NEIN!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef KaMo het volgende:
Ik speel alleen Guitar Hero op mijn playstation two.
Mag ik hier ook posten?
[ afbeelding ]
Ik doe 'm altijd in m'n rechterachterbroekzakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Hoe kan je beste je wireless pakketje vastmaken aan jezelf/gitaar zonder dat hij in de weg zit
Ja doe ik ook maar als ik dan een beetje wild doe vel ik hem al een beetje trekken... En hoe doe je dan ooit een Guitar Flip (wat ik trouwens niet van plan benquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik doe 'm altijd in m'n rechterachterbroekzak
Aan je strap?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Hoe kan je beste je wireless pakketje vastmaken aan jezelf/gitaar zonder dat hij in de weg zit
Aan je strapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Dankuwelquote:
Is dat veilig, en waar het beste?quote:
Een woord: MacGyvertapequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is dat veilig, en waar het beste?
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0003491-001
Zo'n vorm heeft die van mij, maar dan van een beetje cheapy materiaal, dus zo'n dun rot dingetje aan de rechterkant.
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vastquote:
Dude, doe niet zo mongool meteenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vast
Gewoon tapen iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vast
quote:
Precies! Gewoon fanatiek oefenen, dan kom je er vanzelf. Goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 00:32 schreef Banthum het volgende:
Ik ben pas (maand ofzo) begonnen met gitaar spelen, al lerend via tabs kan ik nu wild rover van Irish rovers(natuurlijk niet opperbest, maar komt vast wel door oefenen).
"I hear the train a comin'; it's rollin' 'round the bend,quote:
en in die 2 jaar hoop ik ook nog bij het bedrijf in dienst te kunnen blijven...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je moet het over een langere periode bekijken.
De markt trekt wel weer aan al kan dat nog wel een jaar of 2 duren...
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 07:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Arrhgh het is te vroeg om op te staan.
Aan de achterkant van je strap, op je rug.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Ja mijn god. Ik dacht vandaag even uit te slapen. Moeten de buren zo nodig een verzakkende keuken hebben, die heipalen behoeven. Wat een herrie die heipalen in de morgen.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Arrhgh het is te vroeg om op te staan.
Link?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef brother52 het volgende:
Het zullen wel van die In Tune gevallen zijn. Bijna iedereen gebruikt die volgens mij. Iedereen die prectrums met eigen opdruk heeft dan.
Netjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:00 schreef Cynic het volgende:
Even weer een flightcase update:
[ afbeelding ]
Alles is geverfd, de sluitprofielen en de meeste hoekprofielen zitten er op. De hoekstukken, balhoeken, handvatten en sloten moeten nog.
Ohja, nog even over popnagels:
Volgens mij ligt dat zelfs nog vleesch.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik zie dat we de BBQ-meet bij jou kunnen houden
Nicequote:Op woensdag 1 april 2009 20:00 schreef Cynic het volgende:
Even weer een flightcase update:
[ afbeelding ]
Alles is geverfd, de sluitprofielen en de meeste hoekprofielen zitten er op. De hoekstukken, balhoeken, handvatten en sloten moeten nog.
Ohja, nog even over popnagels:
Vertel mij wat...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Het is trouwens wel handig een top als backup te hebben
Is er iets stuk?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Het is trouwens wel handig een top als backup te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |