Ben geloof ik dichtbijquote:
Op alle kanalen?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De Valvestate
Denk een gare buis. Geluid zakt steeds weg, mep ik er op, is het even goed en zakt weer weg om daarna niks meer te doen.
Wanproductenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
Het is geen goed seizoen voor tops geloof ik....
Jupquote:
Vaag. Heb ik nooit last van gehad. Een vriendin van me had dat wel met haar valvestate combo trouwens, bedenk ik me net. Dat was ook al een oud beestje...Hopen dat het de buis is danquote:
Nieuwe buizen in tops.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef The_Dean het volgende:
Zoniet, dan vind ik het ook wel
Kan er meteen mooi een nieuwe buis in
Ik fiks eerst die van jou hoor, wees gerustquote:
Ik snap even niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Cynic het volgende:
Hoewel het effect denk ik wel meevalt als er maar eentje inzit. Tenzij de oude stuk zijn natuurlijk.
Nouja, de invloed van die ene buis op je geluid is minder dan wanneer je er 4 ofzo in je voortrap hebt denk ik. Maar als je ene buisje kapot is en je zet er een nieuwe in die wel werkt, dan hoor je het verschil vast welquote:
Triple Rectifierquote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
*zet grote grijns opquote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?. Dat wordt wild volgens mij.
.
Wat is er mis met een Polo dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:41 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het zoiets als een Ferrari versnellingsbak in een VW polo stoppen (even niks ten nadele van Hartke overigens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |