Ik denk dat Foreman er een één en ander mee te maken heeft/had, ik vond dat er behoorlijk veel op Foreman gefocust werd met zijn "verwerking" ervan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je had niet door dat de reden dat House zo bezig was, niets met 'zijn protegé kwijt zijn" te maken had? Hij had iets niet opgemerkt, dat was meer de zelfkwelling. Vandaar het zelfmoordverhaal. Uiteindelijk maakt die foto aan het einde ongeveer duidelijk dat het waarschijnlijk toch zelfmoord was, en House inderdaad iets heeft gemist. Wilson zegt het uiteindelijk ook nog
"Because living in misery sucks marginally less than being dead"quote:Op woensdag 8 april 2009 11:09 schreef TNA het volgende:
Waarom pleegt House zelf eigenlijk niet gewoon zelfmoord? Puzzels oplossen toch net leuk genoeg?
Nee Foreman is altijd zo'n emotioneel wrak.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:28 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
[..]
Ik denk dat Foreman er een één en ander mee te maken heeft/had, ik vond dat er behoorlijk veel op Foreman gefocust werd met zijn "verwerking" ervan.
Ik hoop dat we er meer van te weten komen in de volgende afleveringen.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Merkie het volgende:
Hoezo? Vind je achtergondmuziek ook een zwaktebod dan?
Ja, dat bedoelde ik. Dit is de eerste keer dat haar volledige naam werd genoemd.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:43 schreef De_Hertog het volgende:
En Dr. Hadley ook al vaak genoeg. Misschien is dit de eerste keer dat ze volledig 'Remy Hadley' zeggen, maar haar echte naam was al enige tijd bekend.
Tranen en verdrietige gezichten ook zeker?quote:
Of al dat sarcasme en die medische zakenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:06 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Tranen en verdrietige gezichten ook zeker?
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Verder vind ik het maar een vreemde zelfmoord. Kwam totaal uit de lucht vallen. Beetje ongeloofwaardig.
Ik niet hoor, als films en series dat niet hadden zou ik alleen nog boeken lezen denk ik. Kan heel veel toevoegen aan de ervaring namelijk.quote:
Ik snap op zich wel wat er bedoeld wordt: altijd die eeuwige aanzwellende violen bij een romantisch stuk, of de kleine singer/songwriter liedjes bij een zielig stuk... het gaat vervelen. Het is soms té obvious en kan afleiden. Maar goed, Hugh Laurie heeft op zich geen muziek nodig die zijn acteren moet versterken, hij kan dat wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik niet hoor, als films en series dat niet hadden zou ik alleen nog boeken lezen denk ik. Kan heel veel toevoegen aan de ervaring namelijk.
Ik deel je mening, maar ik vind dat er in House dusdanig weinig gebruik wordt gemaakt van die makkelijke trucjes, dat de muziek op echt emotionele momenten des te sterker overkomt.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat er bedoeld wordt: altijd die eeuwige aanzwellende violen bij een romantisch stuk, of de kleine singer/songwriter liedjes bij een zielig stuk... het gaat vervelen. Het is soms té obvious en kan afleiden. Maar goed, Hugh Laurie heeft op zich geen muziek nodig die zijn acteren moet versterken, hij kan dat wel.
Taub (or whatever zijn echte naam is) dat vind ik dan weer een drama...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E24:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook zo raar: Taub verzon een smoesje voor Kutner, waarom hij te laat zou zijn op 't werkquote:Op woensdag 8 april 2009 12:09 schreef ErikT het volgende:
Ik dacht heel de tijd dat Taub er iets van wist. Hij was ook closest met Kutner.
.
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef TNA het volgende:
Inmiddels zijn er korte beschrijvingen beschikbaar van de laatste vier afleveringen van het seizoen.
E21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E24:Meanwhile...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk de enige interessante stukjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Damn in e19 , 13 van zo dicht bij![]()
![]()
Dalijk e20Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
*wacht ook tot het te downloaden is*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ik zit tot vijf mei in Nederlandquote:
Ik heb mijn netbook bij me. Ik denk niet dat het veel verschil gaat maken op 1024x600quote:Op maandag 13 april 2009 22:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart! Vergeet niet de 720p-versie mee te pakken
Goede aflv!
House nog steeds obsessed met Kutner!
en cuddy die haar territorium beschermd
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
You manipulative bitch!
Ik vond de aflevering iets teveel soap, maar de laatste minuut achter de piano was wel briljantCameron en Chase zullen we vanaf S6 wel weer vaak gaan zien.
![]()
![]()
Die promo ziet er wel cool uitIk hoop alleen dat ze dat dead people-verhaal niet teveel gaan rekken.
![]()
Wehe, dat einde![]()
En Cameron + Chase. Weet niet waarom, maar dat vind ik altijd leuk op tv, ben net een wijf ofzo
Ok stelletje hokboeren![]()
Ik vind Wilson eigenlijk steeds leuker... Och en die piano + mondharmonica
Oja, next ep is 27 april pas.
Fuck the EBU![]()
Dat einde
House for president!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
James 'Comic Relief' Wilson, prachtig weer.
Goeie aflevering, heel persoonlijk. Mooi verhaal voor Chaseron, eindelijk weer een beetje leuk gekibbel tussen House en Wilson en een nieuwsgierigmakend einde. En dat muziekstukje was mooi.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Totally agree. Ik vind het altijd wel zeer grappig als House en Wilson elkaar lopen te fucken. Zo staat het moment waarop Wilson House's cane half doormidden zaagt me nog steeds bijquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:51 schreef TNA het volgende:
You manipulative bitch!
Ik vond de aflevering iets teveel soap, maar de laatste minuut achter de piano was wel briljantCameron en Chase zullen we vanaf S6 wel weer vaak gaan zien.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
FUCKING KIPPENVEL
En die dialoog bij de snoep automaat was ook wel geniaal.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Dat was een briljant moment ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef Mavro het volgende:
[..]
Totally agree. Ik vind het altijd wel zeer grappig als House en Wilson elkaar lopen te fucken. Zo staat het moment waarop Wilson House's cane half doormidden zaagt me nog steeds bij
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Kan weinig toevoegen aan bovenstaande.
Misschien dat een modje de afwezige TT kan veranderen in "You manipulative bitch" of eventueel "Damn, I was hoping to interrupt something"?
Hmm, dat einde was wel een beetje "freaky" stiekem is Wilson gewoon een verheerlijking van "Cuthroat Bitch"voor House om lekker mee te "screwen"..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
neeeeeeeeeee, niet weer Cutthroat Bitch!!!!Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
13: "All signs point to cancer but you can't blast a cancer you can't find"
House:"Sure ya can..... prep him for TOTAL BODY ERRADIATION"
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
We hadden vroeger zo'n collega die de hele snoeppot in mum van tijd opvrat maar hem zelf nooit vulde, tot we erachter kwamen dat hij geen zuurtjes lustte.![]()
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Ja wat was dat?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:39 schreef Reddiablo het volgende:
neeeeeeeeeee, niet weer Cutthroat Bitch!!!!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een maand geleden seizoen 1,2 en 3 van house gekocht. WIlde het eens proberen en ik ben er helemaal weg fan. Echt heerlijk gewoon!! Ik herken mezelf wel een beetje in House ook trouwens qua botheid naar mensen toe. Niet dat dit nou zo'n goede eigenschap is. Maar goed!
De serie, ik vind hem geweldig. Zit nu bijna bij het einde van seizoen 2!Zonder wrijving geen glans![]()
In welke context bedoel je ditquote:Op woensdag 15 april 2009 21:44 schreef Psych-case het volgende:
We hadden vroeger zo'n collega die de hele snoeppot in mum van tijd opvrat maar hem zelf nooit vulde, tot we erachter kwamen dat hij geen zuurtjes lustte.![]()
Ik gok dat ze toen zuurtjes in de snoeppot hebben gedaan en daarmee was het probleem opgelost. Net zoiets als Wilson nu deed, dusquote:
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef TNA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Ja!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok dat ze toen zuurtjes in de snoeppot hebben gedaan en daarmee was het probleem opgelost. Net zoiets als Wilson nu deed, dus
We zijn maar kut-hagenezen!!! Ik ben niet zo nors en ongelukkig als Greg - maar af en toe benijd ik hem hoe geniaal beledigend hij kan zijn - lijkt me geweldig in sommige situatiesquote:Op donderdag 16 april 2009 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een maand geleden seizoen 1,2 en 3 van house gekocht. WIlde het eens proberen en ik ben er helemaal weg fan. Echt heerlijk gewoon!! Ik herken mezelf wel een beetje in House ook trouwens qua botheid naar mensen toe. Niet dat dit nou zo'n goede eigenschap is. Maar goed!
De serie, ik vind hem geweldig. Zit nu bijna bij het einde van seizoen 2!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
En daar was Amber
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cameron
Chase
Wel een beetje achterlijk dat Cameron niet wilde trouwen in emotionele bui en het vervolgens zelf doet.![]()
Ter compensatie van geen aflevering deze week.
[ Bericht 22% gewijzigd door TNA op 19-04-2009 20:57:10 ]![]()
Vrouwenquote:Op zondag 19 april 2009 14:48 schreef pfaf het volgende:
Cameron
Chase
Wel een beetje achterlijk dat Cameron niet wilde trouwen in emotionele bui en het vervolgens zelf doet.
Ah ik zocht naar een nieuwe aflevering![]()
![]()
![]()
Ik keek gisteren voor het eerst in tijden House op tv. Seizoen 1. Opvallend hoe hij daar nog veel vrolijker sarcastisch is. Tegenwoordig is hij cynischer en zelden vrolijk. Zijn sarcasme is uitsluitend bijtend geworden.
Samenvatting: seizoen 5 ftw![]()
![]()
Shuttershades! Daar heb ik verschillende celebs al mee voor lul zien lopen!quote:Op donderdag 23 april 2009 07:55 schreef banananasi het volgende:
'..and then I have a clever response'
Best mooie karakterontwikkeling, ja. Hij krijgt tenslotte alleen maar meer tegenslag en wordt dus ook steeds miserabeler.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TNA het volgende:
Ik keek gisteren voor het eerst in tijden House op tv. Seizoen 1. Opvallend hoe hij daar nog veel vrolijker sarcastisch is. Tegenwoordig is hij cynischer en zelden vrolijk. Zijn sarcasme is uitsluitend bijtend geworden.
Samenvatting: seizoen 5 ftw"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
En dat Hugh Laurie rookt en er op zijn 49ste uitziet als 60 helpt natuurlijk ook meequote:Op zondag 26 april 2009 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best mooie karakterontwikkeling, ja. Hij krijgt tenslotte alleen maar meer tegenslag en wordt dus ook steeds miserabeler.![]()
![]()
Sterke aflevering weer deze week! Interessante, goed uitgewerkte case en ik ben benieuwd naar het verloop van de verhaallijn rondom House. Dat bluetooth headsetje zal ook de laatste twee afleveringen wel van pas komen.
Die bachelorparty was echt geniaal, die voorbereiding met dat lijk ookTaub die met zijn whisky staat te 'dansen' en Wilson die voorzichtig binnenkomt - in zijn eigen appartement
En Thirteen mag haar contract wel verlengen tot en met seizoen 15
Kortom! Toffe case, interessant verhaallijn rondom House, Thirteen en strippers - uitstekende episodeVolgende week verdere ontwikkelingen.
![]()
Die zag ik al wel aankomen, maar verder inderdaad een erg briljante aflevering. Ik dacht tegen het einde drie keer 'Dan zal Amber daar wel zitten,' en toen ze maar niet op kwam dagen vermoedde ik dat het toch voorbij zou zijn. Dubbel onvoorspelbaar dusquote:
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Fucking - AAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Dat ongelukje met dat vurige drankje en dat lijk!
Wat voor drankje was dat trouwens?I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!![]()
Goeie aflevering ja, alleen die reactie van House toen het lijk in de fik vloog vond ik onkarakteristiek."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Zou het niet weten maar het was wel duidelijk CGI wat ze voor die vlammen gebruikten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Psych-case het volgende:
Dat ongelukje met dat vurige drankje en dat lijk!
Wat voor drankje was dat trouwens?
Hele leuke aflevering hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: