Slaap lekker Marrije!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef Marrije het volgende:
Maar goed, tis alweer laat voor mij
Welterusten!
Slaap lekker lies.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Trusten ga er zo ook een op zijn eigen helft gooien.
Stairway is leukquote:Op donderdag 2 april 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]dan maar met de auto... to heaven dan, waarschijnlijk.
Streams gaan 7.95 kosten voor The Bunker: Neem je live-streams om The Bunker te volgen?
Je redde mij van 4 op een rij!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten aan de A-mensen.![]()
Ik ga naar de overkant.![]()
Betalen voor soaps, niet mijn ding.
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:16 schreef enjoybram het volgende:
ook jij hij en zij betalen voor commerciele en publieke zenders... dus ook voor gtst en onm, bnn, pwnd,link, vara,avro, tros, rkk, etc... nou ja ILINK jammer mogen wij die zendtijd lenen aub?? FOK! tv!!
Was het gezellig, aan de overkant?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.
Nee, maar na de vorige keer dat je zei dat het daar stil was werd het er wel heel gezellig, dus doe nog 's.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was het gezellig, aan de overkant?
bellen of sms niet niet nodig.. per ideal..quote:Op donderdag 2 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat van de grote hoop. Bellen of sms'sen doe ik eigenlijk ook nooit, wel eens gedaan per uitzondering, maar dat is op de vingers van een halve hand te tellen.
Nee, kennelijk ben jij alleen hier wakker?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn daar nog mensen wakker dan?
Ja. daarnet!quote:
Nee, nog niet, eerste sollicitatie voor buitenland is inmiddels afgewezen dus het begint steeds waarschijnlijker te wordenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. daarnet!![]()
Liesje is momenteel de koelkast aan het volstouwen. Kom je ook? Of woon je nu nóg niet in Den Haag?
Mensen die voortdurend maar afgewezen worden in het buitenland, hoeven we hier ook niet hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, eerste sollicitatie voor buitenland is inmiddels afgewezen dus het begint steeds waarschijnlijker te worden
Ah dit is de nieuwe vorm van een tentje bouwen ofzoquote:Op donderdag 2 april 2009 00:59 schreef remlof het volgende:
Een schutting is ook maar een metafoor uiteindelijk
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Manu! Blijf bij ons!
Ik moet sons wel eens aan je denken, ik heb dit nummer op mijn ipod staan en te lui om er af te halen. ik zing hem altijd heel hard mee op de fiets
En het is z niet mijn muziek, maar het is het wij gevoel he?!
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:30 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Peter
Moet nog gaan slapen btw, heb alleen een powernap in de trein gedaan
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Je kan goed merken dat Coos tegenwoordig `s morgens om 7 uur gewekt wordt door bouwvakkers.
Geen last van, maar ik eet momenteel sowieso al slecht.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar na powernaps heb ik altijd wel meteen honger
Ghi, probleem is misschien dan ook dat je vaak eet voor het slapen gaanquote:Op donderdag 2 april 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen last van, maar ik eet momenteel sowieso al slecht.
Al is dat mijn gewicht niet aan te zien volgens Coos.!
En wat zie je daar?quote:Op donderdag 2 april 2009 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kutzooi, lig klaarwakker naar het plafond te staren
Ohaj, ik zou jou ff een pm sturenquote:Op donderdag 2 april 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, da's altijd nog beter dan naar een schutting
Wrom?quote:Op donderdag 2 april 2009 02:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohaj, ik zou jou ff een pm sturen
Heb je geen tv op je slaapkamer?quote:Op donderdag 2 april 2009 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een plafonnière met drie lampjes waarvan er twee uit zijn!
Oh hier ook.quote:
Flipflop around the clock.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
Meneertje heen en weer!![]()
Is het aan de overkant niet meer gezellig? kom maar bij ons hoor!
Ja heerlijk even geen gejengel van jochem-de-pochemquote:
Bijna medestadgenoot.quote:
Dat was 2 maanden geleden ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja heerlijk even geen gejengel van jochem-de-pochem
Oef!quote:Op donderdag 2 april 2009 02:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja heerlijk even geen gejengel van jochem-de-pochem
Nee joh, mij niet gezien. Bij meer dan zes personen vind ik het niet gezellig of zo. Te massaal, gekakel van al die mensenquote:Op donderdag 2 april 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
Je komt naar de 10jaarsmeet he? En Frits en NMSN ook!
Serieus!
Dan is het al twee maanden lekker rustig.quote:
Tv kijken is ook ouderwets.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk maar zelden meer tv eigenlijk.
Denk het wel, maar het is pas in septemberquote:Op donderdag 2 april 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bijna medestadgenoot.
Maar wat zeggen wilde......
tromgeroffel.......
Je komt naar de 10jaarsmeet he? En Frits en NMSN ook!
Serieus!
Alles was interessant is kijk ik wel op uitzending gemist. Gebruik het scherm wel regelmatig voor een DVDquote:Op donderdag 2 april 2009 02:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tv kijken is ook ouderwets.
Ik ga zelf ook goed met mijn tijd mee.
quote:
Ik kijk dus bijna alles en staat ook altijd aan op achtergrond. Laatste tijd trouwens wel vaker muziek dvd's...quote:Op donderdag 2 april 2009 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk maar zelden meer tv eigenlijk. Alleen sport af en toe.
Ja maar tentjesquote:Op donderdag 2 april 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, mij niet gezien. Bij meer dan zes personen vind ik het niet gezellig of zo. Te massaal, gekakel van al die mensen
[bitch]quote:Op donderdag 2 april 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan is het al twee maanden lekker rustig.De tijd vliegt.
Zoals Manu zegt, het duurt nog vijf maanden..quote:Op donderdag 2 april 2009 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[bitch]
nou he?!
[/bitch]
kom nou maar gewoon moccataart eten!
Toen ik jouw leeftijd had keek ik ook alles, totdat ik er scheel van werdquote:Op donderdag 2 april 2009 02:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kijk dus bijna alles en staat ook altijd aan op achtergrond. Laatste tijd trouwens wel vaker muziek dvd's...
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het is pas in september
Ik laat het voor deze keer gaan, maar alleen omdat patattent niet lekker bekt.quote:Op donderdag 2 april 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik haat tentjes, tenzij het friettenten zijn
quote:Op donderdag 2 april 2009 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan claimen we een rls sc hoekje voor onze tentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |