Ik heb ze ook net verkocht, voor 7,02. Heb te vaak te lang gewacht, dus nu maar gewoon winst gepakt.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:44 schreef Anoniemos het volgende:
Ben uit KLM. Uiteindelijk verkocht op 6,955 met 27 cent winst per aandeel.
Daarna Aegon gekocht op 3,893 dus daar heb ik weer een klein winstje op ondertussen. Leuk zo'n beurs
Wellicht...Maar niet meer met een hefboom van 20 of zo...die gaan mij te hard.quote:
Gewoon pech hebben dus...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef edikt het volgende:
ja ik ben vandaag ook redelijk op me bek gegaan daarmee
wat is niet te veel ?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Gewoon pech hebben dus...
Die SS219 heb ik er gelijk vanochtend uit gedaan.
Nu wat SS228 gekocht... Niet te veel hoor!
Tussen de 5 en de 10% van je budget...(voor mij dan).quote:
Laatste tick toch nog even.quote:
Nee, gister verkocht. Target van de onder 3 euro was gehaald, bovendien komt er morgen nog een mark-to-market debat waarvan Aegon kan profiteren. Ik wilde er long op gaan, maar toch niet gedaan voor m'n nachtrust.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
inclusief het olifantje...
maar zat je daar niet short op?
Staat in de eerste posts.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:59 schreef Oizno het volgende:
Wat zijn de korte termijn vooruitzichten voor de beurs? Dalen of stijgen nog deze week?
tussen de 5 en 10% van je budget kan nog relatief veel zijn hoor. Ik doe het soms ook wel met minder, maar dan bijv. 3 of 4 keer 2% van je kapitaal en dan de hoogste mogelijke hefbomen kiezen. Overigens heb ik de S228 nog steeds, -33,74%. Zo'n heel drama is dat niet. Ik heb vaak genoeg flinke winsten met sprinters gemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Tussen de 5 en de 10% van je budget...(voor mij dan).
Ik had altijd qua gedachte patroon dat dat soort dingen nooit grote invloed kunnen uitoefenen maar heb er ook wel vaak genoeg fout gezeten, bijv. ten tijde van het president verkiezingen in Amerika, toen Obama het had gewonnen. En nu dus ook weer met die G20 en dergelijke.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:54 schreef lammegiraf het volgende:
inderdaad een erg interessante dag.
vanmorgen vroeg eerst moeten vrezen voor mijn SS218....zelfs nog iets winst aan overghouden.
Later een mooie klapper gemaakt met SS223.
vlak voor 4 uur weer ss218 ingeslagen maar dit was een foute gok. redelijk op tijd ingegrepen waardoor verlies beperkt bleef. Vervolgens als de wiedeweer SL212 gekocht en deze tegen 5 met leuk winstje van de hand gedaan. Er zat vandaag veel mee in ieder geval.
overnight heb ik geen posities. Ben morgen vroeg voor werk de hele ochtend onder de pannen en wil geen risico's nemen.
misschien was ik anders wel short gegaan maar met die G20 top weet je ook nooit hoe de beurzen gaan reageren.
quote:Greenspan: Stocks Will Rise and Lift Economy
Wednesday, April 1, 2009 11:32 AM
By: Dan Weil Article Font Size
Former Federal Reserve Chairman Alan Greenspan says that stocks are headed higher and will take the economy with them.
“Stock markets across the globe have to be close to a turning point,” he writes in the Financial Times.
“Even if a stock market recovery is quite modest, as I suspect it will be, the turnaround may well have large (and positive) economic consequences.”
And why will stocks rise? Because they’re cheap, Greenspan says, even after their recent 18 percent rise.
“But, as history also counsels, they may get a lot cheaper before they return to more normal levels,” he writes.
“Stock prices today are being suppressed by a degree of fear not experienced since the early 20th century. But history tells us that there is a limit to how long fear can paralyze market participants.”
The economy’s downturn can’t continue forever, Greenspan points out.
“At some point, global stock prices will bottom out and rise,” he says. “A rise in global private sector equity will tend to raise the net worth of virtually all business entities.”
As a result, the economy will thrive too, he says, as stock-market strength helps open up clogged lending markets.
And “restoration of normal global lending could be as effective a stimulus as any fiscal program,” Greenspan writes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |