen ons konden houden en of ik eventueel nog een keer het
"af wou maken"Wat nu verdomme.
Nu pics, godverdomme.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:06 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een vervelende situatie TS. Ik steun je in deze lastige tijd.
En strak. Ik vind dat ook dat er inderdaad pics geplaatst dienen te worden, en wel meteen!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:08 schreef McFearless het volgende:
Vijftien he, dan zijn ze nog lekker krap.
quote:
Dus die hoer is allang geen 15 meer?quote:
wehehehequote:
quote:
dankuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |