SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Slagroomtaart
Maar natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kipsate met aardappelschijfjes! En de kipsate is heel erg lekker, alleen nog een beetje te warm!quote:
Nou ja, jij kunt er ook wel helpen met wat lampjes ophangen tochquote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Natuurlijk sloeg op de taart.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Natuurlijk sloeg op de taart.
Volgens mij haal je een paar meets door elkaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, jij kunt er ook wel helpen met wat lampjes ophangen toch![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fritsie, 't zijn maar twee draadjes hè, en 't maakt niet uit hoe je ze aansluit, je kan ut![]()
Goh wat lekker makkelijk en handig, ook wanneer je in de schilder en verhuisdagen zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Kipsate met aardappelschijfjes! En de kipsate is heel erg lekker, alleen nog een beetje te warm!
Zeg kap eens met mensen voor mijn karretje te spannen?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fritsie, 't zijn maar twee draadjes hè, en 't maakt niet uit hoe je ze aansluit, je kan ut![]()
Niks d'r van, heb ze allemaal op een rij. Die Hagenezen verrekken 't gewoon. De hulp moet weer uit het noorden of het oosten komenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar meets door elkaar.
Ja hallo, die ga ik niet betalen hèquote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg kap eens met mensen voor mijn karretje te spannen?
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks d'r van, heb ze allemaal op een rij. Die Hagenezen verrekken 't gewoon. De hulp moet weer uit het noorden of het oosten komen
Nee, die schuttingmeet is er eentje voor twee, die lamp- of moccotaartameet ookquote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.
Schuttingmeet?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.
Dat van de schuttingmeet weet ik, maar volgens mij draait Remlof zijn hand ook niet om voor een paar lampjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die schuttingmeet is er eentje voor twee, die lamp- of moccotaartameet ook![]()
Liesjuh....
Je moet het nmns niet kwalijk nemen dat hij het allemaal niet zo kan volgen hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat van de schuttingmeet weet ik, maar volgens draait Remlof zijn hand ook niet om voor een paar lampjes.
Moccataart gaat dus over de grote meet.
Ik ook niet, voorlopig althans. Maar het is pas over een half jaar dus ik hou sowieso een slag om de arm.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik zou het wel leuk vinden als je ook naar de 10-jaarsmeet komt.
Ik ken volgens mij bijna niemand daar.
Duh, dan ruk je ze maar even van het plafond voordat ie komtquote:Op woensdag 1 april 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens lampjes aansluiten? Die dingen hebben toch gewoon stekkers, en zo tof, ik heb ook stopcontacten.![]()
En de hanglampen enzo die hangen er al, misschien even een ander lampekapje ofzo maar verder hoeft er niets ingewikkelds mee te gebeuren hoor.
Zo heeft B&L jou in haar netten weten te strikken ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, dan ruk je ze maar even van het plafond voordat ie komt
Nah, hoe dat aanving weet je volgens mij donders goedquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo heeft B&L jou in haar netten weten te strikken ofzo?
Daar staat me nog vaag iets van bij ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, hoe dat aanving weet je volgens mij donders goed
Krijg nog steeds berichten uit het verre oostenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar staat me nog vaag iets van bij ja.
Drama's!
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg nog steeds berichten uit het verre oosten
Neuh.....quote:Op woensdag 1 april 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we dit topic snel vol baggeren?
Huh?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Waar spreken we af? Stairway?
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Waar spreken we af? Stairway?
Je hebt wel goed gelezenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Eerst jouw schutting in elkaar timmeren en dan naar Utreg?
OK, ik zal wel niet goed bijgelezen hebben.
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
Hoe cool! Mensen uit het hele land komen Liesjes' huis opknappen, en als het af is dan zuipen de Hagenezen op een house warme avond gezellig haar koelkast leeg in de fraai aangelegde tuin..
hebben jullie al wat serieuze aanmeldingen ontvangen?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:38 schreef enjoybram het volgende:
denk eraan 5 april... dan sluiten we...
ze zoeken nog een echte stoere vrouw Lies!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
hebben jullie al wat serieuze aanmeldingen ontvangen?
Er zijn zelfs al 2 deelnemers bekend: Eerste 2 deelnemers zijn bekend!!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
[..]
hebben jullie al wat serieuze aanmeldingen ontvangen?
kijk eens op.... iets over de nederlandse taal tv/radio campagne... postbus 51quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ie straks een schutting voor de ingang van de Stairway in elkaar fabrieken
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Eerst jouw schutting in elkaar timmeren en dan naar Utreg?
OK, ik zal wel niet goed bijgelezen hebben.
Deel je dat mee, of denk je dat ik een stoere vrouw ben?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zoeken nog een echte stoere vrouw Lies!
Ik dacht misschien is Lies1958 een stoere vrouw.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deel je dat mee, of denk je dat ik een stoere vrouw ben?
Nee niet stoer wel dik is dat ook goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is Lies1958 een stoere vrouw.
Met de fiets... een kwartier.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik was de schutting even vergeten.
En ja jullie mogen een keer mijn koelkast leeg komen zuipen!
(Kan je zwalkend naar huis, of is dat net te ver?)
Braaam, een vraag voor je, maar t lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee niet stoer wel dik is dat ook goed.
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is Lies1958 een stoere vrouw.
Als daar dan ook pics van gemaakt worden, inclusief de 'conversatie' met de deurbeveiliging..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat ie straks een schutting voor de ingang van de Stairway in elkaar fabrieken
Als Liesje dat (Stairway) onder "thuis" verstaat, dan krijg jij a) die koelkast niet leeg en is het b) zeker langer dan drie kwartier terug fietsenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als daar dan ook pics van gemaakt worden, inclusief de 'conversatie' met de deurbeveiliging..
Als ie niet mag, dan doet ie zeker mee. Dat is wel een beetje z'n stiel toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is de laatste stand van zaken dat ie niet mag. Maar misschien heb ik wat gemist.
beetje zwak excuus...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
Heb hier in de vriendengroepen van onze dochters nog even propaganda gemaakt maar niemand is er voor te porren.
De meeste van 18-22 jarige zitten nog in die periode met examens en laatste afrondingen van het schooljaar in mei. En de andere werken en die nemen daar geen vrij voor omdat ze dan niet op vakantie kunnen van de zomer.
En zelf ben ik 40+ en ga ik nooit van me leven aan een RLS deelnemen.
Jammer.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:53 schreef lies1958 het volgende:
En zelf ben ik 40+ en ga ik nooit van me leven aan een RLS deelnemen.
wat van de jongeren of van mijzelf. Ik vind het van de jongeren juist een heel goede motivatie om niet te gaan. Zijn ze toch nog een klein beetje verstandig bezig met hun opleiding. Behalve in de weekeinde want dan moeten ze stappen en dan is er geen tijd om te leren. Want alcohol en leren krijgen ze hoofdpijn van.quote:
Dan ga je via Mariahoeve?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de fiets... een kwartier.
Terug drie.
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Liesje dat (Stairway) onder "thuis" verstaat, dan krijg jij a) die koelkast niet leeg en is het b) zeker langer dan drie kwartier terug fietsen
Trusten ga er zo ook een op zijn eigen helft gooien.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, tis alweer laat voor mij
Welterusten!
Cheers, mede fridge-rausert 2B.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Marrije het volgende:
Welterusten!
Sweet dreamsquote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Marrije het volgende:
Welterusten!
Slaap lekker Marrije!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Marrije het volgende:
Welterusten!
Slaap lekker lies.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Trusten ga er zo ook een op zijn eigen helft gooien.
Stairway is leukquote:Op donderdag 2 april 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]dan maar met de auto... to heaven dan, waarschijnlijk.
Streams gaan 7.95 kosten voor The Bunker: Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Je redde mij van 4 op een rij!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten aan de A-mensen.![]()
Ik ga naar de overkant.![]()
Betalen voor soaps, niet mijn ding.
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:16 schreef enjoybram het volgende:
ook jij hij en zij betalen voor commerciele en publieke zenders... dus ook voor gtst en onm, bnn, pwnd,link, vara,avro, tros, rkk, etc... nou ja ILINK jammer mogen wij die zendtijd lenen aub?? FOK! tv!!
Was het gezellig, aan de overkant?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.
Nee, maar na de vorige keer dat je zei dat het daar stil was werd het er wel heel gezellig, dus doe nog 's.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was het gezellig, aan de overkant?
bellen of sms niet niet nodig.. per ideal..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.
Nee, kennelijk ben jij alleen hier wakker?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn daar nog mensen wakker dan?
Ja. daarnet!quote:
Nee, nog niet, eerste sollicitatie voor buitenland is inmiddels afgewezen dus het begint steeds waarschijnlijker te wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. daarnet!![]()
Liesje is momenteel de koelkast aan het volstouwen. Kom je ook? Of woon je nu nóg niet in Den Haag?
Mensen die voortdurend maar afgewezen worden in het buitenland, hoeven we hier ook niet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, eerste sollicitatie voor buitenland is inmiddels afgewezen dus het begint steeds waarschijnlijker te worden
Ah dit is de nieuwe vorm van een tentje bouwen ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 00:59 schreef remlof het volgende:
Een schutting is ook maar een metafoor uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |