NEIN!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:20 schreef KaMo het volgende:
Ik speel alleen Guitar Hero op mijn playstation two.
Mag ik hier ook posten?
[ afbeelding ]
Ik doe 'm altijd in m'n rechterachterbroekzakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Hoe kan je beste je wireless pakketje vastmaken aan jezelf/gitaar zonder dat hij in de weg zit
Ja doe ik ook maar als ik dan een beetje wild doe vel ik hem al een beetje trekken... En hoe doe je dan ooit een Guitar Flip (wat ik trouwens niet van plan benquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:24 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik doe 'm altijd in m'n rechterachterbroekzak
Aan je strap?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Hoe kan je beste je wireless pakketje vastmaken aan jezelf/gitaar zonder dat hij in de weg zit
Aan je strapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Dankuwelquote:
Is dat veilig, en waar het beste?quote:
Een woord: MacGyvertapequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is dat veilig, en waar het beste?
http://www.musicstore.de/(...)-/art-GIT0003491-001
Zo'n vorm heeft die van mij, maar dan van een beetje cheapy materiaal, dus zo'n dun rot dingetje aan de rechterkant.
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vastquote:
Dude, doe niet zo mongool meteenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vast
Gewoon tapen iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
Waarom tape ik hem niet gewoon aan mijn icemanpunt vast
quote:
Precies! Gewoon fanatiek oefenen, dan kom je er vanzelf. Goed bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 00:32 schreef Banthum het volgende:
Ik ben pas (maand ofzo) begonnen met gitaar spelen, al lerend via tabs kan ik nu wild rover van Irish rovers(natuurlijk niet opperbest, maar komt vast wel door oefenen).
"I hear the train a comin'; it's rollin' 'round the bend,quote:
en in die 2 jaar hoop ik ook nog bij het bedrijf in dienst te kunnen blijven...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Je moet het over een langere periode bekijken.
De markt trekt wel weer aan al kan dat nog wel een jaar of 2 duren...
Dat dusquote:Op woensdag 1 april 2009 07:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Arrhgh het is te vroeg om op te staan.
Aan de achterkant van je strap, op je rug.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef KaMo het volgende:
Even OT:
Ja mijn god. Ik dacht vandaag even uit te slapen. Moeten de buren zo nodig een verzakkende keuken hebben, die heipalen behoeven. Wat een herrie die heipalen in de morgen.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Arrhgh het is te vroeg om op te staan.
Link?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:49 schreef brother52 het volgende:
Het zullen wel van die In Tune gevallen zijn. Bijna iedereen gebruikt die volgens mij. Iedereen die prectrums met eigen opdruk heeft dan.
Netjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:00 schreef Cynic het volgende:
Even weer een flightcase update:
[ afbeelding ]
Alles is geverfd, de sluitprofielen en de meeste hoekprofielen zitten er op. De hoekstukken, balhoeken, handvatten en sloten moeten nog.
Ohja, nog even over popnagels:
Volgens mij ligt dat zelfs nog vleesch.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Netjes.
Ik zie dat we de BBQ-meet bij jou kunnen houden
Nicequote:Op woensdag 1 april 2009 20:00 schreef Cynic het volgende:
Even weer een flightcase update:
[ afbeelding ]
Alles is geverfd, de sluitprofielen en de meeste hoekprofielen zitten er op. De hoekstukken, balhoeken, handvatten en sloten moeten nog.
Ohja, nog even over popnagels:
Vertel mij wat...quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Het is trouwens wel handig een top als backup te hebben
Is er iets stuk?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
Het is trouwens wel handig een top als backup te hebben
De Valvestatequote:
Ben geloof ik dichtbijquote:
Op alle kanalen?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De Valvestate
Denk een gare buis. Geluid zakt steeds weg, mep ik er op, is het even goed en zakt weer weg om daarna niks meer te doen.
Wanproductenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
Het is geen goed seizoen voor tops geloof ik....
Jupquote:
Vaag. Heb ik nooit last van gehad. Een vriendin van me had dat wel met haar valvestate combo trouwens, bedenk ik me net. Dat was ook al een oud beestje...Hopen dat het de buis is danquote:
Nieuwe buizen in tops.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:03 schreef The_Dean het volgende:
Zoniet, dan vind ik het ook wel
Kan er meteen mooi een nieuwe buis in
Ik fiks eerst die van jou hoor, wees gerustquote:
Ik snap even niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Cynic het volgende:
Hoewel het effect denk ik wel meevalt als er maar eentje inzit. Tenzij de oude stuk zijn natuurlijk.
Nouja, de invloed van die ene buis op je geluid is minder dan wanneer je er 4 ofzo in je voortrap hebt denk ik. Maar als je ene buisje kapot is en je zet er een nieuwe in die wel werkt, dan hoor je het verschil vast welquote:
Triple Rectifierquote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
*zet grote grijns opquote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?. Dat wordt wild volgens mij.
.
Wat is er mis met een Polo dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:41 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het zoiets als een Ferrari versnellingsbak in een VW polo stoppen (even niks ten nadele van Hartke overigens)
Heb ik ook wel met dingen. Maar altijd alles bewaren kan ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Cynic het volgende:
Nog zoiets: ik heb ooit zo'n Mesa V-twin preamp-pedaal gehad. En dan over de Valvestate. Dat was niet echt wat, dus heb ik hem weer verkocht. Best spijt van nu, want dat ding had volgens mij geweldig geklonken over mijn 9100...
Had je deze aangesloten op de effect return of je gitaar inputquote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Cynic het volgende:
Nog zoiets: ik heb ooit zo'n Mesa V-twin preamp-pedaal gehad. En dan over de Valvestate. Dat was niet echt wat, dus heb ik hem weer verkocht. Best spijt van nu, want dat ding had volgens mij geweldig geklonken over mijn 9100...
Alles! Een van de saaiste auto's ooit geproduceerd... Ik rij er zo eentjequote:
Input. Dat soort trucjes had ik toen nog niet door helaas.quote:Op donderdag 2 april 2009 07:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Had je deze aangesloten op de effect return of je gitaar input
Ja. Hartke mikt erg op de fusion/jazzwereld als ik kijk naar hun recente endorsementdeals en daar heb je van die bassisten. Voor mij heeft het niet zoveel nut, want dat hoor je toch niet door een drukke metalband heen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef Cynic het volgende:
Ik zie dat die Kilo 2x500 watt stereo gebruikt kan worden. Heeft dat nut? Zijn er bassisten die stereo spelen?
De toetsen deden mij weer aan oude Rush denkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Cynic het volgende:
Klinkt leuk, doet me muzikaal een beetje denken aan een softe versie van Deadsoul Tribe en Toto (dat stuk met die synths. Lekker psychedelisch. Ben nog niet heel wild van de zang, en dat komt door het nogal forse Nederlandse accent (take me wif you)
Okay, dan klinkt dat door de crappy speakers op mijn laptop samen als een synthquote:Op donderdag 2 april 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
Hij komt uit 't oosten...
Er zitten trouwens geen synths in, alleen piano en gitaar...
Moet je daar nog een beetje een zware computer voor hebben trouwens, om al die sporen tegelijk op te nemen?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef SingleCoil het volgende:
het geheel via een tascam 1641 soundcard in cubase.
Niks mis mee. Eén van de beste zangeressen van Nederland komt er vandaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:58 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, geen china...iets van de achterhoek, weet ik hoe het daar heet
Ilse de Lange is inderdaad tofquote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niks mis mee. Eén van de beste zangeressen van Nederland komt er vandaan..
.
Andermans opnames luisteren is altijd tof!.
niet echt, ik gebruik een ouwe HP 2.2Ghz machine met 256 MB geheugen en WIndows XP Pro sp3quote:Op donderdag 2 april 2009 11:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet je daar nog een beetje een zware computer voor hebben trouwens, om al die sporen tegelijk op te nemen?
Eerst een goede amp denk ik, dat is uiteindelijk toch je basis. Of is het alleen om te oefenen op slaapkamerniveau?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:25 schreef brother52 het volgende:
Wat is keuzes maken toch soms moeilijk.
Zal ik nou eerst een lief klein buizenversterkertje gaan kopen (Peavey Valveking royel 8 of een Vox AC4) of toch een Line6 Pod xt (of een andere)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |