Ik snap even niet wat je bedoeldquote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Cynic het volgende:
Hoewel het effect denk ik wel meevalt als er maar eentje inzit. Tenzij de oude stuk zijn natuurlijk.
Nouja, de invloed van die ene buis op je geluid is minder dan wanneer je er 4 ofzo in je voortrap hebt denk ik. Maar als je ene buisje kapot is en je zet er een nieuwe in die wel werkt, dan hoor je het verschil vast welquote:
Triple Rectifierquote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:22 schreef Cynic het volgende:
In dat geval zou ik er een Mesa buis in zetten en hopen dat het een Mark IV wordt
*zet grote grijns opquote:Op donderdag 2 april 2009 00:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey Dean, hadden we het niet over een Mesa-buis in mijn Hartke?. Dat wordt wild volgens mij.
.
Wat is er mis met een Polo dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:41 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is het zoiets als een Ferrari versnellingsbak in een VW polo stoppen (even niks ten nadele van Hartke overigens)
Heb ik ook wel met dingen. Maar altijd alles bewaren kan ook nietquote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Cynic het volgende:
Nog zoiets: ik heb ooit zo'n Mesa V-twin preamp-pedaal gehad. En dan over de Valvestate. Dat was niet echt wat, dus heb ik hem weer verkocht. Best spijt van nu, want dat ding had volgens mij geweldig geklonken over mijn 9100...
Had je deze aangesloten op de effect return of je gitaar inputquote:Op donderdag 2 april 2009 00:51 schreef Cynic het volgende:
Nog zoiets: ik heb ooit zo'n Mesa V-twin preamp-pedaal gehad. En dan over de Valvestate. Dat was niet echt wat, dus heb ik hem weer verkocht. Best spijt van nu, want dat ding had volgens mij geweldig geklonken over mijn 9100...
Alles! Een van de saaiste auto's ooit geproduceerd... Ik rij er zo eentjequote:
Input. Dat soort trucjes had ik toen nog niet door helaas.quote:Op donderdag 2 april 2009 07:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Had je deze aangesloten op de effect return of je gitaar input
Ja. Hartke mikt erg op de fusion/jazzwereld als ik kijk naar hun recente endorsementdeals en daar heb je van die bassisten. Voor mij heeft het niet zoveel nut, want dat hoor je toch niet door een drukke metalband heen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:55 schreef Cynic het volgende:
Ik zie dat die Kilo 2x500 watt stereo gebruikt kan worden. Heeft dat nut? Zijn er bassisten die stereo spelen?
De toetsen deden mij weer aan oude Rush denkenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Cynic het volgende:
Klinkt leuk, doet me muzikaal een beetje denken aan een softe versie van Deadsoul Tribe en Toto (dat stuk met die synths. Lekker psychedelisch. Ben nog niet heel wild van de zang, en dat komt door het nogal forse Nederlandse accent (take me wif you)
Okay, dan klinkt dat door de crappy speakers op mijn laptop samen als een synthquote:Op donderdag 2 april 2009 10:35 schreef SingleCoil het volgende:
Hij komt uit 't oosten...
Er zitten trouwens geen synths in, alleen piano en gitaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |