Ik bagger niet. Ik meen het serieus. Een geweldige verdediging zou dat zijnquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef denthemen het volgende:
Laten we het een serieus topic zonder gebagger houden
Gregory van der Wiel #1
Dit bewijst je gelijk niet hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:14 schreef sjimz het volgende:
Op maandag 6 april 2009 @ 14:59 door BliksemSchigt:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Zulk soort posts van jou, want het is niet je eerste, helpen anders ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:39 schreef denthemen het volgende:
Ach 1 keer, maar ik ben het gewoon zat dat hij de hele boel, bewust, aan het verzieken is. En dan over andere mensen, moderators, zeggen dat ze geen leven hebben
Je praat alsof je nog mod benquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zulk soort posts van jou, want het is niet je eerste, helpen anders ook niet.
Dat issie niet meer, dus dat slaat nergens op.quote:
forum@fok.nl ff een mailtje sturen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe kan ik mijn beklag doen op een mod
Er wordt ook door anderen belerend gedaan, maar van GS kan je het blijkbaar even niet hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat issie niet meer, dus dat slaat nergens op.
Bovendien zit niemand op de belerende teksten van GS te wachten.
Ons heilig boontje is het niet eens met de mods, wat krijgen we nou.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Hoe kan ik mijn beklag doen op een mod
of PMquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Ons heilig boontje is het niet eens met de mods, wat krijgen we nou.
Je denkt toch niet dat ze zich ook maar iets van jou aantrekken he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet op de voetbal mods hoor wat dat kan natuurlijk niet
![]()
waar bemoei jij je meequote:Op dinsdag 7 april 2009 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze zich ook maar iets van jou aantrekken he?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat 't weer zo snel naar MEN ging, in de VBL kwis worden toch ook regelmatig 'Raad de Voetballer' vragen gesteld.
Ik vind het toch wel een heel ander spel dan iets als het Associatietopic of het Lepeltopic.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup ik snap sowieso niet waarom dit in MEN moet? Kan toch ook prima in VBL?
Okee, duidelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle raad-spelletjes horen volgens mij gewoon in MEN zoals dat ooit is afgesproken met alle fora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |