quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef trebremmit het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Matty Groves" - Fairport Convention [Audio]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sweet Water "SUPERSTAR" music video 1995
Super goed album!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef Tokay het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roisin Murphy - Let Me Know
(van het album Overpowered)
Róisín
Het origineel overtreft Jeff Buckley toch wel hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:28 schreef 85 het volgende:
ok, ik moet zeggen dat die van Lisa vrij goed was maar niemand overtreft Jeff Buckley:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeff Buckley - Hallelujah
Toch niet mee eens, tuurlijk de credits qua lyrics gaan naar Leonard Cohen, maar hoe Jeff hem vertolkt en zijn geschiedenis doe mij toch de voorkeur geven aan Jeff Buckley.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het origineel overtreft Jeff Buckley toch wel hoor
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallelujah - Leonard Cohen
Cheer you up, cheer you up, cheer you up in de pin-up clubquote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pin up Club leader
Deze?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Daanno86 het volgende:
Even vraagje tussendoor...
Ik heb laatst paar keer een duits liedje op de radio gehoord. Een mannenstem die meer praat dan zingt, maar het klinkt helemaal niet zo duits en ik wil graag weten hoe het heet en van wie het is, om het op te zoeken.
Ik kan mij geen teksten herinneren, maar heeft iemand een idee? (ik vond het niet nodig hier een heel nieuw topic aan te wijden)..
thnx alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop