quote:Op donderdag 2 april 2009 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan claimen we een rls sc hoekje voor onze tentjes!
Soepel van je, thnxquote:Op donderdag 2 april 2009 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik laat het voor deze keer gaan, maar alleen omdat patattent niet lekker bekt.![]()
Beetje te druk, dan blijft het maar door m'n kop malen.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:09 schreef Manu82 het volgende:
Is er eigenlijk een speciale reden dat je niet kunt slapen?
Ik wel eens, bij een ander forum. Waanzinnig dom allemaal vond ik het toen. Een soort van "Kijk mij eens leuk zijn, leuk doen en knap en interessant zijn" bijeenkomstquote:Op donderdag 2 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie is er al eens bij zo'n meet geweest?
Bij een kleine meet ooit geweestquote:Op donderdag 2 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie is er al eens bij zo'n meet geweest?
Snap het, heb ik nu ook eigenlijk. Maar heb besloten om tegen een uur of 8 te gaan slapenquote:Op donderdag 2 april 2009 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje te druk, dan blijft het maar door m'n kop malen.
Het liefst zou ik nu opblijven tot een uur of twee vanmiddag, maar dan komt het niet goed met het ritme van L&B, krijg ik daar weer gezeik mee.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Snap het, heb ik nu ook eigenlijk. Maar heb besloten om tegen een uur of 8 te gaan slapen
Hier is het verschillende ritme zo af en toe juist wat verstandigerquote:Op donderdag 2 april 2009 03:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het liefst zou ik nu opblijven tot een uur of twee vanmiddag, maar dan komt het niet goed met het ritme van L&B, krijg ik daar weer gezeik mee.
quote:Op donderdag 2 april 2009 03:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hier is het verschillende ritme zo af en toe juist wat verstandiger
Haha, helemaal vergeten. Net een kinderen voor kinderen nummer.quote:
Spectaculaire interpretatiequote:Op donderdag 2 april 2009 04:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi![]()
Eentje van toen....jeweets
Ik vind 'm niet zo veel verschillen van het origineelquote:
Zeker mooi, maar ik moet dan altijd aan de Party Animals denkenquote:Op donderdag 2 april 2009 05:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén van mijn favorieten in de jaren '80, ik blijf dit nummer eeuwig mooi vinden
Welterustenquote:Op donderdag 2 april 2009 05:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog eentje en daarna ga ik slapen guys![]()
Morgen weer goed eten Frits![]()
![]()
Yep, via zijn Hyves.quote:
quote:Bram (350)
gisteren, 23:17
jo! kom je een nachtje slapen in mijn bunker rachel??? 24 op 25 april! of 23 op 24 april! geen grap!
bram
Het lijkt er wel op. Straks neemt hij Amanda ook nog mee, die 2 zitten zo'n beetje aan elkaar vastgeplakt.quote:
Jo?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:59 schreef beequeen het volgende:
Bram (350)
gisteren, 23:17
jo! kom je een nachtje slapen in mijn bunker rachel??? 24 op 25 april! of 23 op 24 april! geen grap!
bram
Dat is iemand waarvan je niet zeker weet of het een zwerver is, maar wel sterk het vermoeden hebt dat het een zwerver is.quote:
Nee vandaag niet, de vijver is leeg, alle planten zijn weg en de klimop is verwijderd.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weer aan het werk in de tuin vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |