van harte!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef moussy het volgende:
Taaaaaaaaaaaaart!!
Ik ben geslaagd![]()
![]()
[ afbeelding ]
kan r hoofd ook 360 graden draaien en plast ze op t tapijt ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
Mn poppie als examenmodel
[ afbeelding ]
Ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Grap met beeldscherm? Even teruglezen...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:50 schreef Faja-Lobi het volgende:Mijn zusje kwam me net vertellen dat ik in november tante wordt!!
sigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd moussy
die fotoKnap gedaan!
YPPY, spannend! Als het zo leuk lijkt, zeker doen Y
Vandaag op de fiets weer genoten van de muziek en oa dit nummer en toen besloot ik mijn sig even aan te passen. Vorige was ook van Pearl Jam trouwensquote:
Woeiiiii BE! Ik ben benieuwd! Ik vond dat toen ook zo cool van DeLiedje. Was het wel van plan om ook te doen, maar ik was te hormonaal denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
Klaar met mijn viltjes!Nu nog even rompertjes en shirtjes halen.
![]()
En dan nog een weekje of 20 wachten.
Ik ben diehard fanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag op de fiets weer genoten van de muziek en oa dit nummer en toen besloot ik mijn sig even aan te passen. Vorige was ook van Pearl Jam trouwens
Maar je taarten waren vast heel lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:05 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Woeiiiii BE! Ik ben benieuwd! Ik vond dat toen ook zo cool van DeLiedje. Was het wel van plan om ook te doen, maar ik was te hormonaal denk ik.![]()
![]()
![]()
ik ook hoor... en ik strijk echt noooit.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
Maar je taarten waren vast heel lekkerIk hield me voornamelijk bezig met strijken..sokjes, rompertjes, broekjes, truitjes, hydrofieldoeken, washandjes
en dat 4x ;')
idd, ik jank al niet meer sinds de kraamdagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
ik ook hoor... en ik strijk echt noooit.![]()
Ik ben zo blij dat die hormonen weer verdwenen zijn!!!
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:14 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben zo blij dat die hormonen weer verdwenen zijn!!!
Goed man! Ik krijg gelijk hongerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mousquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef moussy het volgende:
Taaaaaaaaaaaaart!!
Ik ben geslaagd![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Ik ben toneelgrimeur!
[ afbeelding ]
Ik ben pas sinds een paar jaar fan. Pas erg laat ontdekt, maar toen was ik ook verkochtquote:
er is wel met de klas gepraat. De betrokken leerling is een erg intimiderend meisje. Al snel nadat het gebeurd is, is de klas gekomen met het verhaal. Ze durfden niets te zeggen, er is ook iemand echt bedreigd door de dader. Geeft denk ik wel aan wat voor dame het is.quote:Op woensdag 1 april 2009 07:59 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik me nou afvraag stout, is er aan die klas gevraagd waarom ze niets gezegd hebben?
lijkt me wel een aardige discussie voor bij maatschappijleer.
wat mij betreft zijn ze net zo schuldig als dat meisje.
Ja de allereerste keerquote:Op woensdag 1 april 2009 07:01 schreef Stout het volgende:
Faja ! van harte met je aanstaand tante-schap ! Voor het eerst ?
Ow leuk! Dat zijn ook zulke leuke dingen om te krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ja de allereerste keerEn ik ga zo een leuk mandje kopen en van alles verzamelen gedurende de resterende 32 weken
Terecht, voor 50E zou ik het ook doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:09 schreef freecell het volgende:
Mous wat tof! (en wat goor als je net wakker bent)
Stout wat een wazige reacties?
Ow en die jurk? Ik heb (zo van: als ik hem dįįr voor krijg, doe ik het) 40,- geboden en kreeg net een mail dat ik hem voor 50,- mag hebbenIk heb even teruggemaild over de precieze maten en als hij gaat passen is hij echt wel voor mij
Ja, preciesquote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Terecht, voor 50E zou ik het ook doen.Al heb je hem 'ooit' maar 1 keer aan, hij is wel echt heel erg tof!
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
- Freecell: uhm Schat?
- TARA: ja?
- Freecell: Er zitten rare beestjes in het vriesvak?
- TARA: huh?
- Freecell: ja, met van die rare kleuren!
- TARA: huh?Dood of levend?
- Freecell: Weet ik niet, ze bewogen niet echt, zagen er wel bevroren uit, maar ik vond ze raar
- TARA: Ik kijk wel ff![]()
- Freecell: doe je wel voorzichtig?
Bedankt voor het idee mensen, heb in ieder geval TARA vrolijk uitgezwaaid naar zijn werk
Hij heeft zijn vader gemaildDie heeft een bedrijf in het keuren van speeltoestellen op veiligheid ed en dat heet veilig spelen. Emailadres aangemaakt van één of andere SM meesteres en dat ze te vaak ongelukken hebben, of hij de 'speeltoestellen' wil controleren, zodat ze weer veilig kunnen spelen
En daar ben ik mee getrouwd
Ik heb de kaasschaaf gepakt en ben gewoon ergens begonnenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Moussy: ik kan me ook geen kritiek er op voorstellen. Ik weet niet HOE je het gedaan hebt, maar er zit echt heel veel diepte in ook. Je hebt er toch niet stiekem écht huid afgepeuterd?
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..quote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef moussy het volgende:
Stout, heel naar voor je collega, maarje laat toch niet je koffie onbeheerd achter in een klas waar net een conflict is geweest en zeker niet als je al weet dat de meid een 'aanvoerder' is?!
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Stout het volgende:
[..]
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..
Sinds ik er woon is het een feestje in heerhugowaard..op nagellakremoverincidenten na..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef innepin het volgende:
gefeliciteerd Moussy! Gaaf gedaan![]()
en OMG @ dat verhaal van Stout. Blijft een gezellig rotdorpno offense verder
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
Huup en Dakota vatten mijn mening mooi samen inderdaad
Ze heeft er niet bij stil gestaan, maar dat had ze wel moeten doen. Punt.
En punaises doen wel degelijk pijnMijn klasgenoten hebben dat een keer bij mij gedaan
iiiiiiih oooooohquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Dakota het volgende:
die van hans teeuwen is ook best grappig..als de leraar eeeeeeeeeeeeh zegt, jij eeeeeeeeuuuuuuuuuuh zeggen diegene naas je aaaaaaaaaaaaaahhhh enzovoorts, ben je wel even bezig
Haha, en dan vraag ik me af: snapte hij het? En zo ja, kon het hem wat schelen?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
iiiiiiih ooooooh![]()
wij hebben ze in ons eerstejaar geturft, alle uh-tjes van de docent (zelfde docent Frans) en halverwege het jaar aan hem gegeven. (lees: op zn bureau laten slingeren want geven waren we natuurlijk veel te schijterig voor
)
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef Poppedein het volgende:
Ik heb mn lief net gebeld om te zeggen dat ik 2 weescavia's in huis genomen heb....nadat hij 100x had gezegd dat dat toch echt niet kon heb ik m heel voorzichtig gebracht dat 1 van de 2 waarschijnlijk ook nog eens hoogzwanger is...
Mijn lief heeft een hekel aan knaagdieren...
er liggen hier 2 knuffelcavia's van de ikea op m te wachten![]()
1 april schat!
Maar...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Stout het volgende:
[..]
maar dr was geen conflict geweest...de juf kwam binnen na de pauze, zet haar koffie neer, loopt ff naar ee ncollega en toen is het gebeurd. dat doe ik ook zo vaak..
Het is niet goed te praten wat het meisje gedaan heeft, maar ik vind het ook niet slim om je koffie zo te laten staan bij jeugd.quote:De lerares had de nagellakremover op 17 maart tijdens de les afgepakt van het meisje. Toen ze even de klas uit ging, is het meisje naar het bureau van de docente gelopen en heeft ze het giftige goedje uit woede in de koffie gegoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |