Wanneer leren jullie het eensquote:
Eensquote:
Weet je hoe lekkerquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef dabadbass het volgende:
TS is geen liefhebber van eten zo te lezen `kipfilet, paprika, champigons en ui`
Ach, voor een keertje is het best leuk, en goedkoopquote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Wokken in een restaurant is voor tokkies
quote:
Hahaha., en wat riep die Chinees toen "31 maart "quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren ging ik wokken in zoeen wokrestaurant waar je zelf je eten pakt, het naar zoeen kerel brengt die het dan wokt met de gewenste saus. Ik ging dus eten pakken (kipfilet, paprika, champigons en ui) om het vervolgens te laten wokken met kerriesaus
Dus ik pak dat en loop naar die gast toe, zeg "kerrie graag". Hij gooit mijn eten in de wok voegt de saus toe en luttele minuten later krijg ik een heerlijk bord eten
Ik loop terug naar mijn stoel, neem een hap... engeen kerriesaus, maar een of ander ranzig spul! Moest ik weer helemaal terug om alles opnieuw te pakken, wat flink tijd kostte
Hehehehehquote:Op woensdag 1 april 2009 14:21 schreef Sombreros het volgende:
"Kerriesaus"![]()
als ze dat niet hadden had je zeker "Pindasaus" genomen?
Ja hoor, dat kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Adelante het volgende:
Wokrestaurants en het volk dat daar eet, kan het Hollandser?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 april 2009 14:21 schreef Sombreros het volgende:
"Kerriesaus"![]()
als ze dat niet hadden had je zeker "Pindasaus" genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |