In de winter wel ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met al die zon ben je nog steeds wel verrekte bleek.
Ja, maar ik ben kapot.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sluit fok af
*Heel herkenbaar trouwens
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij wegquote:
Ik wil wel met je praten!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij weg
quote:Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: HUUUHHHHH
Your conversational partner has disconnected.
Nee ik heb een 27-jarige Amerikaan gevondenquote:
Je weet toch wel wat mudkipz zijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
Op die stomme chatsite zit nu iemand tegen me te praten. Begon hij net over mudkipz, nu is hij weg
Ja. Van een meisje.quote:
Ik een pool!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik heb een 27-jarige Amerikaan gevonden
Ah, ok. Ik dacht even dat je nog internetmaagd was.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
Duh. Ik vroeg nog:
You liek mudkipz?
HAHAHAHAquote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: I have a confession to make
You: Tell me
Stranger: I am the Internet Oracle. Ask me any question, and I'll answer
You: What's my name?
Stranger: Stranger.
Stranger: next question
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Stranger: I have a confession to make
You: Tell me
Stranger: I am the Internet Oracle. Ask me any question, and I'll answer
You: What's my name?
Stranger: Stranger.
Stranger: next question
Had je me dan ontmaagd?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht even dat je nog internetmaagd was.
Stranger: next questionquote:
Keuzes, keuzes en nog eens keuzesquote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben kapot.Ben al de hele dag bezig (heb echt goed gewerkt hoor), maar moet dus toch nog behoorlijk wat.
Of ik moet alles 1 x gewoon lezen (maar dat ga ik dan denk ik niet onthouden dan), of ik moet gewoon niet alles leren.
![]()
![]()
Ik ben morgen vrij.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes en nog eens keuzes![]()
Tja, als je de lessen hebt gevolgt, dan kan je toch wel een samenvatting maken en die leren ?
Er zaten hier net twee katten elkaar kapot te vechten
Ga je morgen mee naar de dierenarts?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |