Het voordeel is dat deze ploegen elkaar onderling ook af gaan maken.quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een zware poule eigenlijk, Schotland en Noorwegen zijn ploegen waar Nederland het altijd moeilijk mee heeft, met name de uitwedstrijden. IJsland en Macedonie zijn ook zo beroerd nog niet.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me lastig genoeg.
Noorwegen en Schotland
Maar het kón ergerquote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Kadoc het volgende:
Toch niet makkelijk. Noorwegen en Schotland zijn gewoon sterke tegenstanders die het EK op het laatste moment misliepen. Macedonië is een angstgegner en IJsland heeft de afgelopen kwalificatiereeks laten zien ook iets te kunnen. Wel leuke tegenstanders, en gelukkig maar één Oostblokland.
Met de schotten weet je het nooit.quote:Op zondag 25 november 2007 18:08 schreef DANILXL het volgende:
dit is de makkelijkste poule. Ik had liever in een poule met Engeland gezeten. Is er tenminste grotere kans op leuke wedstrijden
Hebben we wel eens tegen hun gespeeld dan?quote:Op maandag 26 november 2007 00:07 schreef pfaf het volgende:
Nederland heeft overigens nog NOOIT van Macedonie gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |