indeedquote:Op woensdag 1 april 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik doe niet meer mee bij deze vraag. Het is zelfs geen 'oh ja'-vraag.
Ellen?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
Geen nieuwe hint? Nieuwe vraag dan maar.
Welke zangeres werdt vierde bij de eerste Idols?
Neen, naam begint met een D.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Dewi.
Schanulleke +1quote:
Ik zeg t wel gewoon:quote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef qonmann het volgende:
hoogstra ?
Je mist er nog een. Deze komt gewoon voor in Nederland.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
nu hebben we de usual suspects wel gehad..
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:50 schreef Schanulleke het volgende:
Sperwer dan
Altijd moeilijk te onderscheiden van de Havik.
HET WAS KEVIN SPACEY!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:48 schreef qonmann het volgende:
nu hebben we de usual suspects wel gehad..
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef tomtomaat het volgende:
T-Ford?
Leuk dat als je naar de url van de afbeelding kijkt je gewoon kan zine dat het een t-ford isquote:
Dat is 'm.quote:
Nee, maar het valt natuurlijk niet te controleren of iemand het checkt. Ikzelf klik bijvoorbeeld automatisch op elk plaatje dat ik op een forum zienquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
N.B. plaatjeslinks checken mag toch niet? Heb ik iig geen rekening mee gehouden. Sorry, ben nieuw in dit topic.
Ik kijk sowieso altijd naar de linkquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is 'm.
Stand deel 1475
tomtomaat 3
Siniti 2
Cobra4 2
Yurithemaster 2
Robbiev85 1
qonmann 2
Ofyles2 2
Dagoduck 1
Schanulleke 2
N.B. plaatjeslinks checken mag toch niet? Heb ik iig geen rekening mee gehouden. Sorry, ben nieuw in dit topic.
Alleen is het geen Model T maar een Model A, of ik moet me goed vergissen maar ik kan me geen Model T versie heugen met een dubbele bumper, wel de A's maar niet de T's.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk dat als je naar de url van de afbeelding kijkt je gewoon kan zine dat het een t-ford is
(had ik anders ook wel gewetenmaarja )
Nee mag niet maar de verleiding is wel erg groot en soms gaat het per ongeluk.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Yesquote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
grace jones?
snelle Jellequote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:17 schreef BasOne het volgende:
Het goede antwoord staat er niet tussen.
? namiddag? nieuwe maan?quote:
Antwoorden niet edittenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
stein is eigenlijk zo'n soort kan
dus: albertus een kan
albert einstein dus..
Hij had ook pdd-nos
net als mij/ik
geen nieuwe vraag?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
btw ik ga slapen
dus iemand doe maar nieuwe
Ja maar ik ken amper meer natuurkundigenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:25 schreef Mark het volgende:
Newton zal wel te voor de hand liggend zijn
je kent er wel meer ..net hadden we Einstein nogquote:Op woensdag 1 april 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar ik ken amper meer natuurkundigen
Einstein nog jaquote:Op woensdag 1 april 2009 23:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
je kent er wel meer ..net hadden we Einstein nog
dat bedoelde ikquote:Op woensdag 1 april 2009 23:42 schreef Siniti het volgende:
Als het maar 1 letter scheelt issie toch wel dicht bij genoeg, tis hier geen spelling-les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |