Homofilie is een zonde. Ergo; KD gaat branden in het vagevuur.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Ik maak geen grap Beauregard.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Nog steeds niksquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
Ik voorspel talloze faghand smileys.
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik maak geen grap Beauregard.
En wat een norse reactie weer. Je mist liefde.
Ze worden allemaal weggemod. Kijk maar:quote:
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Ah, ik was aan het twijfelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je liefdevol bedoelt dan spel je het verkeerd.
Punt.quote:
Nog niet, maar je kunt het topic altijd kapen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Is dit het doodverwensingstopic van vandaag?
Zeg Sherlock, 14 februari is al geweest. Helaas.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Het kan geen kwaad af en toe te laten merken dat je om elkaar geeft en elkaar waardeert. Geef een newbie eens een aai over de bol i.p.v. hem te pesten, vertel de mods eens dat je trots op ze bent voor het goede werk dat ze leveren i.p.v. ze lastig te vallen met baggertopics.
I.p.v. van de standaard 'TS'-reactie, zeg eens "TS, ik waardeer je."
liefde jongens, liefde.
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?
Waarover? Dat je moeder toch niet teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
1 Korintiërs 13:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
Niet op mijn bankpasje!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst... de punt komt om de 3 cijfers. beginnend vanaf rechts
De kruistochten waren ook heel liefdevolquote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:
1 Korintiërs 13:
Geloof, hoop en liefde, maar de meeste van deze is de liefde.
Zolang je maar achter het geloof stond met de slimste / meeste leger personen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
De kruistochten waren ook heel liefdevol
Rustig maar, ik kan begrijpen dat je liever je geld wilt uitgeven aan leuke dingen. maar , je moet ook leren sparen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet op mijn bankpasje!
Vandaar dat ik geen geld heb!
Bijna. Het kan nog liefdevoller.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
TS ik waardeer je poging , maar je faalt hartig.
zoiets? koningdavid?
Zoiets.quote:Beste TS, allereerst wil ik zeggen dat ik je waardeer. Ik bedoel het absoluut niet negatief maar ik vind jouw topic niet heel erg goed. Van mij mag dit topic daarom best gesloten worden.
Net zoals ik jou, TS, ook in mijn hart gesloten heb.
Liefs.
Kijk, een zelfgemaakte tekening:quote:Op woensdag 1 april 2009 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Waar is de liefde?
Er wordt zoveel geruzied in KLB altijd. TS'en worden altijd maar gebasht. Mods hebben het zwaar te verduren. Bepaalde bevolkingsgroepen zijn vaak het onderwerp van haat. Waarom?
En waarom lachen wij mensen in KLB vaak uit in plaats van ze te helpen? Als iemand klaagt dat hij/zij geen geld heeft, waarom zeggen we dan 'HAHA, TS IS PAUPERR!!!1' i.p.v. 'pm me je rekeningnummer maar, ik help je wel'?
![]()
Ik stel voor dat we in dit topic laten zien dat er nog wel liefde is in KLB en we zo een goed voorbeeld geven voor heel FOK!.
[ afbeelding ]
Klacht: gebrek aan liefde in KLB.
Lieve Jarno,DurumDonerquote:
Dank.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kijk, een zelfgemaakte tekening:
[ afbeelding ]
Voor jou.
quote:
Momentje, ik wacht even totdat jouw mening me boeit!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve Jarno,DurumDoner
Heb je problemen thuis? voel jeje genoodzaakt om je hier negatief te uiten?
Ik denk dat je beter met je eigen gevoelens moet praten om vervolgens hier dit te posten.
Voel jeje nu opgelucht nu je dit gepost hebt?
Groeten CGM,
p.s neem een dagboek
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve Jarno,DurumDoner
Heb je problemen thuis? voel jeje genoodzaakt om je hier negatief te uiten?
Ik denk dat je beter met je eigen gevoelens moet praten om vervolgens hier dit te posten.
Voel jeje nu opgelucht nu je dit gepost hebt?
Groeten CGM,
p.s neem een dagboek
Inderdaad jaquote:
Jarno,quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Momentje, ik wacht even totdat jouw mening me boeit!
Wel wachten he!
Heel mooi gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
Het feit dat dit topic een waar stormlooptopic is, zegt al veel.
Alle stoere KLB'ers hebben eigenlijk een klein hartje dat verlangt naar liefde.
Spreek eens even heel gauw voor jezelf. Generaliseren is zoooo 2007.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
TS, mag je eigenlijk wel een homo topic maken van God?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Iets met vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Liefde is niet alleen voor homo's. Liefde is voor iedereen!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Dan mag je hier klikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liefde is niet alleen voor homo's. Liefde is voor iedereen!
Stop eens met die bijbelquotes, als je daar mee ophoudt ben je pas echt een toffe user!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
1 Korintiërs 13:
Geloof, hoop en liefde, maar de meeste van deze is de liefde.
HTTP 404 Not Found.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/koningdavid.html
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/koningdavid.html
Haha, ik lees nu pas de rest. Grappig...quote:
Ja maar niet tot god. die is overrated christelijk geloofquote:
Is geen lemming. Maar ik onderschrijf jouw OP wel volledig.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef B.E.D het volgende:
LEMMING!!!!!!!
Users die ander users onheus bejegenen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:29 schreef B.E.D het volgende:
Als je elkaar respecteert, ga je ook op een waardigere manier met elkaar om.
Dat betekent dat je elkaar in je waarde laat, dat je niet minachtend op anderen neerkijkt.
FOK! users die pesten bijvoorbeeld, gaan niet op een waardige manier met anderen om omdat ze geen respect voelen voor anderen.
In hun hart zijn ze zo klein dat ze andere users vernederen om zelf meer te lijken.
In werkelijkheid verlagen ze zichzelf alleen maar.
Goeiesnavel.
Dank U.
Gast, ik paas je 1 euro maar ik hoop dat je rekeningnummer die je net hebt gepost kloptquote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet op mijn bankpasje!
Vandaar dat ik geen geld heb!
Mooie username.quote:
Geef het goeie voorbeeld !quote:Op woensdag 1 april 2009 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Waar is de liefde?
En waarom lachen wij mensen in KLB vaak uit in plaats van ze te helpen? Als iemand klaagt dat hij/zij geen geld heeft, waarom zeggen we dan 'HAHA, TS IS PAUPERR!!!1' i.p.v. 'pm me je rekeningnummer maar, ik help je wel'?
![]()
Ik mis de optie ''Meer frituur, minder sonja Bagger''quote:Op woensdag 1 april 2009 14:28 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Wat heeft KLB vooral nodig?Meer liefde Meer bier Meer vrouwen Een meer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet meer vrouwen, die mekkeren alleen maar. Sowieso vrouwen die tijd uittrekken om te internettenquote:
quote:
Ze mogen toch wel op internet komen om tietjes te posten?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet meer vrouwen, die mekkeren alleen maar. Sowieso vrouwen die tijd uittrekken om te internettenGa strijken en laat het discussiëren en filosoferen op internetfora lekker aan de mannen over.
Ik walg van jullie onverdraagzaamheid ten opzichte van homo's, bekrompenheid op het gebied van abortus, euthanasie, seksualiteit en het onvermogen om de sprookjesboekachtige verhalen te beperken tot je eigen miserabele leven. Pek en veren, pek en veren, niets minder dan dat is nodig om het christelijke gezwel uit Nederland te verwijderen.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef koningdavid het volgende:
Denk aan je hart Eminich. Denk aan de liefde... koester het.
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde, maar ik waardeer je zoals je bent.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik walg van jullie onverdraagzaamheid ten opzichte van homo's, bekrompenheid op het gebied van abortus, euthanasie, seksualiteit en het onvermogen om de sprookjesboekachtige verhalen te beperken tot je eigen miserabele leven. Pek en veren, pek en veren, niets minder dan dat is nodig om het christelijke gezwel uit Nederland te verwijderen.
ja, binnenkort een keertje op de thee tochquote:Op woensdag 1 april 2009 15:36 schreef kwiwi het volgende:
Nou, swarma en ik doen anders altijd heel lief tegen elkaarToch swarma?
condoomgebruik niet te vergeten ( of liever het advies om ze niet te gebruiken, dat is pas walgelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik walg van jullie onverdraagzaamheid ten opzichte van homo's, bekrompenheid op het gebied van abortus, euthanasie, seksualiteit
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, binnenkort een keertje op de thee toch?
Ik ken (behalve de paus) geen enkele christen die tegen condooms is. Anders generaliseer je ff en ga je hier een christenbash topic van maken.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
condoomgebruik niet te vergeten ( of liever het advies om ze niet te gebruiken, dat is pas walgelijk)
jij niet? of heeft alleen de forum crew die?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jij hebt een alarm voor als je naam ergens in een topic wordt genoemd?
gelukkig is het alleen de paus idd, maar er zijn genoeg mensen die niet na kunnen denken en naar die onzin luisteren en het dus gelovenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ken (behalve de paus) geen enkele christen die tegen condooms is. Anders generaliseer je ff en ga je hier een christenbash topic van maken.
U mist liefde, meneer de moderator.
Dat viel bij mij onder de brede noemer van seksualiteit, maar inderdaad een goed punt. Zoals je uit de verkrampte reactie van Koningdavid kan zien, is hij er niet bepaald aan gewend om tegenwind te krijgen. Toch zullen wij hem uiteindelijk naar het rechte pad bekeren.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
condoomgebruik niet te vergeten ( of liever het advies om ze niet te gebruiken, dat is pas walgelijk)
ik heb die heul nietquote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij niet? of heeft alleen de forum crew die?
Een gristentrollquote:Op woensdag 1 april 2009 15:40 schreef koningdavid het volgende:
Ik ken (behalve de paus) geen enkele christen die tegen condooms is. Anders generaliseer je ff en ga je hier een christenbash topic van maken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:43 schreef Emimich het volgende:
Koningdavid (...) is er niet bepaald aan gewend om tegenwind te krijgen.
waar woon jequote:Op woensdag 1 april 2009 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb die heul niet
nu heb ik een kusje nodig om het verdriet een beetje te kunnen verwerken.
kunnen we gelijk testen of er wel liefde hier in KLB aanwezig is TS
incest liefde noemenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je vaak op FOK! kwam? Ik krijg hier vrijwel alleen maar 'tegenwind'.![]()
Desondanks heb ik liefde, veel liefde.
Uw mist niet alleen liefde meneer de moderator, u mist ook humor.quote:
De christenen op FOK vormen een soort van 5de colonne. Eigenlijk zouden ze een soort van teken in hun username moeten krijgen zodat voor eenieder duidelijk te zien wordt wie er geïnfecteerd zijn met de geestelijke onwetendheid.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je vaak op FOK! kwam? Ik krijg hier vrijwel alleen maar 'tegenwind'.![]()
Desondanks heb ik liefde, veel liefde.
Volgens mij verwar je nou de zwakte met de kracht van KLB.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:51 schreef solar22 het volgende:
*verhaal*
Leg uit.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je nou de zwakte met de kracht van KLB.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:00 schreef koningdavid het volgende:
Lieve Emimich, ik heb 3 woorden voor je:
Haten is verlaten.
Wat jij opnoemt is precies waarom ik KLB zo geweldig vind, autist.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:51 schreef solar22 het volgende:
King David: deze moeite is vergeefs,
Bashen en uitlachen is blijkbaar leuker(en vooral stoerder) dan helpen.
Maar je hebt wel gelijk.
KLB is bedoelt om je klachten en onvrede te uiten en je zou als leek verwachten dat je enige bijval zou krijgen of op zijn minst een gezonde discussie.
Maar niets is minder waar, doorgaans wordt je tot aan je schoenen afgebrand en krijg je nog een trap na ook.
Je haar mag niet te lang of te kort zijn
Je mag niet te dik of te dun zijn.
Arm zijn is uit den boze
Er wordt opgekeken naar grote graaiers alsof het idolen zijn(want o, o wat hebben die mensen er toch hard voor gewerkt kuch...)
Ook de stad, buurt, afkomst, auto, mening is bijvoorbaat al fout.
En als je durft toe te geven dat je bereid bent je medemens te helpen dan ben je meteen een flikker.
En zo kan ik nog wel uren doorgaan
Natuurlijk is het soms hilarisch om de reacties te lezen of om kleine ergernissen te posten, maar als je serieuze problemen hier gaat posten ga je keihard op je bek.
Ik veroordeel ook wel eens mensen, maar alleen op hun gedrag, nooit op externe factoren of zaker waar ze zelf geen invloed op hebben.
Klacht is dus 1000% terecht.
Als alle gelovigen zo zouden zijn als TS dan was het leven op deze aardkloot een stuk prettiger.
Zelf ben ik overigens atheist.
Ik hou van jequote:Op donderdag 2 april 2009 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
In KLB heerst nu eenmaal een grimmige toon van gefrustreerde mensen.
Deze Posticon bedoelt u? Graag gedaan hoor, PEACEquote:Op donderdag 2 april 2009 09:39 schreef Neleos het volgende:
Ah, de liefde. Je veux de l'amour![]()
Meer mensen zouden vaker tegen elkaar moeten zeggen dat ze van elkaar houden.
Ik ga nu mijn buurman uit bed bellen om te zeggen dat ik van hem houd.![]()
PS: Waarom is er eigenlijk geenposticon?
PEACEquote:Op donderdag 2 april 2009 09:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Deze Posticon bedoelt u? Graag gedaan hoor, PEACE![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:43 schreef DurumDoner het volgende:
TS is een huilie.
Ik heb gewoon de baggerlayout en daar heeft hij altijd bij gestaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
PEACEKun je mij leren hoe ik dat doe. De
staat er bij mij niet standaard bij.
Je mist de liefde.quote:
hvjquote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef damsco het volgende:
Oke liefde geneuzel is nu wel weer mooi geweest. Slotje.
Hehequote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Rasher het volgende:
Geen liefde in KLB!
Ik vind die kut reacties leuk.
Paar gasten zoeken hulp of willen hun ei kwijt op een forum en worden finaal de grond in geboord. Genialer kan bijna niet.
Alsof je naar een psychiater toe gaat, vraagt: "Hoi, ik heb problemen met m'n ex, wat kan ik doen?" En dan de reactie: "HOAX TS heeft heul geen vriendin en nooit gehad hahaha!!! Oh wacht, je bent een vrouw. Foto's?"
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Rasher het volgende:
Geen liefde in KLB!
Paar gasten zoeken hulp of willen hun ei kwijt op een forum en worden finaal de grond in geboord. Genialer kan bijna niet.
Alsof je naar een psychiater toe gaat, vraagt: "Hoi, ik heb problemen met m'n ex, wat kan ik doen?" En dan de reactie: "HOAX TS heeft heul geen vriendin en nooit gehad hahaha!!! Oh wacht, je bent een vrouw. Foto's?"
Moppie, bij jou of bij mij thuis?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:53 schreef soofje het volgende:
Ik vind iedereen hier lief! iedereen is prachtig! geweldige mensen! wat moet ik zonder jullie.
jullie maken me zo gelukkig, jullie zijn geweldig ik hou van jullie allemaal!!!
love is in the air!!!!
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Rasher het volgende:
Geen liefde in KLB!
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:53 schreef soofje het volgende:
Ik vind iedereen hier lief! iedereen is prachtig! geweldige mensen! wat moet ik zonder jullie.
jullie maken me zo gelukkig, jullie zijn geweldig ik hou van jullie allemaal!!!
love is in the air!!!!
Ik vind hem inderdaad wel trekjes hebben die de naasten- en vooral de broederliefde direct betrekken.quote:
Wie is die meneer?quote:
Afcajos heeft gezegd dat hij mij tof vindt, dan zit je toch automatisch in 1?quote:
Bijna, bijna. Het christelijke element in je weerhoudt je ervan.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Afcajos heeft gezegd dat hij mij tof vindt, dan zit je toch automatisch in 1?
Verkeerde forum!quote:
Gegronde reden. We moeten de rust bewaren.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
Plus de volksopstand die zou losbarsten wanneer dé forumchristen en -antagonist in kaste 1 gevonden zou worden.
Is de cirkel toch weer rond. Nu alleen nog het kaste-topic weer open.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef koningdavid het volgende:
Gegronde reden. We moeten de rust bewaren.
De rust... en natuurlijk de liefde.
Ja echt kut hè van de Mods. Maak er een Topic over over je klacht.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Is de cirkel toch weer rond. Nu alleen nog het kaste-topic weer open.
Ik heb nog hoop dat ze tot inkeer komen, alvorens ik tot driestere maatregelen over zal moeten gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja echt kut hè van de Mods. Maak er een Topic over over je klacht.
Keurig.quote:
Driewerf hulde.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:16 schreef Rasher het volgende:
Geen liefde in KLB!
nee, niet echt nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |