Niet als eerste nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt jezelf toch niet weer bovenaan gezet he?
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: and iwant
Stranger: to fuck you
You: Who doesn't?
Stranger: Can I ?
You: Sure!
Stranger: ok give me
Stranger: your e-mail
Iemand die zn email beschikbaar stelt?
schatje_xxx_89@hotmail.comquote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: and iwant
Stranger: to fuck you
You: Who doesn't?
Stranger: Can I ?
You: Sure!
Stranger: ok give me
Stranger: your e-mail
Iemand die zn email beschikbaar stelt?
Doei.quote:
Die heb ik gemaakt gekquote:
Maar voor jou maakt het toch niet uit, bij jullie is het nooit mooi weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben al genoeg buiten geweest
+ 2 smaakpunten voor BS!quote:
We hebben de meeste zonuren van Nederland, lul.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar voor jou maakt het toch niet uit, bij jullie is het nooit mooi weer.
Het waait altijd en het is altijd het koudste van Nederland bij jullie, schwanz.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben de meeste zon-uren van Nederland, lul.
Niets mis met een verkoelend briesjequote:Op woensdag 1 april 2009 17:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het waait altijd en het is altijd het koudste van Nederland bij jullie, schwanz.
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niets mis met een verkoelend briesjeen niet zo liegen
Net zelf gemaakt.quote:
Met al die zon ben je nog steeds wel verrekte bleek.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
Geeft niet dat je jaloers bent dat wij alle zon krijgen.
Ik heb geen haat, ik gun iedereen zon.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeft niet dat je jaloers bent dat wij alle zon krijgen.
Pas toen ik postte, he?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:57 schreef bloodysunday het volgende:
Dit weekend maar weer bbqe heerlijk weer om te doen
quote:
quote:
haha welke site, ik snapte al die gesprekjes al niet hierquote:Op woensdag 1 april 2009 18:02 schreef Emimich het volgende:
Echt een vette site, ik had daarnet een gesprek van een half uur met zo'n Canadees!
http://omegle.com/quote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha welke site, ik snapte al die gesprekjes al niet hier
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef Gupje het volgende:
Hello, hier is baas Guppekop live vanuit zijn kamer
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:25 schreef Marurk het volgende:
Fuck man, ik moet nog zoveel doen![]()
Ben eigenlijk veels te laat begonnen.
Zal wel laat worden vanaaf.
In de winter wel ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met al die zon ben je nog steeds wel verrekte bleek.
Ja, maar ik ben kapot.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sluit fok af
*Heel herkenbaar trouwens
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij wegquote:
Ik wil wel met je praten!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij weg
quote:Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: HUUUHHHHH
Your conversational partner has disconnected.
Nee ik heb een 27-jarige Amerikaan gevondenquote:
Je weet toch wel wat mudkipz zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij weg
Ja. Van een meisje.quote:
Ik een pool!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik heb een 27-jarige Amerikaan gevonden
Ah, ok. Ik dacht even dat je nog internetmaagd was.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
Duh. Ik vroeg nog:
You liek mudkipz?
HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: I have a confession to make
You: Tell me
Stranger: I am the Internet Oracle. Ask me any question, and I'll answer
You: What's my name?
Stranger: Stranger.
Stranger: next question
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: I have a confession to make
You: Tell me
Stranger: I am the Internet Oracle. Ask me any question, and I'll answer
You: What's my name?
Stranger: Stranger.
Stranger: next question
Had je me dan ontmaagd?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht even dat je nog internetmaagd was.
Stranger: next questionquote:
Keuzes, keuzes en nog eens keuzesquote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben kapot.Ben al de hele dag bezig (heb echt goed gewerkt hoor), maar moet dus toch nog behoorlijk wat.
Of ik moet alles 1 x gewoon lezen (maar dat ga ik dan denk ik niet onthouden dan), of ik moet gewoon niet alles leren.
![]()
![]()
Ik ben morgen vrij.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes![]()
Tja, als je de lessen hebt gevolgt, dan kan je toch wel een samenvatting maken en die leren ?
Er zaten hier net twee katten elkaar kapot te vechten
Ga je morgen mee naar de dierenarts?quote:
Is goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je morgen mee naar de dierenarts?
19:23quote:Op woensdag 1 april 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand misschien hoe laat sensation normaal begint?
Ja in Utrecht dus he...quote:
NEEHEE, dit is het moment dat je iets heel belangrijks te binnen schiet, wat echt niet kan wachten.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
You: hi
Stranger: are u gay?
You: no
Zoek het zelf op.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]moet het weten ivm diploma uitreiking
Staat het niet gewoon op de site dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Nee, ik heb morgen niks.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEHEE, dit is het moment dat je iets heel belangrijks te binnen schiet, wat echt niet kan wachten.
Waardoor je dus niet mee kan ...
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:05 schreef wolvendagen het volgende:
You: hi
Stranger: are u gay?
You: no
Hola!quote:
Je wilt naar sensation?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
Omgquote:
Nouja, dan kunnen we samen reizen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg![]()
Maar ik weet niet precies hoelaat ik ga, want ik kan pas na school![]()
Presentaties jwz
Dan moet je ook niet naar plaatjes zoekenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik vond alleen maar dit soort dingen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er vorig jaar gewerkt en het viel wel mee. Maar goed, dat was bij de vips en niet tussen het gespuis.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga hoor ik vandaagHoop niet dat er veel tuig is
Gaat goeeedquote:
Dan moeten we even een coupe in beslag nemen.quote:
Eierstokken?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moeten we even een coupe in beslag nemen.
Neem jij de stokken mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |