SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Slagroomtaart
Maar natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Kipsate met aardappelschijfjes! En de kipsate is heel erg lekker, alleen nog een beetje te warm!quote:
Nou ja, jij kunt er ook wel helpen met wat lampjes ophangen tochquote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Natuurlijk sloeg op de taart.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Natuurlijk sloeg op de taart.
Volgens mij haal je een paar meets door elkaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, jij kunt er ook wel helpen met wat lampjes ophangen toch![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fritsie, 't zijn maar twee draadjes hè, en 't maakt niet uit hoe je ze aansluit, je kan ut![]()
Goh wat lekker makkelijk en handig, ook wanneer je in de schilder en verhuisdagen zit.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Kipsate met aardappelschijfjes! En de kipsate is heel erg lekker, alleen nog een beetje te warm!
Zeg kap eens met mensen voor mijn karretje te spannen?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fritsie, 't zijn maar twee draadjes hè, en 't maakt niet uit hoe je ze aansluit, je kan ut![]()
Niks d'r van, heb ze allemaal op een rij. Die Hagenezen verrekken 't gewoon. De hulp moet weer uit het noorden of het oosten komenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar meets door elkaar.
Ja hallo, die ga ik niet betalen hèquote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg kap eens met mensen voor mijn karretje te spannen?
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niks d'r van, heb ze allemaal op een rij. Die Hagenezen verrekken 't gewoon. De hulp moet weer uit het noorden of het oosten komen
Nee, die schuttingmeet is er eentje voor twee, die lamp- of moccotaartameet ookquote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.
Schuttingmeet?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kom sowieso niet op de schuttingmeet, en misschien op de 10-jaarsmeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |