Ik heb heul niet 1 arm, die andere zit in me 2e broekzakquote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik zou me eerst maar eens druk maken op het feit dat je maar 1 arm hebt.
Idd, je hebt me wel snel doorquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
En toen dacht jij: 'mijn hemeltje, dit kan toch niet zomaar? Laat ik hier een onmiddelijk een topic over openen op een van de vele fora die Nederland rijk is'?
Helemaal mee eens. TS is niet half zo stoer als die echte negertsquote:Op woensdag 1 april 2009 16:20 schreef Nijns het volgende:
En toen dacht jij: 'mijn hemeltje, dit kan toch niet zomaar? Laat ik hier een onmiddelijk een topic over openen op een van de vele fora die Nederland rijk is'?
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:22 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. TS is niet half zo stoer als die echte negerts.
Een wigger dus?quote:
Ja..! Of zou je je kunnen 'reverse-Michael-Jacksonen? Van wit naar zwart..?quote:
TS in waarschijnlijk een reljongere die geen respect heeft voor de natuurquote:Op woensdag 1 april 2009 16:36 schreef koningdavid het volgende:
TS staat trouwens op het punt de bloemetjes kapot te lopen.
Terecht dus dat die buitenlandse knaap daar wat van zegt.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:37 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
TS in waarschijnlijk een reljongere die geen respect heeft voor de natuur
Ja, Ik ben blij dat er in ieder geval nog Nieuwe Nederlanders zijn die deze reljongere corrigerenquote:Op woensdag 1 april 2009 16:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Terecht dus dat die buitenlandse knaap daar wat van zegt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:02 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Laat ik het maar kort houden. TS loopt gewoon op zijn gemakje lekker chill door het centrum heen om wat bankzaakjes te regelen.Tot TS zich weer richting huis begeeft. Normaal heeft TS totaal geen problemen met buitenlander, totdat TS deze vrienden (mooiboys) hoor zeggen met een dreigende middelvinger:"TOzzzzzz wat kijk je wolla!".
![]()
Klacht: [/vet]Buitenlanders die zonde enige reden naar je beginnen te schreeuwen, omdat hen iets niet bevalt.[/vet]![]()
Subklacht: Buitenlanders die zich kleden en gedragen als mooiboys![]()
Subberdesubklacht: Sowieso mooiboys![]()
Bonus:
[ afbeelding ]
Waarom las ik dit en waarom begrijp ik wat er staatquote:Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef B.E.D het volgende:
Je moet gewoon ff chillaxen want het is niet mijn fout dat al die witmeids me blaka bana willen tjappen en hun poenie voor me kieren.
laatst zat ook al zo'n boertje naar ons te kijken dus toen zei ik dat ze sma dan niet de hele tijd me tollie moest grabben. maar die boertje wist niet dat Lionel Virgilio en Delano ze sma ook hadden gebald in de kelderbox en dat ze jizz kloekt. HAHAAAAA toen had Virgilio die boertje tegen ze hoofd geschopt want die man vecht wedstrijden taiboxen en toen had die boertje een geboste neus HAHAAA dus toen was die witmans in de ziekie-osso en toen had Lionel die boertje ze kaas chikkie jizz kloeker gefoond en toen hebben we allemaal haar nog een x gebald terwijl die boertje in de ziekenhuis was
AIIIGHT dope fatoe sabi tog.
dus beter had die man gewoon niet naar ons gekeken.
Omdat je ook een echte straatrat bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Waarom las ik dit en waarom begrijp ik wat er staat![]()
gelukkig,, ik begrijp het niet, ik ben nog een gezonde hollander.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Waarom las ik dit en waarom begrijp ik wat er staat![]()
Kill doe nie zo lauw weetje. k zweer jou dat je die torie weet die daar staat.quote:Op donderdag 2 april 2009 02:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
gelukkig,, ik begrijp het niet, ik ben nog een gezonde hollander.
met een duitse achternaam
oja.... buitenlanders
( nee ik ben er geen, die duitse achternaam komt uit 1600 ongeveer)
Ey mang, zogenaamd.. Gewoon kleinzoontje van Adolf noh?!quote:Op donderdag 2 april 2009 02:10 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
gelukkig,, ik begrijp het niet, ik ben nog een gezonde hollander.
met een duitse achternaam
oja.... buitenlanders
( nee ik ben er geen, die duitse achternaam komt uit 1600 ongeveer)
Zelf Nederlander maar heb wel Marrokaanse vrienden.quote:
Bedankt voor je bijdrage aan de multiculturele samenleving. Ik noteer dit alvast!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Zelf Nederlander maar heb wel Marrokaanse vrienden.
Tazz = zoiets van 'Wat doe jij?'
Wollah = Zweer dan
Zemmer = Homo
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
TS ziet er raar uit, er staat een boom in de lucht en de stad/ het dorp waar TS woont is rood
Ja ik moest hard lachen om dit topicquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan de multiculturele samenleving. Ik noteer dit alvast!
Thanks, mensen zaten al meer dan een jaar te wachten op uitleg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Wollah = Zweer dan
Zemmer = Homo
Zweer dan? Wat heeft dat te betekenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Wollah = Zweer dan
Zemmer = Homo
na de 1e keer snapte ik het wel..quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Thanks, mensen zaten al meer dan een jaar te wachten op uitleg.
Wat is kakner?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef Skonk het volgende:
Wát een lelijke paint zeg
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Terechte klacht. Kut mooiboys + kut Marokkanen.![]()
Tevens doe ik altijd dit bij ze:
[ afbeelding ]
Wallah betekent 'ik zweer bij God/Allah'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:38 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Zweer dan? Wat heeft dat te betekenen?
Ik hoop dat geert wilders jou ook het land uit schopt mangquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:31 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Wollah = Zweer dan
Zemmer = Homo
mooiboys zijn dat gay's ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Ey
je kan nu wel komen lope klage maar je bereikt hier niets mee swa
wij mooiboys kome hard en tjappe jou chickie weg
wij mooiboys krygen alle chicks
ik maak die bitches tantoe lauw swa
peace out bro
Je zou ze er wel aan kunnen ophangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
Terechte klacht. Een vriend van mij zat laatst in de trein, toen de deuren dicht gingen vond zo'n buitenlandse mooiboy (met van die portemonnees om hun nek) het ook nodig ook door een raampje te spugen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat geert wilders jou ook het land uit schopt mang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |