Dat dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Als mensen mij om wat voor reden dan ook niet geloven, is dat hun probleem. Dan ga ik niet zo iets onzinnigs zeggen als 'ik zweer op het graf van..'.
Totaal betekenisloos, mij betreft.
dit dusquote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Als mensen mij om wat voor reden dan ook niet geloven, is dat hun probleem. Dan ga ik niet zo iets onzinnigs zeggen als 'ik zweer op het graf van..'.
Uhuh.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Het zijn vaak ook bepaalde mensen die dit doen cq nodig hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Re het volgende:
[..]
dit dus
Ik word dan juist extra achterdochtig als mensen dit gaan beweren...
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
'Ik zweer het op het graf van mijn moeder.' Aldus een zichtbaar verontwaardigde Minister President Balkenende op de vraag of de Afganistan missie volgend jaar echt afgelopen is.
Correct.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Re het volgende:
[..]
dit dus
Ik word dan juist extra achterdochtig als mensen dit gaan beweren...
iddquote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Precies. Totaal inhoudloos.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik ben eerder geneigd mensen die met zulke extrimiteiten aan komen zetten niét te geloven.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
'Ik zweer het op het graf van mijn moeder.' Aldus een zichtbaar verontwaardigde Minister President Balkenende op de vraag of de Afganistan missie volgend jaar echt afgelopen is.
Klopt, mijn broer heet Piet.quote:
Precies.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Enige goede antwoord.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef Lundegaard het volgende:
Voor jou ja. Ik geloof mensen niet zo snel (meer) op hun woord en hanteer de daarbij passende mimiek als iemand 'weer eens' wat beweert, dus dan gun ik ze die overtreffende trap wel ...quote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Enige goede antwoord.
Dat is wel erg makkelijk geconcludeerd; het zegt namelijk meer over degene die het gebruikt dan over degene die het aanhoort ! Het is niet zo dat ik er letterlijk om vraag ofzo !quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Pwoekie het volgende:
maar het blijft natuurlijk onzin om iets wat je zegt kracht bij te zetten.
als mensen je niet willen geloven so be it, zegt meer over hen dan jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |