Jij leest het anders dan ik.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
ze zei ook af en toe.en ze heeft in januari de miskraam gehad en na 4 weken weer zwanger geworden toch?
idd, normaal vloei je een flinke tijd en heb je een infectiegevaar van ong. 8 weken..daar doelde ik meer opquote:Op woensdag 1 april 2009 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij leest het anders dan ik.Jij linkt het aan de mk.
Ik dacht gewoon 'positieve test en daarna af en toe verhoging'. Vandaar mijn reactie, maar ik snap nu de jouwe ook.
Ja dit is dat gezever met apart een afspraak maken enzoquote:Op woensdag 1 april 2009 10:54 schreef Vicky het volgende:BE, al weer 20 weken!
Kersjes, leuk een knul!! Hoop dat het met het hartje allemaal meezit!
Rocka, veel plezie rmet kijken!!
Huup, succes in het zh en erkennen heeft niet zoveel tijd nodig hoor
stom dat je een afpsraak moest maken.. wij konden zo bij de gemente binnenlopen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dit is dat gezever met apart een afspraak maken enzo![]()
Als het inderdaad binnen 5 minuutjes gepiept is (hoop ik) dan ga ik toch eens navragen waarom het nou nodig was dat er apart een afspraak voor gemaakt moest worden
Ik had hem eerst weggehaald maar ik vond hem zoquote:
Het klopt wel wat je gedaan hebt, maar die gekke tellers van babystrology gaan raar doen na een keertje editten, komt door een bepaalde code-dinges dat FOK met bijv. & doet enzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Poppejans het volgende:
Effe kijken of ik mn onderschrift zonder al die codes heb staan...
edit: jeeej![]()
![]()
zo staat het er nog echter![]()
gaat snel he! Ik keek net.. nog maar 60 dagen!!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie in mijn ticker nog maar 121 dagen. Over 3 weken gewoon nog maar 100 dagen! Als ik daaraan dacht weken geleden leek dat zooo ver weg
Ja klopt, het is een rommeltje nu.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Poppejans het volgende:
Verdorie nou heb ik nog steeds zo'n hele code link onderin staan..
nouja laat maar hoor, dat ding gaat inderdaad helemaal raar doen als ik iets wijzig
1 |
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja klopt, het is een rommeltje nu.
Je moet eerst even je sig helemaal deleten, alles eruit halen. Dan moet je de teller even helemaal overnieuw maken, en dan nog 1 keertje het geheel in je sig plakken.
En dan dus het volgende erin plakken.
[ code verwijderd ]
En dan zou hij wel goed moeten zijn.
Of dat wat Vicky zegt.
Oh jij hebt ook een garnaaltjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik vind het ook heel tof, en mijn tweede wondertje is al best wel heel wat.
vind ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Eigenlijk zou je ergens in moeten kunnen voeren BE dat het een ventje is. Ik mis echt het piemeltje in jouw plaatje
.
Lekker zegquote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef ymme het volgende:
Net terug van mijn werk.
En ik hou van het leven
Wat een heerlijke dag, om 's middags vrij te zijn.
ymme, dit hoeft niks te betekenen. ik heb dit in het begin ook gehad. zolang het bruin "oud" bloed is kan t geen kwaad. het kan komen door dat je een bloed vaatje geraakt hebt door sex. je baarmoeder mond is nu erg goed doorbloed en die vaatjes zijn kwetsbaar. maar als je zorgen blijft maken gewoon ff de huisarts of verloskundig bellen. sterktequote:Op woensdag 1 april 2009 12:42 schreef ymme het volgende:
Ik zojuist naar de wc.
Zat er bij het afvegen, bij het slijm een beetje raar kleurtje. Heel weinig maar, niet echt bloedrood, echt minimaal.
Wat zou dit kunnen zijn? Niets ernstigs toch? Ben vandaag precies 5 weken... Ben zo bang nu...
Toch wel eng hoor.
Tja het is echt een stuitligging (plaatje rechts boven) alleen zit de baby dus met de beentjes onder zijn kont in kleermakerszit, Isa zat net zo en dan is een stuitbevalling geen aanrader omdat het te lang kan duren voor het hoofd er is, en aan benen mogen ze niet trekken als een kindje in stuit heeft gelegen (vanwege de heupjes) bij Isa werd het dus ook paniek toen ze de bevalling te lang door lieten gaan en de tenen dus naar buiten kwamen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, als je de tenen van je kindje benedenin voelt wroeten dan is het toch geen stuit meer? Geen idee hoe het dan wel heet, maar een stuit is toch als het kontje eerst komt? Of ook als de voetjes onderin zitten?
Nou ja, het klinkt iid niet prettig.
heb het een aantal weken geleden eens bepsroken en ze zei dat ik het in de gaten moest houden omdat een borstontsteking ook voor de bevalling voor kan komen. ben ookl een keer bij de huisarts geweest en die zegt dat er niets aan de hand is....quote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef tessie het volgende:
Dat klinkt ook wel raar Vicky... heeft de VK daar niks nuttigs over te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |