Het is wel echt de meest sneue groep van allemaalquote:1 Nederland 7 7 0 0 21 16-2
2 Schotland 5 2 1 2 7 4-6
3 Macedonie 6 2 1 3 7 4-7
4 IJsland 7 1 1 5 4 6-12
5 Noorwegen 5 0 3 2 3 2-5
Dat wel, maar toch blijft het verbazend hoe enorm soeverein Nederland is. Vroeger had je nog wel eens een Wit-Rusland uit, altijd lastig. Dan zeiden ze sowieso dat er geen kleine teams meer waren, en dat het toch wel erg moeilijk was om tegen zo'n muur van verdedigers op te scoren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is wel echt de meest sneue groep van allemaal.
Inderdaad...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch blijft het verbazend hoe enorm soeverein Nederland is. Vroeger had je nog wel eens een Wit-Rusland uit, altijd lastig. Dan zeiden ze sowieso dat er geen kleine teams meer waren, en dat het toch wel erg moeilijk was om tegen zo'n muur van verdedigers op te scoren.
Als je zag hoe relatief gemakkelijk ze er ook gister weer invlogen tegen een ultra defensief 4-5-1 land, dan moet dit toch wel het beste team in jaren zijn. Ik moest gisteren zelfs weer even goed nadenken wie er ook alweer meespeelden in 98..
Verdedigend waren we toen veel beter met een Van der Sar, De Boer, Stam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad...
Nederland in '98 was ook niet altijd best. Die 0-0 tegen België... een groot gedeelte van de wedstrijd tegen Joegoslavië.... we scoorden steeds op de juiste momenten, dat was prima.
Ben ik gek als ik zeg dat dit team zelfs beter is dan in '98 en 2000?
Gek misschien niet, maar dit kun je echt nog niet weten, we zijn nog niet echt getest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat dit team zelfs beter is dan in '98 en 2000?
Nouja, de verdedigers waren beter. Maar ik zat altijd met samengeknepen billen omdat er elke wedstrijd wel iemand een keer volkomen verkeerd opgesteld stond en de bal in ons doel dwarrelde. Een De Boertje, noemden we dat toen. Dat is nu veel minder, ookal word je op papier niet vrolijk van Ooijer en Mathijsen. Iedereen staat toch veel beter, mede ook door de controlerende middenvelders, en de backs die niet aan de achterlijn van de tegenpartij staan. Daar schortte het toen ook altijd wel aan dacht ik, wie hadden we toen? Jonk, soms Seedorf, wie vergeet ik? Nooit echt goede controleurs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef sjimz het volgende:
Verdedigend waren we toen veel beter met een Van der Sar, De Boer, Stam.
Op het middenveld en aanvallend is het mij om het even.
Nou ja, we hebben Italië en Frankrijk met dikke cijfers ingemaakt... En ik vind dat we nu zelfs veel sterker zijn dan op het EK.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gek misschien niet, maar dit kun je echt nog niet weten, we zijn nog niet echt getest.
Frankrijk en Italie vorig jaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Suijk het volgende:
Gek misschien niet, maar dit kun je echt nog niet weten, we zijn nog niet echt getest.
Zorgen dat zij überhaupt de bal niet kunnen krijgen door ook zeer strak bij hun verdediging en middenveld te dekken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
Ik maak me toch nog zorgen om de verdediging. Hoe gaan wij Messi, Kaka of Ribery afstoppen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |