Homofilie is een zonde. Ergo; KD gaat branden in het vagevuur.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Ik maak geen grap Beauregard.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
Matige grap, TS.
Tevens ben je homofiel.
Nog steeds niksquote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef JackHerrer het volgende:
Ik voorspel talloze faghand smileys.
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik maak geen grap Beauregard.
En wat een norse reactie weer. Je mist liefde.
Ze worden allemaal weggemod. Kijk maar:quote:
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb in het dagelijks leven liefde genoeg. Haast een overkill aan liefde, durf ik te stellen.
Ah, ik was aan het twijfelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je liefdevol bedoelt dan spel je het verkeerd.
Punt.quote:
Nog niet, maar je kunt het topic altijd kapen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
Is dit het doodverwensingstopic van vandaag?
Zeg Sherlock, 14 februari is al geweest. Helaas.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef koningdavid het volgende:
Het kan geen kwaad af en toe te laten merken dat je om elkaar geeft en elkaar waardeert. Geef een newbie eens een aai over de bol i.p.v. hem te pesten, vertel de mods eens dat je trots op ze bent voor het goede werk dat ze leveren i.p.v. ze lastig te vallen met baggertopics.
I.p.v. van de standaard 'TS'-reactie, zeg eens "TS, ik waardeer je."
liefde jongens, liefde.
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je moeder soms iets teveel op je lip zit?
Waarover? Dat je moeder toch niet teveel op je lip zit?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
1 Korintiërs 13:quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee.
Maar wil je er over praten? Ik kan me voorstellen dat je daar niet echt vrolijk van wordt.
Niet op mijn bankpasje!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst... de punt komt om de 3 cijfers. beginnend vanaf rechts
De kruistochten waren ook heel liefdevolquote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:
1 Korintiërs 13:
Geloof, hoop en liefde, maar de meeste van deze is de liefde.
Zolang je maar achter het geloof stond met de slimste / meeste leger personen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
De kruistochten waren ook heel liefdevol
Rustig maar, ik kan begrijpen dat je liever je geld wilt uitgeven aan leuke dingen. maar , je moet ook leren sparen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet op mijn bankpasje!
Vandaar dat ik geen geld heb!
Bijna. Het kan nog liefdevoller.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
TS ik waardeer je poging , maar je faalt hartig.
zoiets? koningdavid?
Zoiets.quote:Beste TS, allereerst wil ik zeggen dat ik je waardeer. Ik bedoel het absoluut niet negatief maar ik vind jouw topic niet heel erg goed. Van mij mag dit topic daarom best gesloten worden.
Net zoals ik jou, TS, ook in mijn hart gesloten heb.
Liefs.
Kijk, een zelfgemaakte tekening:quote:Op woensdag 1 april 2009 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Waar is de liefde?
Er wordt zoveel geruzied in KLB altijd. TS'en worden altijd maar gebasht. Mods hebben het zwaar te verduren. Bepaalde bevolkingsgroepen zijn vaak het onderwerp van haat. Waarom?
En waarom lachen wij mensen in KLB vaak uit in plaats van ze te helpen? Als iemand klaagt dat hij/zij geen geld heeft, waarom zeggen we dan 'HAHA, TS IS PAUPERR!!!1' i.p.v. 'pm me je rekeningnummer maar, ik help je wel'?
![]()
Ik stel voor dat we in dit topic laten zien dat er nog wel liefde is in KLB en we zo een goed voorbeeld geven voor heel FOK!.
[ afbeelding ]
Klacht: gebrek aan liefde in KLB.
Lieve Jarno,DurumDonerquote:
Dank.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kijk, een zelfgemaakte tekening:
[ afbeelding ]
Voor jou.
quote:
Momentje, ik wacht even totdat jouw mening me boeit!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve Jarno,DurumDoner
Heb je problemen thuis? voel jeje genoodzaakt om je hier negatief te uiten?
Ik denk dat je beter met je eigen gevoelens moet praten om vervolgens hier dit te posten.
Voel jeje nu opgelucht nu je dit gepost hebt?
Groeten CGM,
p.s neem een dagboek
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lieve Jarno,DurumDoner
Heb je problemen thuis? voel jeje genoodzaakt om je hier negatief te uiten?
Ik denk dat je beter met je eigen gevoelens moet praten om vervolgens hier dit te posten.
Voel jeje nu opgelucht nu je dit gepost hebt?
Groeten CGM,
p.s neem een dagboek
Inderdaad jaquote:
Jarno,quote:Op woensdag 1 april 2009 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Momentje, ik wacht even totdat jouw mening me boeit!
Wel wachten he!
Heel mooi gesprokenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
Het feit dat dit topic een waar stormlooptopic is, zegt al veel.
Alle stoere KLB'ers hebben eigenlijk een klein hartje dat verlangt naar liefde.
Spreek eens even heel gauw voor jezelf. Generaliseren is zoooo 2007.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:48 schreef koningdavid het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
TS, mag je eigenlijk wel een homo topic maken van God?
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Iets met vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Liefde is niet alleen voor homo's. Liefde is voor iedereen!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Dan mag je hier klikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Liefde is niet alleen voor homo's. Liefde is voor iedereen!
Stop eens met die bijbelquotes, als je daar mee ophoudt ben je pas echt een toffe user!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
1 Korintiërs 13:
Geloof, hoop en liefde, maar de meeste van deze is de liefde.
HTTP 404 Not Found.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/koningdavid.html
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.cablegunmaster.nl/koningdavid.html
Haha, ik lees nu pas de rest. Grappig...quote:
Ja maar niet tot god. die is overrated christelijk geloofquote:
Is geen lemming. Maar ik onderschrijf jouw OP wel volledig.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef B.E.D het volgende:
LEMMING!!!!!!!
Users die ander users onheus bejegenen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:29 schreef B.E.D het volgende:
Als je elkaar respecteert, ga je ook op een waardigere manier met elkaar om.
Dat betekent dat je elkaar in je waarde laat, dat je niet minachtend op anderen neerkijkt.
FOK! users die pesten bijvoorbeeld, gaan niet op een waardige manier met anderen om omdat ze geen respect voelen voor anderen.
In hun hart zijn ze zo klein dat ze andere users vernederen om zelf meer te lijken.
In werkelijkheid verlagen ze zichzelf alleen maar.
Goeiesnavel.
Dank U.
Gast, ik paas je 1 euro maar ik hoop dat je rekeningnummer die je net hebt gepost kloptquote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet op mijn bankpasje!
Vandaar dat ik geen geld heb!
Mooie username.quote:
Geef het goeie voorbeeld !quote:Op woensdag 1 april 2009 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Waar is de liefde?
En waarom lachen wij mensen in KLB vaak uit in plaats van ze te helpen? Als iemand klaagt dat hij/zij geen geld heeft, waarom zeggen we dan 'HAHA, TS IS PAUPERR!!!1' i.p.v. 'pm me je rekeningnummer maar, ik help je wel'?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |