| 1 2 3 4 5 | 2. Scotland 7 10 3 1 3 6 10 -4 3. Norway 7 7 1 4 2 7 6 1 4. Macedonia FYR 7 7 2 1 4 4 9 -5 5. Iceland 8 5 1 2 5 7 13 -6 |
Die verdediging, was vooral goed in aanvallen, niet in verdedigen. Frank de Boer kon goed opbouwen en Reiziger en Numan waren opkomende backs. Stam was wel heel goed in verdedigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
In 1998 hadden we een betere verdediging met Reiziger, Stam, Frank en Numan.
ik meende het ook nogquote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me lastig genoeg.
Noorwegen en Schotland
| 1 2 3 4 5 | Noorwegen 8 2 4 2 10 9 - 7 Schotland 8 3 1 4 10 6 - 11 Macedonië 8 2 1 5 7 5 - 11 IJsland 8 1 2 5 5 7 - 13 |
quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een zware poule eigenlijk, Schotland en Noorwegen zijn ploegen waar Nederland het altijd moeilijk mee heeft, met name de uitwedstrijden. IJsland en Macedonie zijn ook zo beroerd nog niet.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef Grimm het volgende:
Dit wordt een groot fiasco
quote:Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Schotland is minstens van het niveau Roemenië (en die eindigden boven ons), dus zo makkelijk wordt het nog niet. En Noorwegen speelt erg defensief loerend op de counter. Dat ligt ons ook helemaal niet.
Wordt nog lastig.
Hihiquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:32 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste wedstrijd tegen Schotland kan wel doorslaggevend zijn.
Eindelijk weer eens een klasse verdediger op komt. Al had hij uiteraard nog gewoon in Nederland moeten spelen. Ik zie deze jongen snel doorbreken.quote:Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Een mooie opsteker voor Jeffrey Bruma. De zeventienjarige Nederlandse verdediger is door de personele problemen bij Chelsea toegevoegd aan de selectie voor het Champions Leagueduel van vanavond tegen FC Porto.
Please Wait ...
Carlo Ancelotti kan vanavond in de eerste wedstrijd van de groepsfase in het kampioenenbal geen beroep doen op een vijftal belangrijke spelers. Zo zijn Didier Drogba en José Bosingwa geschorst en kampen Deco, Joe Cole en Paulo Ferreira met blessures.
Naast oud-Feyenoorder Bruma haalde Ancelotti ook de talenten Sam Hutchinson en Fabio Borini bij de spelersgroep. "We zijn blij dat we de mogelijkheid hebben om deze spelers door te laten stromen", aldus de coach. "Het is voor het drietal een mooie kans om zich te laten zien bij de hoofdmacht."
Is er ook een topic uitsluitend voor Oranje dan? Zo ja, dan kun je misschien een linkje posten.quote:
Het grote Nederlands Elftal topic #3: Kuijt sowieso basisquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Is er ook een topic uitsluitend voor Oranje dan? Zo ja, dan kun je misschien een linkje posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |