quote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Mijn achternaam is niet zo moeilijk maar toch moet ik 'm vaak spellen (dubbele letters erin die je niet hoort bij de uitspraak). En mijn voornaam schrijven ze bijna standaard verkeerd.
Fa-mi-lie van Pe-pijn toe-val-lig? Die e-ne die zo dui-de-lijk praat?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
Brandts buijs is mooilekker ouderwets! Familie van mn pleegvader heet Bierenbroodpot
achternaam van elin en vriend begint ook met Huijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef freecell het volgende:
Mijn naam is vooral onhandig
Voornaam is niet te spellen en achternaam is blijkbaar onbegrijpelijk. Dubbel? 2 hoofdletters? Spatie? Dan nog een naam? Streepje? UIJ? huh?
En als ze wel Smits moeten schrijven maken ze er Smit, Smith of Smiths vanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Swets maken ze Zwets Smets Smits en nog een aantal varianten.
weet je zeker dat 't niet Bierenbroodspot is?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
Familie van mn pleegvader heet Bierenbroodpot
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
we gaan ook foto`s maken van de passessies he? Dan is hij zo om joh
dat ken ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef mefke79 het volgende:
Geloof me, zelfs een achternaam van maar vier letters is nog makkelijk fout te spellen. Ik heb echt medelijden met mijn moeder wat dat betreft. Die heeft de negen letters tellende achternaam die ik heb en die bijna altijd fout wordt gespeld en dat in combi met haar eigen naam die uit twee delen bestaat en ook niet te begrijpen is voor de gemiddelde telefoniste.
Wat het me geleerd heeft? Ik ben heel goed in het telefoonalfabet voor mijn eigen achternaam. Ook handig nu we in een straatnaam wonen die ook altijd problemen oplevert...
eh nee..maar dan zal t wel broods zijn jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef bixister het volgende:
[..]
weet je zeker dat 't niet Bierenbroodspot is?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Oja, die tieten moet ik dan nog even kopen vantevoren.
frake?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Leah het volgende:
Ik heb het al vaker gepost hier, maar de bieb mevrouw presteerde het om te vragen hoe je Freek schreef, toen ik een pasje voor hem ging halen.
Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn
In dat geval kan hij beter hopen dat je niet ,voor je het altaar bereikt, door een bruidsjonker gegrepen bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Oja, die tieten moet ik dan nog even kopen vantevoren.
waarvan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef Lishe het volgende:
In lemelerveld! Dakenik.
Hier moet ik mijn achternaam altijd spellen, in brabant nooit.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:05 schreef DeLiedje het volgende:
Ik moet mijn voornaam ook altijd spellen, je hoort hem ook niet vaak...
Ik heb zelfs ooit gehad dat iemand vroeg: 'naam'? niet 'naam+n'... weet je dat zeker?
'weet je dat zeker' alsof ik niet zou weten hoe ik al 26 jaar heet....
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Dit moet em worden.
[ afbeelding ]
Nou maar hopen dat als ie om is hij niet in de winter wil trouwen.
Mijn aanstaande echtgenoot: ow jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Dit moet em worden.
[ afbeelding ]
Nou maar hopen dat als ie om is hij niet in de winter wil trouwen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Grrrr... ben net toch nog in een 1 april grap gestonken... Mn dienstdoende collega mailde dat ze eind van de middag iemand had gezien bij 27+4 wkn die geen 20 weken echo had gehad... Mw had was buikpijnklachten en de uitzetting van de buik was ook groter dan verwacht, toch maar even met de echo gekeken en tot grote verassing een tweeling ontdekt! Iedereen in rep en roer natuurlijk, want o, o , o hoe erg dat we dit gemist hadden! Ik het potverdorie een 1 april grap.. mijn radars wilden niet meer uitslaan verdorie, zo lullig vond ik t!
hahaha dooskequote:Op woensdag 1 april 2009 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Grrrr... ben net toch nog in een 1 april grap gestonken... Mn dienstdoende collega mailde dat ze eind van de middag iemand had gezien bij 27+4 wkn die geen 20 weken echo had gehad... Mw had was buikpijnklachten en de uitzetting van de buik was ook groter dan verwacht, toch maar even met de echo gekeken en tot grote verassing een tweeling ontdekt! Iedereen in rep en roer natuurlijk, want o, o , o hoe erg dat we dit gemist hadden! Ik het potverdorie een 1 april grap.. mijn radars wilden niet meer uitslaan verdorie, zo lullig vond ik t!
pssst wat doejedan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef Lishe het volgende:
Via mn werk dakota.
En deliedje, dat vertelde je s. Echt raar toch....!
ook pleegzorg? want ik zat daar in een pleeggezinquote:
ik heb t figuur en de tieten, helaas ben ik een landkaart sinds de zwangerschap..en preutsquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef Asyniur het volgende:
Ow en de tieten heb ik wel![]()
figuur alleen niet![]()
Ja, of ik doe deze;quote:
Mijn moeder had er zo een in het lichtblauw..ze vroeg of ik niet in haar oude jurk wilde trouwenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of ik doe deze;
[ afbeelding ]
Dan hoef ik alleen mijn wenkbrauwen te laten staan en gaan met die bende!.
Ik heb net toevallig vandaag een zak vulling gehaald voor mijn naaipretproject. Zal ik wat ik over heb opsturen?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb geen tieten meer na stoppen met tepelsientje en m`n afvalrace. Vellen
Dat worden dus kipfilets en hard sparen
*tjekt fotoboek*quote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb t figuur en de tieten, helaas ben ik een landkaart sinds de zwangerschap..en preuts
whehe ja doe maarquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig vandaag een zak vulling gehaald voor mijn naaipretproject. Zal ik wat ik over heb opsturen?.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahahha Swets![]()
![]()
Maar Koot, er zit toch een stuk over de buik heen enzo? Dus redelijk landkaartproof? En anders trek je gewoon die sluier dr overheen
Op dit moment ga ik een beer maken, om de stof die ik gevonden heb uit te testen (naaien, wassen, pletten, overheen kotsen etc.) en als dat bevalt dan ga ik een soort van berenhoes maken voor om mijn Doomoo zitzak.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
whehe ja doe maar
wat ga je maken dan?
op je knieen voor nixxquote:
hier precies t zelfdequote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil ook nog een paar kilo kwijt, echt niet veel maar ik heb zo geen zelf-discipline
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 22:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik wil ook nog een paar kilo kwijt, echt niet veel maar ik heb zo geen zelf-discipline
Wat leukquote:Op woensdag 1 april 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op dit moment ga ik een beer maken, om de stof die ik gevonden heb uit te testen (naaien, wassen, pletten, overheen kotsen etc.) en als dat bevalt dan ga ik een soort van berenhoes maken voor om mijn Doomoo zitzak.
Maar het is nogal een klus, want ik heb geen berenpatronen meer. Dus ik heb hier vanmiddag wat beren naast elkaar gezet en daar de leukste dingen van genomen.
Ik naai de sterren van de hemelquote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Wat leukIk wist niet dat jij ook kon naaien
ook aan de zijkanten en boven mn stuitje zitten wat hanepotenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:22 schreef huuphuup het volgende:
Hahahha Swets![]()
![]()
Maar Koot, er zit toch een stuk over de buik heen enzo? Dus redelijk landkaartproof? En anders trek je gewoon die sluier dr overheen
Don't we all?quote:
Hier op m'n buikquote:
Ik heb een naaimachine uit het jaar nul, ik hoop dat ie het nog doet als ik die hele berenhoes wil maken. Zo'n beer rammel ik nog wel uit de losse hand, maar een zitzakomtrek is net iets teveel van het goede.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh wat leukIk wil ook een schoonmoeder met een poppen/beren atelier
Maa ik wil geen andere vent dus da`s ff lastig
met naald en draad krijg ik nog wel IETS voor elkaar.. maar met een masjientje kan ik totaal niet omgaan...quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Don't we all?![]()
Ik wil het ook met naald en draad kunnen, of met een masjienIk moet me maar eens inschrijven voor een cursus, lijkt me leuk
bij Amber kreeg ik met 39w streepjes... nu is er nog niets zichtbaar *Hard afklopt*quote:Op woensdag 1 april 2009 22:36 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hier op m'n buikSara was de boosdoener, jeutje zeg, wat baalde ik daar toen van! Van Merel was m'n buik nog een keer zo groot volgens mij, maar toen kwam er maar 1 lullig streepje bij. De rest is redelijk licht geworden inmiddels gelukkig!
Dat wilde ik ook zeggen, daar moet je mee naar tussen kunst en kitsch ofzoquote:
Maar hij doet het ook nog super! De electrische masjien van mijn moeder was altijd stuk, ik had nooit ergens last van. Alleen heb ik bijna alle naalden gebroken inmiddels (toen bestond spijkerbroek maat minuscuul nog niet, dus ik nam al mijn eigen broeken inquote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef E.T. het volgende:
zo'n ding is geld waar, kim!
Dat heb ik vandaag gedaan voor de beren-ogen. Ik heb er zat gezien, maar geen naalden.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat voor naalden gaan er in kim? Misschien eens zo`n stoffen- of fourniturenzaak inlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net de hond uitgelaten en ben nu klaarwakker... maar dat kan eigenlijk niet, want ik moet morgen om 6h beginnen. Maar dan ben ik wel 5
dagen aaneengesloten vrij
. Het voelt als een minivacantie *JEUJ*, maar na 10 dagen achter elkaar werken is dat wel een ontzettend lekker vooruitzicht. Dan weer wo t/m vr om 6h beginnen, za t/m ma [pasen] pas om 7h beginnen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ohh zo smerig ! Hier liep dr ergens vorig jaar een in de gang.....YEK YEK YEK ik voel het nog (ik loop altijd op blote pootjes rondquote:Op donderdag 2 april 2009 06:59 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen.
ik zit nog bij te komen van de schrik toen ik met mijn halfslapende, nog lensloze hoofd in de keuken stond en zo in een dikke naaktslak greep, die in de bestekbak rondsloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |