quote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Mijn achternaam is niet zo moeilijk maar toch moet ik 'm vaak spellen (dubbele letters erin die je niet hoort bij de uitspraak). En mijn voornaam schrijven ze bijna standaard verkeerd.
Fa-mi-lie van Pe-pijn toe-val-lig? Die e-ne die zo dui-de-lijk praat?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
Brandts buijs is mooilekker ouderwets! Familie van mn pleegvader heet Bierenbroodpot
achternaam van elin en vriend begint ook met Huijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef freecell het volgende:
Mijn naam is vooral onhandig
Voornaam is niet te spellen en achternaam is blijkbaar onbegrijpelijk. Dubbel? 2 hoofdletters? Spatie? Dan nog een naam? Streepje? UIJ? huh?
En als ze wel Smits moeten schrijven maken ze er Smit, Smith of Smiths vanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Swets maken ze Zwets Smets Smits en nog een aantal varianten.
weet je zeker dat 't niet Bierenbroodspot is?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
Familie van mn pleegvader heet Bierenbroodpot
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
we gaan ook foto`s maken van de passessies he? Dan is hij zo om joh
dat ken ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef mefke79 het volgende:
Geloof me, zelfs een achternaam van maar vier letters is nog makkelijk fout te spellen. Ik heb echt medelijden met mijn moeder wat dat betreft. Die heeft de negen letters tellende achternaam die ik heb en die bijna altijd fout wordt gespeld en dat in combi met haar eigen naam die uit twee delen bestaat en ook niet te begrijpen is voor de gemiddelde telefoniste.
Wat het me geleerd heeft? Ik ben heel goed in het telefoonalfabet voor mijn eigen achternaam. Ook handig nu we in een straatnaam wonen die ook altijd problemen oplevert...
eh nee..maar dan zal t wel broods zijn jaquote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef bixister het volgende:
[..]
weet je zeker dat 't niet Bierenbroodspot is?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Oja, die tieten moet ik dan nog even kopen vantevoren.
frake?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:02 schreef Leah het volgende:
Ik heb het al vaker gepost hier, maar de bieb mevrouw presteerde het om te vragen hoe je Freek schreef, toen ik een pasje voor hem ging halen.
Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |