Tena Lady.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde bejaarden die niet in een verzorgingstehuis wonen
Spiegels in de douche FTW !111111___quote:
ok, wil je dan nu stoppen met het openen van ontzettende kuttopics en weer teruggaan naar pub?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:04 schreef ManianMan het volgende:
Ik ga eerst eens proberen te scheren met shampoo anders haal ik die balsem shit van nivea.
Ik heb wel al Nivea anti irritation maar dat helpt maar een beetje. Thanks for the help
Ah daar is dat uiteinde van dat scheermessen houder voor, nu snap ik hetquote:Op woensdag 1 april 2009 15:55 schreef Alessandro het volgende:
[..]
gebruik eerst een baardtrimmer maakt je haartjes korter(duhh) en daarna gaat scheren perfect
Kut topics? Waar zie je hier een kutquote:Op woensdag 1 april 2009 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok, wil je dan nu stoppen met het openen van ontzettende kuttopics en weer teruggaan naar pub?
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spiegels in de douche FTW !111111___
Moet je je eens "achterlangs" afrukken. Lijkt dan net alsof iemand anders het doet.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Hoe zal ik hier nu eens op gaan reageren..
Moet je je eens "achterlangs" afrukken. Lijkt dan net alsof iemand anders het doet.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
elke ochtend een beetje zaad van jezelf (dus niet met dat van je broer) zachtjes inmasseren.
Goeden kick.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En TS heb je hier nog wel eens last van dan?
[..]
faggotquote:Op woensdag 1 april 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[..]
Je scheert je met scheerschuim van het merk Energy -->
Vervolgens koop je mesjes omdat ze in de aanbieding zijn.
Het begint er sterk op te lijken alsof je uit een low-budget tokkie gezin komt.
Beknibbelen op verzorgingsproducten
Ik eet nog liever 5 dagen niet dan dat ik geen lipgloss, waterproof Andrelon gel of Bruin zonder Zon in de kast heb staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |