Het is een miniformaat van hun eigen auto waar ze nogal gek mee zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:21 schreef muzas het volgende:
[..]
- dat autootje? vind ik persoonlijk afbraak van de foto.... tenzij men aan wil geven dat het een jongetje word? of hoe groot de buik is?
Ik vind een HDR, niet een 'gewone' foto. Je plakt toch minstens 3 belichtingen over elkaar heen. HDR moet je leuk vinden. Ik vind het persoonlijk ontzettend lelijk als het te overdreven gebruikt word. Zoals je ziet krijgen je bomen 'halo's'. die aura van verlichting om ze heen. En het water lijkt alsof het bevroren is (tenzij dat ook echt zo isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef ElizabethR het volgende:
Die maak ik absoluut wel dus.
Dit is ook een gewone foto. 1 RAW die is bewerkt als ware het HDR.
En inderdaad, diafragma was 22
Ben je ook postbode dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef kvdv het volgende:
Haha, ik bof dat ik vlak langs die busbaan woon... dagelijks de keuze uit 4 lijnen
edit: ...psst we zijn zelfs indirect collega's!
+ interessante verdeling in de fotoquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:02 schreef kvdv het volgende:
@ElizabethR
+Mooi, mooie bewerking, deze keer niet over de top. Vind 'm geslaagd.
-Beetje gesloten, misschien wijder nog iets indrukwekkender geweest *zoekzoek...
Snapje vanuit de bus:
[ afbeelding ]
Foveon800 iso!
+ z/w effect voegt veel toe aan de fotoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef zquing het volgende:
+ Leuk die boom in 't midden(al werkt hij het lijnenspel wel een beetje tegen)
- Niet echt scherp, beetje saai
[ link | afbeelding ]
Zeer gave foto! Helemaal mijn stijl.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:27 schreef firewirecable het volgende:
+ de compositie is (bijna) goed
- het perspectief moet gecorrigeerd worden en de foto is vrij donker
[ link | afbeelding ]
+ De belichting is perfect.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:26 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Zeer gave foto! Helemaal mijn stijl.
+ Mooi contrast
- oogt iets onscherp (kan aan het formaat liggen)
De mijne:(Duister roodkapje)
[ afbeelding ]
+technisch prima: goede belichting, mooie kleuren, rechte horizon op 1/3equote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ De belichting is perfect.
- Ik zie hier geen minpunten in. Prima foto!
[ afbeelding ]
+ mooie foto, mooie beweging, mooie kleurenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
+technisch prima: goede belichting, mooie kleuren, rechte horizon op 1/3e
-beetje saai
Training voor de Roparun dit weekend:
[ afbeelding ]
Dat was de bedoeling, hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 01:04 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ja over die foto van Syb.ren...leuke plaat maar ligt het aan mijn laptop of stond de witbalans nogal verkeerd?
Ff wat met levels geschoven zodat ze een wat gezonder kleurtje heeft...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |