Homofilie is een zonde. Ergo; KD gaat branden in het vagevuur.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Ik maak geen grap Beauregard.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Nog steeds niksquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
Ik voorspel talloze faghand smileys.
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik maak geen grap Beauregard.
En wat een norse reactie weer. Je mist liefde.
Ze worden allemaal weggemod. Kijk maar:quote:
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Ah, ik was aan het twijfelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je liefdevol bedoelt dan spel je het verkeerd.
Punt.quote:
Nog niet, maar je kunt het topic altijd kapen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Is dit het doodverwensingstopic van vandaag?
Zeg Sherlock, 14 februari is al geweest. Helaas.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Het kan geen kwaad af en toe te laten merken dat je om elkaar geeft en elkaar waardeert. Geef een newbie eens een aai over de bol i.p.v. hem te pesten, vertel de mods eens dat je trots op ze bent voor het goede werk dat ze leveren i.p.v. ze lastig te vallen met baggertopics.
I.p.v. van de standaard 'TS'-reactie, zeg eens "TS, ik waardeer je."
liefde jongens, liefde.
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?
Waarover? Dat je moeder toch niet teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
1 Korintiėrs 13:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |