van harte!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef moussy het volgende:
Taaaaaaaaaaaaart!!
Ik ben geslaagd![]()
![]()
[ afbeelding ]
kan r hoofd ook 360 graden draaien en plast ze op t tapijt ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
Mn poppie als examenmodel
[ afbeelding ]
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Grap met beeldscherm? Even teruglezen...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Mijn zusje kwam me net vertellen dat ik in november tante wordt!!
sigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd moussy
die fotoKnap gedaan!
YPPY, spannend! Als het zo leuk lijkt, zeker doen Y
Vandaag op de fiets weer genoten van de muziek en oa dit nummer en toen besloot ik mijn sig even aan te passen. Vorige was ook van Pearl Jam trouwensquote:
Woeiiiii BE! Ik ben benieuwd! Ik vond dat toen ook zo cool van DeLiedje. Was het wel van plan om ook te doen, maar ik was te hormonaal denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Klaar met mijn viltjes!Nu nog even rompertjes en shirtjes halen.
![]()
En dan nog een weekje of 20 wachten.
Ik ben diehard fanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag op de fiets weer genoten van de muziek en oa dit nummer en toen besloot ik mijn sig even aan te passen. Vorige was ook van Pearl Jam trouwens
Maar je taarten waren vast heel lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Woeiiiii BE! Ik ben benieuwd! Ik vond dat toen ook zo cool van DeLiedje. Was het wel van plan om ook te doen, maar ik was te hormonaal denk ik.![]()
![]()
![]()
ik ook hoor... en ik strijk echt noooit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
Maar je taarten waren vast heel lekkerIk hield me voornamelijk bezig met strijken..sokjes, rompertjes, broekjes, truitjes, hydrofieldoeken, washandjes
en dat 4x ;')
idd, ik jank al niet meer sinds de kraamdagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ik ook hoor... en ik strijk echt noooit.![]()
Ik ben zo blij dat die hormonen weer verdwenen zijn!!!
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben zo blij dat die hormonen weer verdwenen zijn!!!
Goed man! Ik krijg gelijk hongerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mousquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef moussy het volgende:
Taaaaaaaaaaaaart!!
Ik ben geslaagd![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
[ afbeelding ]
Ik ben pas sinds een paar jaar fan. Pas erg laat ontdekt, maar toen was ik ook verkochtquote:
er is wel met de klas gepraat. De betrokken leerling is een erg intimiderend meisje. Al snel nadat het gebeurd is, is de klas gekomen met het verhaal. Ze durfden niets te zeggen, er is ook iemand echt bedreigd door de dader. Geeft denk ik wel aan wat voor dame het is.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:59 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik me nou afvraag stout, is er aan die klas gevraagd waarom ze niets gezegd hebben?
lijkt me wel een aardige discussie voor bij maatschappijleer.
wat mij betreft zijn ze net zo schuldig als dat meisje.
Ja de allereerste keerquote:Op woensdag 1 april 2009 07:01 schreef Stout het volgende:
Faja ! van harte met je aanstaand tante-schap ! Voor het eerst ?
Ow leuk! Dat zijn ook zulke leuke dingen om te krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja de allereerste keerEn ik ga zo een leuk mandje kopen en van alles verzamelen gedurende de resterende 32 weken
Terecht, voor 50E zou ik het ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:09 schreef freecell het volgende:
Mous wat tof! (en wat goor als je net wakker bent)
Stout wat een wazige reacties?
Ow en die jurk? Ik heb (zo van: als ik hem dįįr voor krijg, doe ik het) 40,- geboden en kreeg net een mail dat ik hem voor 50,- mag hebbenIk heb even teruggemaild over de precieze maten en als hij gaat passen is hij echt wel voor mij
Ja, preciesquote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Terecht, voor 50E zou ik het ook doen.Al heb je hem 'ooit' maar 1 keer aan, hij is wel echt heel erg tof!
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
- Freecell: uhm Schat?
- TARA: ja?
- Freecell: Er zitten rare beestjes in het vriesvak?
- TARA: huh?
- Freecell: ja, met van die rare kleuren!
- TARA: huh?Dood of levend?
- Freecell: Weet ik niet, ze bewogen niet echt, zagen er wel bevroren uit, maar ik vond ze raar
- TARA: Ik kijk wel ff![]()
- Freecell: doe je wel voorzichtig?
Bedankt voor het idee mensen, heb in ieder geval TARA vrolijk uitgezwaaid naar zijn werk
Hij heeft zijn vader gemaildDie heeft een bedrijf in het keuren van speeltoestellen op veiligheid ed en dat heet veilig spelen. Emailadres aangemaakt van één of andere SM meesteres en dat ze te vaak ongelukken hebben, of hij de 'speeltoestellen' wil controleren, zodat ze weer veilig kunnen spelen
En daar ben ik mee getrouwd
Ik heb de kaasschaaf gepakt en ben gewoon ergens begonnenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Moussy: ik kan me ook geen kritiek er op voorstellen. Ik weet niet HOE je het gedaan hebt, maar er zit echt heel veel diepte in ook. Je hebt er toch niet stiekem écht huid afgepeuterd?
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef moussy het volgende:
Stout, heel naar voor je collega, maarje laat toch niet je koffie onbeheerd achter in een klas waar net een conflict is geweest en zeker niet als je al weet dat de meid een 'aanvoerder' is?!
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Stout het volgende:
[..]
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..
Sinds ik er woon is het een feestje in heerhugowaard..op nagellakremoverincidenten na..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
gefeliciteerd Moussy! Gaaf gedaan![]()
en OMG @ dat verhaal van Stout. Blijft een gezellig rotdorpno offense verder
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
Huup en Dakota vatten mijn mening mooi samen inderdaad
Ze heeft er niet bij stil gestaan, maar dat had ze wel moeten doen. Punt.
En punaises doen wel degelijk pijnMijn klasgenoten hebben dat een keer bij mij gedaan
iiiiiiih oooooohquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Dakota het volgende:
die van hans teeuwen is ook best grappig..als de leraar eeeeeeeeeeeeh zegt, jij eeeeeeeeuuuuuuuuuuh zeggen diegene naas je aaaaaaaaaaaaaahhhh enzovoorts, ben je wel even bezig
Haha, en dan vraag ik me af: snapte hij het? En zo ja, kon het hem wat schelen?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
iiiiiiih ooooooh![]()
wij hebben ze in ons eerstejaar geturft, alle uh-tjes van de docent (zelfde docent Frans) en halverwege het jaar aan hem gegeven. (lees: op zn bureau laten slingeren want geven waren we natuurlijk veel te schijterig voor
)
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb mn lief net gebeld om te zeggen dat ik 2 weescavia's in huis genomen heb....nadat hij 100x had gezegd dat dat toch echt niet kon heb ik m heel voorzichtig gebracht dat 1 van de 2 waarschijnlijk ook nog eens hoogzwanger is...
Mijn lief heeft een hekel aan knaagdieren...
er liggen hier 2 knuffelcavia's van de ikea op m te wachten![]()
1 april schat!
Maar...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Stout het volgende:
[..]
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..
Het is niet goed te praten wat het meisje gedaan heeft, maar ik vind het ook niet slim om je koffie zo te laten staan bij jeugd.quote:De lerares had de nagellakremover op 17 maart tijdens de les afgepakt van het meisje. Toen ze even de klas uit ging, is het meisje naar het bureau van de docente gelopen en heeft ze het giftige goedje uit woede in de koffie gegoten.
Sinds m'n moeder er vlakbij woont en ik dus vaak in de buurt ben is er een wijkhuis (clubhuis? zoiets?) in de fik gestoken, iemand doodgestoken op 't station, nu dit, en nog wat kleingheidjes die ik vergeten benquote:Op woensdag 1 april 2009 10:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
Sinds ik er woon is het een feestje in heerhugowaard..op nagellakremoverincidenten na..
Maarre Stout..dat wordt pakjes drinken meenemen
dat ligt vast aan je moeder, niet aan mijquote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Sinds m'n moeder er vlakbij woont en ik dus vaak in de buurt ben is er een wijkhuis (clubhuis? zoiets?) in de fik gestoken, iemand doodgestoken op 't station, nu dit, en nog wat kleingheidjes die ik vergeten benGezellig joh.
Poppedein!Die is sterk!
M'n moeder woont niet ķn Heerhugowaardquote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat ligt vast aan je moeder, niet aan mij
Vertel op!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef innepin het volgende:
[..]
M'n moeder woont niet ķn Heerhugowaard
Ik ben net zelf in een 1-aprilgrap getraptWRAAK!
Gefeliciteerd, jubileumviersters!
Dankjewel! Maar Lishe is keurig verloofd he, dus die is eigenlijk geen echte hokkerquote:Op woensdag 1 april 2009 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel op!
Gefeliciteerd aan alle hokkers!
ik ook soort vanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar Lishe is keurig verloofd he, dus die is eigenlijk geen echte hokker
Vicky en Lishe, ook gefeliciteerd
Leg eens uit!quote:
nee nee... 1 oktober 2005 ging ie door zijn knieenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Leg eens uit!
en dan hopelijk niet van "ooit ga ik nog wel eens met je trouwen" zoals ik laatst te horen kreeg![]()
whahah nou dan worden het kreukelige overhemden, shirts en broeken...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef Macka66 het volgende:
Zo lang verloofd! Ik zou mooi niet meer gaan strijken totdat er getrouwd werd
Wat romantischquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Leg eens uit!
en dan hopelijk niet van "ooit ga ik nog wel eens met je trouwen" zoals ik laatst te horen kreeg![]()
Nou ja, hij ziet er iig duidelijk wel toekomst inquote:
hier net zo..ik wil ook niet trouwen.. nouja alleen voor taartquote:Op woensdag 1 april 2009 12:06 schreef Chell het volgende:
Ach, dat is altijd nog beter dan een vent die gewoon helemaal nooit wil trouwen
enig idee of ie neil morse en dreamtheater kent? dat hoor ik dagelijks aanquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Stout het volgende:
He Dakoot ! Hier een progliefhebbende manGelukkig mag ik altijd thuis blijven, hoewel sommige herrie echt best om aan te horen is. Ik ga wel naar Syb (vrijdag)
in juni is er iig een concert van dreamtheater in duitsland (net over de grens) met neil morse in t voorprogramma..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Stout het volgende:
Er wordt hier instemmend geknikt, in november nog bij Neil Morse geweest en van Dreamtheater staan de nodige cd's in de kast (plus zie ik hier regelmatig een shirt voorbij komen)
quote:
ik vind Ritual (het laatste album) wel leuk, met Moomins (invloeden, moet ik er achter zetten)quote:Op woensdag 1 april 2009 12:50 schreef Dakota het volgende:
dat komt hier ook dagelijks voorbijik vind spocksbeard wel geinig..neil morse wat jankerig
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar Lishe is keurig verloofd he, dus die is eigenlijk geen echte hokker
Vicky en Lishe, ook gefeliciteerd
wij eten rode koolquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk, die felicitaties! M'n enige jaar als Verloofde Van.
Macka, troost je, ik was degene die hier altijd ooooit zei als hij vroeg wanneer we gingen trouwen. Soms is ineens precies het goede moment!
Mede-jubilarissen (Hahaha) Gefeliciteerd!!! Gaan jullie ook friet eten? wij wel, dat vinden de buitenechtelijke kinderen ook lekker.
een tuinhuiskindjequote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef miss_sly het volgende:
Wat is een kind uit een geregistreerd partnerschap? Binnen- of buitenechtelijk?
Alle jubilarissen gefeliciteerd en fijne dagHet is prachtig weer
quote:
mijn ouders zijn getrouwd in aug. 73 en ik ben van dec. 77quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik kwam pas na 3 jaar huwelijk.
Mijn moeder was trouwens pas 20 toen ze met mn vader trouwde!
Mijn ouders hadden drie maanden wat met elkaarquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef Reinhilde het volgende:
Ik kwam pas na 3 jaar huwelijk.
Mijn moeder was trouwens pas 20 toen ze met mn vader trouwde!
quote:
Dat is niet zo bij mij in de buurt... zeg maar helemaal niet... sorry.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Chell het volgende:
Bouwlust - De Raden, bij de Uithof in de buurt.
Ja, trouwen zul je.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
ik vind t maar onzin.. alsof trouwen of niet trouwen iets met het welzijn van mn dochter doet
zoiets jaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Dakota het volgende:
ik vind t maar onzin.. alsof trouwen of niet trouwen iets met het welzijn van mn dochter doet
Vroegah had je geen drempels...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:21 schreef Estrys het volgende:
vroeger was alles anders natuurlijk.
Ik ga zo mijn niet-bastaard-kindje ophalen van het KDV![]()
Zo denk ik er ook over!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Mijn niet-echtgenoot gaat vast een prima vader zijn en wordt vast geen betere als we wel getrouwd zijn.
Nee misschien worden ze wel lui van getrouwd zijn...quote:Op woensdag 1 april 2009 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Mijn niet-echtgenoot gaat vast een prima vader zijn en wordt vast geen betere als we wel getrouwd zijn.
Want dan "zijn ze binnen..."quote:Op woensdag 1 april 2009 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee misschien worden ze wel lui van getrouwd zijn...
hmmz, ik doe iets verkeerd zie ik. Als ik vanmiddag thuis kom hoef ik echt neit te hopen op dat het huis aan kant is hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want dan "zijn ze binnen..."
De vader van ons tuinhuiskindje wil graag een dag minder werken en voor zijn dochter zorgen en dus ook de bijkomende dingen in het huishouden enzo. Dat ga ik natuurlijk niet in gevaar brengen door met hem te trouwen...
Nee, de ambtenaar heeft het zo weten aan te passen dat ook mijn huwelijksakte op de goede datum staatquote:
dat huishouden deed ie voordat we getrouwd waren ook al nietquote:Op woensdag 1 april 2009 15:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want dan "zijn ze binnen..."
De vader van ons tuinhuiskindje wil graag een dag minder werken en voor zijn dochter zorgen en dus ook de bijkomende dingen in het huishouden enzo. Dat ga ik natuurlijk niet in gevaar brengen door met hem te trouwen...
Dat was het hele punt. Ik vond het niet lekker lezen. De laatste bladzijden heb ik ook de moeite niet meer voor genomen. Ik vond het wel best zo.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:30 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb nog steeds moeite met in het verhaal komen.![]()
Ben bijna klaar.
Ja hoor! Deze week kan ik nog niet zo goed lopenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
tuinhuiskindjes!![]()
mijn moeder was geen bastaard en ook geen moetje volgens mn omamn oma heeft gewoon na 4 maanden zwangerschap een volledig volgroeide baby op de wereld gezet... goh hoe kan dat nou....
Wij hebben ons meisje net vanmiddag erkendzo leuk. Zo krijgt papa's achternaam. (die ik stiekem veel minder boeiend vind dan mijn eigen achternaam maar ach hč
)
Reinhilde jaaa shoppen!! eh tijd tekort... ik ga even nakijken wanneer, het zal dan wel volgende week ofzo ergens worden kanda?
hier net zo.. mijn naam is Prins..nu heet ze iets met boomquote:Op woensdag 1 april 2009 17:05 schreef huuphuup het volgende:
tuinhuiskindjes!![]()
mijn moeder was geen bastaard en ook geen moetje volgens mn omamn oma heeft gewoon na 4 maanden zwangerschap een volledig volgroeide baby op de wereld gezet... goh hoe kan dat nou....
Wij hebben ons meisje net vanmiddag erkendzo leuk. Zo krijgt papa's achternaam. (die ik stiekem veel minder boeiend vind dan mijn eigen achternaam maar ach hč
)
Reinhilde jaaa shoppen!! eh tijd tekort... ik ga even nakijken wanneer, het zal dan wel volgende week ofzo ergens worden kanda?
SNT?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:46 schreef E.T. het volgende:
Toen Saskia kwam waren wij al heel braafjes 1,5 jaar getrouwd![]()
![]()
Ik heb hoofdpijn en Swets komt pas laat thuis.. afspraak vanmiddag in Enschede bij een of ander callcenter![]()
Ik ga zo maar vast pizza's in de oven gooien.. Tijn is ook niet lekker, dus op tijd naar bed is geen overbodige luxe
Haha ja ik heb een lekker buitenlandse-klinkende achternaamquote:Op woensdag 1 april 2009 17:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
hier net zo.. mijn naam is Prins..nu heet ze iets met boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief heeft een Limlandse achternaam die in mijn oren altijd een beetje vreemd-ish klinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk vind ik mijn naam mooier en ook leuker in combinatie met de voornaam straksmaar no way dat mijn lief ooit mijn naam aanneemt haha
Post vanuit een grote instelling gaat vaak eerst naar een interne postkamer waar het verwerkt wordt (1 dag) en daarna naar TNT waar het verwerkt wordt (nog 1 dag) dus als ze het maandag verstuurd zou hebben dan zou je het vandaag in principe ontvangen moeten hebben maar met een beetje pech komt het dus morgen.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben maandag gebeld door umcg dat Tyler volgende week dinsdag wordt geopereerd. Ze zei dat ze meteen de brief met verdere info zou sturen en dat hij maandagochtend wordt opgenomen.
Ik heb nog niks ontvangen. Wat vinden jullie, als er morgen met de post nog niks is, zou ik dan bellen? (ben neit zo'n held met bellen)
En morgen voor het eerst naar de stad met de bus, dubbele kinderwagen en Kim en Tyler. Ben benieuwd hoe dat gaat! Nu maar snel boodschappen doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
![]()
ING DONG*
Wil Maneki met spoed haar PM lezen ivm vanavond?ING DONG*
Ga vanavond weer lezen, nu geen tijd. Pffff....Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:56 schreef Memmel het volgende:
HuupHuupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
![]()
ING DONG*
Wil Maneki met spoed haar PM lezen ivm vanavond?ING DONG*
Ga vanavond weer lezen, nu geen tijd. Pffff....
hahahaha
zal ik hem zeggen dat we wel bij elkaar móéten horen omdat ik deze nick al aan had gemaakt voor hij en ik iets haddenzal ie vast blij van worden...
strakjes lekker shoarma![]()
Mijn ouders, wonen ook daar ergensquote:Op woensdag 1 april 2009 16:08 schreef Chell het volgende:
@ticootje: geeft niks!
@reinhilde: het zou wel super zijn!Ik weet echt niet zo goed waar ik anders iemand vandaan tover
Je hoeft ze van mij verder ook niet enorm te knuffelen ofzo, die paar dagen zonder al te veel aandacht overleven ze wel.
Nee joh, gewoon niet trouwen danquote:Op woensdag 1 april 2009 18:32 schreef skadhd het volgende:
Ik wil mijn achternaam graag in leven houden omdat er maar 5 zijn in Nl. Maar meneer wil vast niet zo heten.
En met zijn achternaam vallen er al zoveel leuke achternamen af door de -e aan het eind.
Ach...eerst es ooit een huwelijk voor elkaar te krijgenWe zijn nog zoooo jong..
Ik heb kattenzorg ook al eens gebruikt idd. Was wel ok. Maar ze zijn heeeel traag met reageren en tis nog maar iets meer dan drie weken (en ik ben geen lid meer ook), dus ik durf die gok niet te nemen. Plus dat een bekende ook wel zo fijn is.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn ouders, wonen ook daar ergensdie schakelen kattenzorg altijd in.
waarom heb je gekozen voor " mijn achternaam-zijn achternaam" ?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:51 schreef mefke79 het volgende:
Over achternamen, wij hebben alle twee onmogelijke-bijna-verdwijnende-niet-te-spellende achternamen. Het compromis is als volgt: ik heet mijn achternaam-zijn achternaam en hij gewoon zijn achternaam. Uk krijgt straks zijn naam omdat het gewoonweg makkelijker is om een naam van vier letters te spellen dan eentje van negen....En wij zijn al weer bijna een jaar getrouwd, geen bastaardje hier dus.
Of morgen een dubbelequote:Op woensdag 1 april 2009 19:01 schreef Reinhilde het volgende:
Vanaf vandaag hebben we een proefabonnement op een krant, is er geen krant bezorgd![]()
Klacht al ingediend, hopenlijk komt de krant vanavond nog.
Ik vind 'mijn man' ook nog steeds stom klinken... na 10 jaarquote:[b]Op woensdag 1 april 2009 19:04 Die van mijn echtgenoot (zooo dat klinkt ook na een jaar nog steeds raar)
Dat moet je bij de ondertrouw aangeven, dus ik weet niet of je dat lukt om dat geheim te houden...quote:Op woensdag 1 april 2009 19:39 schreef Lishe het volgende:
Ik twijfel de hele tijd. Ik vind lief's achternaam niet zo mooi, maar het is wel zijn achternaam en die van de kinderen. En lief wil dat heel, heel graag. Dus ik denk dat ik toch lekker ouderwets zijn achternaam neem. (Andere optie is mijn naam-zijn naam.) En dat vertel ik 'm lekker pas in de trouwzaal. (Niet verklappen dus.)
Dat heb ik dus ook, dat ik niet weet hoe ik nixxx moet noemen. Meestal maar 'mijn man' want 'mijn vriend' klinkt zo middelbareschoolachtig.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik worstel al jaren met hou ik Jodokus moet noemen..mijn vriend klinkt alsof hij niet de vader van de kinderen is..mijn partner klinkt of ik ~*LeSbIscH*~ ben, en mijn man dan voelt het of ik lieg.
Dus dan maar trouwen..dan mag ik officieel mijn man zeggenIk ga trouwens zijn naam-mijn naam heten. Yay
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind mijn liefs achternaam ook helemaal niet mooi. Hij klinkt als een bevel en daar hou ik niet van
Maar ja, de kindjes heten ook zo..dus dan wil ik ook
Maar ik blij mezelf wel met m`n eigen naam noemen, anders verwarren ze me straks per ongeluk met m`n schoonmoeder
Bij de ondertrouw krijg je een formulier waarop je aan moet kruisen waar je voor kiest. Daar hoef je niet voor te bellenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:44 schreef Lishe het volgende:
O Estrys, dat wist ik niet. Dankjewel voor de info, daar ga ik dan tijdig achteraan bellen.
Maneki, huhu, jij hoeft nog maar even...!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:45 schreef Chell het volgende:
Buurman update: vandaag lag de deurmat ineens weer gewoon voor de deur i.p.v. er tegenaan. Verder nog geen teken van leven gezien...
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag in de supermarkt een blik op mn buik en een zucht met een mompel "de jeugd van tegenwoordig" erachteraankheb me best in moeten houden om er niet wat van te zeggen
ik ben 25quote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan?of zie je er gewoon nog heel jong uit. Ik heb soms ook wel het gevoel dat mensen zo naar me kijken maar ik heb ook nog het idee dat ik er hetzelfde uit zie als toen ik 20 was.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:57 schreef Lishe het volgende:
Misschien kan ik mijn hand er dan voor houden Estrys? Nouja, ik zie wel, ik hoop gewoon dat het lukt.
Dat ligt niet aan jou hoor, ik vind dat ook een rare opmerking. Ik hoor het ook vaak wanneer ik zeg dat ik echt niet goed tegen de gebroken nachten kan. " Dat wist je toch van tevoren" en " je hebt er toch zelf voor gekozen" Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het soms zwaar en moeilijk vind. Maar het is blijkbaar not done om dat hardop te zeggen of zo. Ik heb het al met 1 soms dus kan het me zo goed voor stellen dat je soms denkt: ZUCHT.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hier:
Ik heb een buurvrouw die nogal recht voor haar raap is (en een beetje bemoeierig) en die vroeg op msn (tja, toen we elkaar nog graag mochten (heb het idee dat dat nu niet meer zo is, ze is een van de personen waarbij ik het moeilijk vind om me op mijn gemak te voelen...) hadden we msn-adressen uitgewisseld) waarom ik als msn-bijnaam "ZUCHT" had, en of het leven moeilijk was. Ik een gesprekje met haar over kinderen die weleens lastig zijn en dingen willen uitproberen etc., blabla, zegt zij op een gegeven moment: ja, maar je hebt er zelf voor gekozen he (zoveel kinderen achter elkaar).
Ligt dat nou aan mij (licht ontvlambaar) of is dat ook een rare opmerking? Heb ik geen recht om het soms lastig of vermoeiend of vervelend te vinden omdat ik er 'drie op een rij' heb, zo kort op elkaar? Omdat ik er zelf voor 'gekozen' heb? (wat overigens niet helemaal zo is, ik had het liever anders gezien, maar heb het idd niet heel erg bewust en praktisch aangepakt in dat opzicht, maar daar heeft niemand wat mee te maken verder vind ik).
Verder weet zij ook dat ik echt wel geniet van mijn kinderen. En dat ik helemaal niet vaak klaag over ze...
(er zijn mensen met 1 kindje die soms ook even hun verhaal kwijt moeten...en dan zeg ik toch ook niet: ja, maar je hebt zelf voor dat kind gekozen...?)
'Dat wist je toch van tevoren' jaja, wat een dooddoener. Dat vind ik ook eigenlijk best gemeen hoor. Zulke dingen zeg ik ook nooit tegen mijn zus, die een kindje heeft wat nogal slecht slaapt en haar vaak wakkerhoudt. Zo'n opmerking zou mij in tranen kunnen hebben gebracht hoor, als ik zo moe was dat ik bijna van mijn stoel viel na een vreselijke gebroken nacht met drie kinderen die ziek zijn (bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 1 april 2009 20:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, ik vind dat ook een rare opmerking. Ik hoor het ook vaak wanneer ik zeg dat ik echt niet goed tegen de gebroken nachten kan. " Dat wist je toch van tevoren" en " je hebt er toch zelf voor gekozen" Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het soms zwaar en moeilijk vind. Maar het is blijkbaar not done om dat hardop te zeggen of zo. Ik heb het al met 1 soms dus kan het me zo goed voor stellen dat je soms denkt: ZUCHT.
Ik geloof geen moeders meer die net doen alsof het een grote roze wolk is. Soms is die wolk gewoon wat minder roze.![]()
Dat heb ik dus ook!! En dan in de crčche: "Mijn vriend komt ze halen vanavond." Dan lijkt het inderdaad zo dat hij de vader niet is.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik worstel al jaren met hou ik Jodokus moet noemen..mijn vriend klinkt alsof hij niet de vader van de kinderen is..mijn partner klinkt of ik ~*LeSbIscH*~ ben, en mijn man dan voelt het of ik lieg.
Dus dan maar trouwen..dan mag ik officieel mijn man zeggenIk ga trouwens zijn naam-mijn naam heten. Yay
Dat klinkt weer zo 'gescheiden'.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Hun vader komt ze halen vanavond"
opgelost, slotje.
Nee, want dan lijkt het net of moeder en vader niet meer bij elkaar zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Hun vader komt ze halen vanavond"
opgelost, slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik dadelijk ook.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben nu de enige in huis hier met een andere achternaam. En hij wil maar niet trouwen
.
Als je zo'n opmerking krijgt, moet je eens vragen of zij nooit over hun man/vrouw/vriend/vriendin klagen. Werkt als een tietquote:Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef Suzanna het volgende:
ja, maar je hebt er zelf voor gekozen he
Zo moet ik altijd gniffelen als ik de naam Gaylord weer eens tegenkomquote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Memmel het volgende:
Zo hehe effe bijkomen en bijlezen. De honden zijn naar het pension, dus ik kan even zitten.
Ik zat vanmiddag op kantoor een tijdschrift te lezen dat wij daar toegstuurd kregen, en toen kwam ik een naam tegen van iemand die Fred Fukking heet....dat verzin je toch ook niet?
Oh, en ik heb trouwens de achternaam van mijn man streepje mijn meisjesnaam. Voor de volledigheid.
jullie zien dat ik weinig keus hadquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon de naam van je man, stelletje feministen
Ik ook. Hij wilde het andersom niet... had me ook best leuk geleken.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:28 schreef Memmel het volgende:
Oh, en ik heb trouwens de achternaam van mijn man streepje mijn meisjesnaam. Voor de volledigheid.
Ja natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik dadelijk ook.
Wil jij trouwen dan?
checkquote:Op woensdag 1 april 2009 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon de naam van je man, stelletje feministen
idemquote:Op woensdag 1 april 2009 21:46 schreef Dakota het volgende:
ik ben al zo bekend met het spellen van mijn voornaam (ik heb het nog nooit zonder spellen gedaan) dat mn achternaam erbij spellen ook niet zo'n probleem is.
we gaan ook foto`s maken van de passessies he? Dan is hij zo om johquote:Op woensdag 1 april 2009 21:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben nu de enige in huis hier met een andere achternaam. En hij wil maar niet trouwen
.
juhp in mijn naam komen mkj achter elkaarquote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Reinhilde het volgende:
kootserieus?
![]()
mijn achternaam is best wel makkelijk, en nog moet ik 8 van de 10 x spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |