Als we die aanhanger kunnen regelen wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Manu82 het volgende:
klinkt goed (en plattegrond zag er ook goed uit)
Maar nog wel veel werk dit weekend dus?
Ik neem aan dat Bart en Bram toch wel onder Ricardo uit kunnen/willen komenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien wilde Ricardo zo graag dat hij zichzelf aanbood, en ze er niet meer onderuit konden?
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning!
Dat geeft wel het niveau weer van The Bunker, als Ricardo langs mag komen. Blijkbaar is er weinig animo onder de RLS-Oldies.
Mag je toch niet meedoen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal bijna een dank-telefoontje plegen aan de Soos en CWI dat ze me geen toestemming gaven.
Edit: Goedenmorgen
Laten we dit wel hopen, Ricardoquote:Op donderdag 2 april 2009 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Bart en Bram toch wel onder Ricardo uit kunnen/willen komen
Nope, bewindvoerder vond het wel prima, maar daar hadden die instanties maling aan.quote:
gadverdamme zeg, niet die ordinaire nicht he!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgenen wederom mooi weer.
![]()
Zeg Bram, waarom nodig je die vreselijke Rachel/Ricardo uit in The Bunker? Wat een ordinaire greppeldel is dat zeg. Ik hoor hem nog zeggen tegen Amanda: Amáááán, het stinkt hier naar ongewassen kut.......hoe dáááán?????
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.quote:
Goedemorgen Fritsje!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.
Het zou mij niet uitmaken wie of wat erin komt, maar om terug te vallen op DGK haalt wel iets weg van een geheel vernieuwend concept.quote:
Vertel....quote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.
Gelukkig is nmns er niet!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik weet 'm ook nog niet hoor.
Ga rokenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Halve stad doorgefietst om erachter te komen dat ik morgen pas naar de tandarts moet.
Briefje voor mijn vervende zwager neergelegd 'Als er iets is, dan bel maar' en vervolgens mijn telefoon thuis vergeten ...
Maar verder is alles in orde met me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |