abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67606450
[ url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Poppejans&year=2009&month=11&day=26&babycount=1\" ]Poppekind[ /url ]

Als je 'm zo in je onderschrift zet Poppejans (zonder spaties tussen de [ ]'s dan meot ie goed zijn!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67606462
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie in mijn ticker nog maar 121 dagen. Over 3 weken gewoon nog maar 100 dagen! Als ik daaraan dacht weken geleden leek dat zooo ver weg
gaat snel he! Ik keek net.. nog maar 60 dagen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:35:26 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67606490
[s]
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Poppejans het volgende:
Verdorie nou heb ik nog steeds zo'n hele code link onderin staan..
nouja laat maar hoor, dat ding gaat inderdaad helemaal raar doen als ik iets wijzig
Ja klopt, het is een rommeltje nu.
Je moet eerst even je sig helemaal deleten, alles eruit halen. Dan moet je de teller even helemaal overnieuw maken, en dan nog 1 keertje het geheel in je sig plakken.

En dan dus het volgende erin plakken.

1[url=linkje van babystrology]Poppekind[/url]

En dan zou hij wel goed moeten zijn.[/s]

Of dat wat Vicky zegt.
pi_67606530
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja klopt, het is een rommeltje nu.
Je moet eerst even je sig helemaal deleten, alles eruit halen. Dan moet je de teller even helemaal overnieuw maken, en dan nog 1 keertje het geheel in je sig plakken.

En dan dus het volgende erin plakken.
[ code verwijderd ]

En dan zou hij wel goed moeten zijn.

Of dat wat Vicky zegt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67606611
Jeej bedankt!!!
Dit is wel een hele mooie ticker hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 1 april 2009 @ 11:40:58 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67606665
Jaaaa, nu klopt ie!
Ik vind het idd ook een hele toffe ticker, omdat je zo goed de ontwikkeling van je kindje kan zien. Van boontje naar garnaaltje naar kindje.
Ik vind die van mij nog maar een mager scharminkeltje, dus die moet nog maar even lekker gaan groeien.
  woensdag 1 april 2009 @ 11:41:43 #32
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67606689
Ik vind het ook heel tof, en mijn tweede wondertje is al best wel heel wat .
pi_67606732
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind het ook heel tof, en mijn tweede wondertje is al best wel heel wat .
Oh jij hebt ook een garnaaltje
en BE al een heel kindje, maar dan in mini formaat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 1 april 2009 @ 11:43:02 #34
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67606739
Eigenlijk zou je ergens in moeten kunnen voeren BE dat het een ventje is . Ik mis echt het piemeltje in jouw plaatje .
pi_67606868
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Eigenlijk zou je ergens in moeten kunnen voeren BE dat het een ventje is . Ik mis echt het piemeltje in jouw plaatje .
vind ik eigenlijk ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67606932
Tjonge, snelle henkies hier, alweer een paar topics vol....

Ik las dat Texelonia bevallen is, en rap ook!
Hoop dat het goed met jou en Hannah gaat!
Van harte gefeliciteerd!

Verder zag ik nieuwe zwangeren langssjeezen, Guuzewuus en Mmeel, allebei van harte en hopelijk hebben jullie een voorspoedige zwangerschap voor de boeg!

Kersjes....hopelijk valt het mee met het hartje van jullie kereltje!
Wel lastig lijkt me, nu 2 weken moeten wachten....

BE alweer op de helft, wat gaat het toch snel!

Hier is alles oke!
We hebben schilders/behangers in huis, en ik kan geen kant op, dus zit achter het huis in het zonnetje!
Buikje groeit lekker, vind het zo leuk!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67608169
Jemig wat gaan de topics snel!
Ik ben vandaag begonnen met het schuren van de wieg niet echt een leuk karwei maar ach lekker in het zonnetje.

Het lijkt er op dat ik weer een blaasontsteking heb/krijg. Meteen maar even een fles cranberrysap gehaald, eerst maar eens kijken of het zo misschien wat minder wordt.

Ik heb nog niks gehoord van de VK over de suiker lunchcurve die ik vrijdag heb laten prikken, iedere keer als ik er aan denk om te bellen is het telefonisch spreekuur net voorbij.

Huup succes vanmiddag!

BE 20 weken

Kersjes hopelijk is alles gewoon goed!
pi_67608240
Net terug van mijn werk.
En ik hou van het leven

Wat een heerlijke dag, om 's middags vrij te zijn.
  woensdag 1 april 2009 @ 12:35:34 #39
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67608596
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef ymme het volgende:
Net terug van mijn werk.
En ik hou van het leven

Wat een heerlijke dag, om 's middags vrij te zijn.
Lekker zeg Geniet ervan! Ik moet nog tot 18.00
Huup, ik heb even bijgelezen, vervelend zeg... succes vanmiddag!
Flower, laten we het niet hopen, goed drinken!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67608807
Ik zojuist naar de wc.
Zat er bij het afvegen, bij het slijm een beetje raar kleurtje. Heel weinig maar, niet echt bloedrood, echt minimaal.
Wat zou dit kunnen zijn? Niets ernstigs toch? Ben vandaag precies 5 weken... Ben zo bang nu...
Toch wel eng hoor.
pi_67609005
kersjes, wat leuk een jongen! wat eng van dat hartje hopelijk valt t over 2 weken mee

mmeell welkom en gefeliciteerd!

dit is de laaste keer inloggen voor vandaag, straks richting Rotterdam.. moet examen doen voor mijn opleiding tot zeebevrachter. Nu maar hopen dat ik t haal, sinds ik zwanger ben is mn concentratie vermogen gezakt naar niveau goudvis geheugen van 3 seconden

@ tex en soep .... ik wil foto's zien van de baby's
pi_67609091
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik zojuist naar de wc.
Zat er bij het afvegen, bij het slijm een beetje raar kleurtje. Heel weinig maar, niet echt bloedrood, echt minimaal.
Wat zou dit kunnen zijn? Niets ernstigs toch? Ben vandaag precies 5 weken... Ben zo bang nu...
Toch wel eng hoor.
ymme, dit hoeft niks te betekenen. ik heb dit in het begin ook gehad. zolang het bruin "oud" bloed is kan t geen kwaad. het kan komen door dat je een bloed vaatje geraakt hebt door sex. je baarmoeder mond is nu erg goed doorbloed en die vaatjes zijn kwetsbaar. maar als je zorgen blijft maken gewoon ff de huisarts of verloskundig bellen. sterkte
pi_67609501
Kersjes wat leuk een jongen erbij maar hé bah wat naar dat de echo geen uitsluitsel heeft gegeven over het hartje hopelijk hebben ze gewoon verkeerd gekeken en is er verder niets aan de hand

BE wat fijn op de helft en Rocka veel plezier bij de echo hoop dat alles goed is.
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, als je de tenen van je kindje benedenin voelt wroeten dan is het toch geen stuit meer? Geen idee hoe het dan wel heet, maar een stuit is toch als het kontje eerst komt? Of ook als de voetjes onderin zitten?
Nou ja, het klinkt iid niet prettig.
Tja het is echt een stuitligging (plaatje rechts boven) alleen zit de baby dus met de beentjes onder zijn kont in kleermakerszit, Isa zat net zo en dan is een stuitbevalling geen aanrader omdat het te lang kan duren voor het hoofd er is, en aan benen mogen ze niet trekken als een kindje in stuit heeft gelegen (vanwege de heupjes) bij Isa werd het dus ook paniek toen ze de bevalling te lang door lieten gaan en de tenen dus naar buiten kwamen.
Draaien dat wilde ik bij Isa trouwens ook niet en kon toen ook niet, nu wederom wil ik niets laten draaien als een kindje al zo lang in stuit ligt zal daar een goede reden voor zijn en de risico's bij ee ks op complicaties zijn velen malen kleiner als bij een stuitbevalling.
En ik heb helaas al een paar goede voorbeelden in de omgeving waarbij een stuitbevalling veregaande gevolgen voor het kindje heeft gehad. Mocht meneer dus zo blijven liggen dan nemen ze maar de voorgedrukte lijn van vorige keer.
Mama van Isa en Ties
pi_67609602
Ooh ja draaien werd hier pas voorgesteld rond de 35 a 36 weken omdat voor die tijd je kindje te snel weer kan terug draaien.
Mama van Isa en Ties
pi_67609787
Ik geloof dat ik net met boodschappen doen wat teveel heb lopen slenteren ofzo... voel mn stuitje enzo weer... ga zo even op de bank...
Fake it till you make it...
pi_67609817
oei das minder Nijna!

Ik heb weer een borst die in de brand staat.. doet zo verschikkelijk zeer.. Tepel is eerst wit en daarna wordt ie donkerpaars.. volgens de HA is er niets aan de hand...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 1 april 2009 @ 13:18:24 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67609895
Ah ok, zo had ik het niet bedacht, met die kleermakerszit.
En nee... op deze manier zou ik idd al helemaal geen stuitbevalling gaan proberen...
pi_67609928
Dat klinkt ook wel raar Vicky... heeft de VK daar niks nuttigs over te zeggen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67609979
quote:
Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt ook wel raar Vicky... heeft de VK daar niks nuttigs over te zeggen?
heb het een aantal weken geleden eens bepsroken en ze zei dat ik het in de gaten moest houden omdat een borstontsteking ook voor de bevalling voor kan komen. ben ookl een keer bij de huisarts geweest en die zegt dat er niets aan de hand is....
het gekke is dat het alleen gebeurd als ik druk bezig geweest ben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67610024
Klinkt raar Vicky. En vervelend ook

Nijna, rustig aan doen hè! Ik heb precies hetzelfde en het wordt alleen maar erger, tenzij ik echt geen klap uitvoer. Dan maar zo, je moet toch naar je lichaam luisteren.

Ymme, ik hoop dat het meevalt, en idd, zo lang het niet helderrood is, komt 't vast goed.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')