quote:Op donderdag 2 april 2009 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan claimen we een rls sc hoekje voor onze tentjes!
Soepel van je, thnxquote:Op donderdag 2 april 2009 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik laat het voor deze keer gaan, maar alleen omdat patattent niet lekker bekt.![]()
Beetje te druk, dan blijft het maar door m'n kop malen.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:09 schreef Manu82 het volgende:
Is er eigenlijk een speciale reden dat je niet kunt slapen?
Ik wel eens, bij een ander forum. Waanzinnig dom allemaal vond ik het toen. Een soort van "Kijk mij eens leuk zijn, leuk doen en knap en interessant zijn" bijeenkomstquote:Op donderdag 2 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie is er al eens bij zo'n meet geweest?
Bij een kleine meet ooit geweestquote:Op donderdag 2 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie is er al eens bij zo'n meet geweest?
Snap het, heb ik nu ook eigenlijk. Maar heb besloten om tegen een uur of 8 te gaan slapenquote:Op donderdag 2 april 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje te druk, dan blijft het maar door m'n kop malen.
Het liefst zou ik nu opblijven tot een uur of twee vanmiddag, maar dan komt het niet goed met het ritme van L&B, krijg ik daar weer gezeik mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Snap het, heb ik nu ook eigenlijk. Maar heb besloten om tegen een uur of 8 te gaan slapen
Hier is het verschillende ritme zo af en toe juist wat verstandigerquote:Op donderdag 2 april 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het liefst zou ik nu opblijven tot een uur of twee vanmiddag, maar dan komt het niet goed met het ritme van L&B, krijg ik daar weer gezeik mee.
quote:Op donderdag 2 april 2009 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier is het verschillende ritme zo af en toe juist wat verstandiger
Haha, helemaal vergeten. Net een kinderen voor kinderen nummer.quote:
Spectaculaire interpretatiequote:Op donderdag 2 april 2009 04:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi![]()
Eentje van toen....jeweets
Ik vind 'm niet zo veel verschillen van het origineelquote:
Zeker mooi, maar ik moet dan altijd aan de Party Animals denkenquote:Op donderdag 2 april 2009 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén van mijn favorieten in de jaren '80, ik blijf dit nummer eeuwig mooi vinden
Welterustenquote:Op donderdag 2 april 2009 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog eentje en daarna ga ik slapen guys![]()
Morgen weer goed eten Frits![]()
![]()
Yep, via zijn Hyves.quote:
quote:Bram (350)
gisteren, 23:17
jo! kom je een nachtje slapen in mijn bunker rachel??? 24 op 25 april! of 23 op 24 april! geen grap!
bram
Het lijkt er wel op. Straks neemt hij Amanda ook nog mee, die 2 zitten zo'n beetje aan elkaar vastgeplakt.quote:
Jo?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:59 schreef beequeen het volgende:
Bram (350)
gisteren, 23:17
jo! kom je een nachtje slapen in mijn bunker rachel??? 24 op 25 april! of 23 op 24 april! geen grap!
bram
Dat is iemand waarvan je niet zeker weet of het een zwerver is, maar wel sterk het vermoeden hebt dat het een zwerver is.quote:
Nee vandaag niet, de vijver is leeg, alle planten zijn weg en de klimop is verwijderd.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weer aan het werk in de tuin vandaag?
Als we die aanhanger kunnen regelen wel ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef Manu82 het volgende:
klinkt goed (en plattegrond zag er ook goed uit)
Maar nog wel veel werk dit weekend dus?
Ik neem aan dat Bart en Bram toch wel onder Ricardo uit kunnen/willen komenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien wilde Ricardo zo graag dat hij zichzelf aanbood, en ze er niet meer onderuit konden?
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:58 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning!
Dat geeft wel het niveau weer van The Bunker, als Ricardo langs mag komen. Blijkbaar is er weinig animo onder de RLS-Oldies.
Mag je toch niet meedoen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zal bijna een dank-telefoontje plegen aan de Soos en CWI dat ze me geen toestemming gaven.
Edit: Goedenmorgen
Laten we dit wel hopen, Ricardoquote:Op donderdag 2 april 2009 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Bart en Bram toch wel onder Ricardo uit kunnen/willen komen
Nope, bewindvoerder vond het wel prima, maar daar hadden die instanties maling aan.quote:
gadverdamme zeg, niet die ordinaire nicht he!quote:Op donderdag 2 april 2009 08:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgenen wederom mooi weer.
![]()
Zeg Bram, waarom nodig je die vreselijke Rachel/Ricardo uit in The Bunker? Wat een ordinaire greppeldel is dat zeg. Ik hoor hem nog zeggen tegen Amanda: Amáááán, het stinkt hier naar ongewassen kut.......hoe dáááán?????
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.quote:
Goedemorgen Fritsje!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.
Het zou mij niet uitmaken wie of wat erin komt, maar om terug te vallen op DGK haalt wel iets weg van een geheel vernieuwend concept.quote:
Vertel....quote:Op donderdag 2 april 2009 10:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk de TT van het volgende topic nog niet.
Gelukkig is nmns er niet!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik weet 'm ook nog niet hoor.
Ga rokenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ja hoi!
Halve stad doorgefietst om erachter te komen dat ik morgen pas naar de tandarts moet.
Briefje voor mijn vervende zwager neergelegd 'Als er iets is, dan bel maar' en vervolgens mijn telefoon thuis vergeten ...
Maar verder is alles in orde met me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |