Eens inderdaad. Uiteindelijk staat het ouders vrij om te beslissen of zij hun kinderen al dan niet vaccineren, maar een huisarts is hierbij wel het eerste aanspreekpunt. Denk ook dat de gemiddelde huisarts iets meer weet over het HPV-vaccin dan de gemiddelde conspiracy-site..quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De beslissing is inderdaad aan de ouders, maar ik ben wel van mening dat een professional zoals de huisarts het eerste punt van informatie moet zijn, het internet is daarvoor te vrijblijvend naar mijn idee, iets wat je ook ziet rond het hele HPV vaccin verhaal, veel kreten daarover zijn klinkklare nonsens.
Daarbij heeft een huisarts ook goede achtergrondkennis over alle ziektes, die in het vorige topic werden genoemd, om te weten dat het klinkklare onzin is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eens inderdaad. Uiteindelijk staat het ouders vrij om te beslissen of zij hun kinderen al dan niet vaccineren, maar een huisarts is hierbij wel het eerste aanspreekpunt. Denk ook dat de gemiddelde huisarts iets meer weet over het HPV-vaccin dan de gemiddelde conspiracy-site..
Klopt idd, men noemt dit nu autisme-spectrum-stoornissen, of simpelweg ASS. Het komt niet meer voor, het wordt gewoon meer gediagnosticeerd. Ditzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor ADHD en dyslexie. Waar men 30 jaar geleden gewoon riep 'het kind is erg druk/rustig/dom (want kan niet leren lezen)' wordt nu iets verder gekeken en de oorzaak achterhaald.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:02 schreef fruityloop het volgende:
Dat ben ik met je eens, maar gelukkig zijn de bekende probleemgevallen, oa het welbekende kwik (wat eigenlijk thimerosal = een kwikverbinding is) bijvoorbeeld nooit onderdeel geweest van een vaccin in het rijksprogramma in Nederland. (iets waar Dhr. Lambiekje constant over heen leest) En 1 v/d redenen waarom autisme meer lijkt voor te komen is het feit dat ze sinds een aantal jaar een paar andere syndromen, oa asperger en pdd-nos er ook onder laten vallen..
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik dacht dat jij een believer was?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Klopt idd, men noemt dit nu autisme-spectrum-stoornissen, of simpelweg ASS. Het komt niet meer voor, het wordt gewoon meer gediagnosticeerd. Ditzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor ADHD en dyslexie. Waar men 30 jaar geleden gewoon riep 'het kind is erg druk/rustig/dom (want kan niet leren lezen)' wordt nu iets verder gekeken en de oorzaak achterhaald.
Huh ? Nee joh ! Tenminste, niet als jij met believer iemand bedoelt die in dezelfde onzin gelooft als Lambiekjequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik dacht dat jij een believer was?
Ik vind het ook prima hoor, dat mensen daar goed over nadenken en zich uitgebreid laten informeren. Maar dat deze vaccinatie nog niet uitgebreid getest is, wil niet zeggen dat alle andere vaccinaties dan ook maar bedoeld zijn om de wereldbevolking uit te roeienquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:24 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!Ow ik meende me te herinneren dat je nogal positief over Lambiekje's visies was, maar blijkbaar haal ik jou door de war met iemand anders.
Ik moet wel zeggen dat Biekje me wel wat aan het denken heeft gezet hoor; ik heb nu wel mijn vraagtekens bij de keuzes van ladingen en ladingen ouders in mijn omgeving om hun dochters die vaccinatie te laten halen; het is echt te kort getest!
True, true.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor, dat mensen daar goed over nadenken en zich uitgebreid laten informeren. Maar dat deze vaccinatie nog niet uitgebreid getest is, wil niet zeggen dat alle andere vaccinaties dan ook maar bedoeld zijn om de wereldbevolking uit te roeien.
??? Beweer je soms dat AIDS veroorzaakt is door vaccinaties ?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Huh ? Nee joh ! Tenminste, niet als jij met believer iemand bedoelt die in dezelfde onzin gelooft als Lambiekje. Ik ben voor vaccinatie en ben ervan overtuigd dat AIDS bestaat
.
...
quote:Op zondag 5 april 2009 00:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
??? Beweer je soms dat AIDS veroorzaakt is door vaccinaties ?
Haha, ja.quote:Op zondag 5 april 2009 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij haakte ze gewoon in op meerdere stellingen van Lambiekje en wilde ze aantonen dat ze zich niet helemaal kan vinden in zijn stellingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |