quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef The_Dean het volgende:
Voor de OP kijk je maar even in het oude topic
Ooh die.. dat is misschien wel lachen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dienst Justitiele inrichtingen.
Beetje mensen uitachen in de bajes enzo.
Even apeldoorn bellen deel 2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dienst Justitiele inrichtingen.
Beetje mensen uitachen in de bajes enzo.
schande!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Hallo..
Heb ik nou een hele topic gemist
goeie URL ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef eer-ik het volgende:
https://www.depoortgaatopen.nl/content/home/
En wat voor topicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Hallo..
quote:
Dat zie ik dan maar als een complimentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
Waar haalt Milou_ die grappen vandaanIk heb nu al 3 keer om dr moeten lachen. Zo vaak heb ik nog nooit om een vrouw gelachen in een hele week
Terug lezen is de moeite waardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef PieterBas het volgende:
Hallo..
Ik schaam mij ook heel diep..quote:
Untouchable ja, maar meer omdat niemand het wilquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb mezelf in de OP toegevoegd, ben ik nu een untouchable?
Dat zou ik maar doen jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zie ik dan maar als een compliment
heeft de bilderberg groep gedaan, zodat mensen zichzelf bezig houden met het uit elkaar halen van kabels, en niet nadenken over wereldproblemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Hoe kan het toch dat als je 2 kabels bij elkaar stopt.. ze al-tijd in de knoop raken
scherpquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Untouchable ja, maar meer omdat niemand het wil
Je eerste stapjes in het punnikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Hoe kan het toch dat als je 2 kabels bij elkaar stopt.. ze al-tijd in de knoop raken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Untouchable ja, maar meer omdat niemand het wil
Ik zeg maar niksquote:
ik heb in het draadje van m'n usb stick serieus een knoop zitten waar de topboys van scouting jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef Psychonikeo het volgende:
whehehe, ik dacht altijd dat punniken frutselen was.quote:
Frutselen is iets heel anders, vuilak!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
whehehe, ik dacht altijd dat punniken frutselen was.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb in het draadje van m'n usb stick serieus een knoop zitten waar de topboys van scouting jaloers op zijn.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb in het draadje van m'n usb stick serieus een knoop zitten waar de topboys van scouting jaloers op zijn.
Ik heb heel vroeger nog op de scouting gezeten..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef jna het volgende:
[..]
Het was erger als je dat nu nog zatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb heel vroeger nog op de scouting gezeten..![]()
Flinke meidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb mezelf in de OP toegevoegd, ben ik nu een untouchable?
Ik heb nog een paar vrienden die nog lid zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was erger als je dat nu nog zat
Welterustenquote:
dat kan ik nou echt niet begrijpen, op je weetikveelste het nog leuk vinden om hutten te bouwen en speurtochten te organiseren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar vrienden die nog lid zijn...
ik voelde hem aankomenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
http://weblog.tibordegoede.com/item.php?id=12
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar vrienden die nog lid zijn...
Nee, op FOK! in KLB en ONZ rondhangenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat kan ik nou echt niet begrijpen, op je weetikveelste het nog leuk vinden om hutten te bouwen en speurtochten te organiseren.
Dat is niet het enige dat scouting doet hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat kan ik nou echt niet begrijpen, op je weetikveelste het nog leuk vinden om hutten te bouwen en speurtochten te organiseren.
je hebt toch ook van die senseo thee pads?quote:
Nou, open een KLB-topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Had er waterproof zonnebrand op gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je waterdichte theezakjes gekocht?
Senseo ftl.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hebt toch ook van die senseo thee pads?
misschien wel handig, nooit geprobeerd iig.
Of er zit een heel lang theezaktouwtje aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je waterdichte theezakjes gekocht?
wat gebeurt er dan zoal bij een scouting, en moet je dan nog steeds zo in een pakkie lopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is niet het enige dat scouting doet hoor.
Ik heb er tot m'n 21e bij gezeten, zeilen ben je nooit te oud voor.
Milou, hou op schei uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of er zit een heel lang theezaktouwtje aan
wel thee drinken maar senseo ftl vinden.quote:
Zuipen, zeilen, in m'n ralph lauren kledingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan zoal bij een scouting, en moet je dan nog steeds zo in een pakkie lopen?
Hij had het over thee, niet over donkergekleurd opgewarmd slootwater.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je hebt toch ook van die senseo thee pads?
misschien wel handig, nooit geprobeerd iig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Milou, hou op schei uit
Wat ben jij op dreef vandaag zeg
Thee is wel wat anders dan senseo vriendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wel thee drinken maar senseo ftl vinden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij had het over thee, niet over donkergekleurd opgewarmd slootwater.
Behoorlijk diepgaand jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was wel een diepgaand onderzoek
Dat is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
Senseo koffie is niet echt goed, als je 't vergelijkt met fatsoenlijke koffie.
Zelfs filtermaling vind ik beter dan Senseo.
maar je hebt ook echt theepads waarmee je dus geen koffie maar thee zetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thee is wel wat anders dan senseo vriend
Die zijn ondertussen leiding.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
duurt altijd zo lang, maarja ik drink dan ook maar 1 kopje in de ochtend en 2 s'avonds.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thee is wel wat anders dan senseo vriend
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen leiding.
Ik heb het ook 2 jaar volgehouden, na een kamp was de fun voor mij er ook een beetje vanaf.
Op een kamp was ik de verantwoordelijk voor onze groepstent en sliep met een 13-15 jarigen in de gezamenlijke tent.. Toen ik lag te pitten, en opeens wakker werd.. van 'vreemde' geluiden en twee gastjes opeens ontdek-je-plekje bij elkaar aan het doen waren in de slaapzak.
Senseo is van zichzelf net thee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar je hebt ook echt theepads waarmee je dus geen koffie maar thee zet
je mat hangt er nog aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
duurt altijd zo lang, maarja ik drink dan ook maar 1 kopje in de ochtend en 2 s'avonds.
tussendoor: mijn haar is weer gemillimeterd, 2mm geprobeerd deze keer
Dat heb ik nooit aangedurfd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
duurt altijd zo lang, maarja ik drink dan ook maar 1 kopje in de ochtend en 2 s'avonds.
tussendoor: mijn haar is weer gemillimeterd, 2mm geprobeerd deze keer
whehehe, serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen leiding.
Ik heb het ook 2 jaar volgehouden, na een kamp was de fun voor mij er ook een beetje vanaf.
Op een kamp was ik de verantwoordelijk voor onze groepstent en sliep met een 13-15 jarigen in de gezamenlijke tent.. Toen ik lag te pitten, en opeens wakker werd.. van 'vreemde' geluiden en twee gastjes opeens ontdek-je-plekje bij elkaar aan het doen waren in de slaapzak.
Ik zei ook, wat zijn jullie in godsnaam aan het doen.quote:
Voor de trein springen is ook makkelijk...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zoMaar Senseo is makkelijk he
Ik heb het meer andersomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit aangedurfd.
Maar heb nu dan ook een behoorlijke struik staan, laat 't lekker zo
hoe droogquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei ook, wat zijn jullie in godsnaam aan het doen.
Zij: elkaar aan het aftrekken..
Ik:
nee dat is van de eerste keer dat ik 't eraf deed, toen was m'n haar echt gigantisch lang. toen voor de grap maar die mat laten staan voor een aantal dagen.quote:
Echt niet. Het lukt me nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Voor de trein springen is ook makkelijk...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef eer-ik het volgende:
He Piles,
Mag je bij luchtverkeersleiding eigenlijk wel met haar tot over je kraag lopen?
Waarom?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het meer andersomWordt wel eens gezegd dat ik het eens lang moet laten groeien, maar dat gaat 'm niet worden denk ik
en toen weer gaan slapen?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zolang het niet voor je gezicht hangt zal het geen probleem zijn denk ik
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik:
Mij ook niet, want geen treinen hierquote:
Ze waren wel eerlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik:
ik snap het niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als piloot zijnde mag je haar je kraag niet raken zeg maar.
Mag het wel net aantikken, maar er zeker niet overheen hangen.
A;s je een overhemd aanhebt (wat piloten hebben) mag je haar niet over je kraag hangen.quote:
Wie weet durf ik het ooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef eer-ik het volgende:
Waarom?
Doe 't eens, voor de gein.
En halflang is al lang genoeg, heb het ooit tot op m'n schouders gehad maar dat doe ik niet meer
Maar dan zien mensen je ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Als piloot zijnde mag je haar je kraag niet raken zeg maar.
Mag het wel net aantikken, maar er zeker niet overheen hangen.
Da's waar, maar niet veel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie weet durf ik het ooit
[..]
Maar dan zien mensen je ook
Al was ie kaal, dan zou ik 'm nog niet als piloot willenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
A;s je een overhemd aanhebt (wat piloten hebben) mag je haar niet over je kraag hangen.
Met je huidige kapsel zou je absoluut geen piloot mogen worden.
Zelfs niet eens in de klas zitten.
Nee, volgens mij niet. Mensen zitten daar ook gewoon in d'r eigen kleding enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
Da's waar, maar niet veel.
De passagiers zien je amper.
Vroeg me alleen af of ze bij de luchtverkeersleiding ook strenge eisen hebben.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Al was ie kaal, dan zou ik 'm nog niet als piloot willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relaxedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Mensen zitten daar ook gewoon in d'r eigen kleding enzo
Signature.
ik ben nu kaal jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
A;s je een overhemd aanhebt (wat piloten hebben) mag je haar niet over je kraag hangen.
Met je huidige kapsel zou je absoluut geen piloot mogen worden.
Zelfs niet eens in de klas zitten.
godver, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef jna het volgende:
[..]
Al was ie kaal, dan zou ik 'm nog niet als piloot willen
Jahquote:
You are trying to access a restricted area.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
JahOntspannen sfeertje daar ook
![]()
Kwam nog wel een mooi verhaal tegen van een piloot trouwens: klik
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom worden katten zo wild van een laserpennetje?
lees:quote:
maar dat is ook al een jaartje of 2 geleden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee dat is van de eerste keer dat ik 't eraf deed, toen was m'n haar echt gigantisch lang. toen voor de grap maar die mat laten staan voor een aantal dagen.
waren leuke dagen
Oh, ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lees:
[..]
maar dat is ook al een jaartje of 2 geleden.
Is dat zoalsje in je fobo staat?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lees:
[..]
maar dat is ook al een jaartje of 2 geleden.
Ja, denk het ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Moet ik weer helemaal registreren, PM je login eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, denk het ookDie site is trouwens wel wat voor jou, kun je meeluisteren met radioverkeer als je ingelogd bent
Spoilertje dan maar:Dan toch maar effe registrerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal trouwens, je zal het meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:
quote:Goed verhaal trouwens, je zal het meemakenDat vertellen ze niet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ja, denk het ookDie site is trouwens wel wat voor jou, kun je meeluisteren met radioverkeer als je ingelogd bent
Spoilertje dan maar:WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Doneren?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je ook radar erbij wil moet je het zeggen, dan betaal ik wel voor je
Moet toch nog eens doneren
[..]
Dat vertellen ze niet natuurlijk![]()
[..]
Spoilertje dan maar:flabbercasted?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
winehouse?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:47 schreef PieterBas het volgende:
Mijn muzieksmaak wordt met de dag slechter...
Begin nu zelfs de nieuwe van britney spears.. te waarderen.... of komt het misschien omdat ik een Amy ken..
Als je de live-radar wilt zienquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]vind deze extreem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Relaxed
vanaf 1.10
Jawel, je keek.
Ja, kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het een nogal onoverzichtelijke site...
Moet echt goed zoeken voor ik wat vind
Housewine?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je de live-radar wilt zienNet zoals die screens die ik je stuurde
http://www.atcbox.com/modules.php?name=html-radar-en maar dan bewegend
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vooral hoe ze het geweldig vinden om in een kartonnen doos te zitten
ik vind t best meevallen, had gedacht dat t helemaal vol zou zitten met vliegtuigen, er vliegen dr maar zo'n 20 over nederland.quote:
Die ook.. maar die bedoel ik niet.quote:
http://www.atcbox.com/donation/ vul daar ff €20,- in, maak ik dat zo ff over onder jouw nickquote:
Rustige periode nuquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind t best meevallen, had gedacht dat t helemaal vol zou zitten met vliegtuigen, er vliegen dr maar zo'n 20 over nederland.
hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.
Mijn kat heeft besloten dat kartonnen dozen leuk zijn maar niet alles, nu gaat ze dus overal zitten waar een lade openstaat. Past prima, zelfs als het niet past
ein-de-lijk.. mijn gebeden zijn gerhoord!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Morgen maak ik wel een filmpje..
Da's een goed nummer idd.quote:
oh noes..quote:
ja.. had het vorige week al een keer dat hij helemaal niets meer deed en de batterij was steeds vaker om mysterieuze redenen leeg. Toen ging hij na een nachtje wel weer aan, dus daar hoop ik nu weer opquote:
Ja, maar al die kleuren, codes, alles door elkaar...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind t best meevallen, had gedacht dat t helemaal vol zou zitten met vliegtuigen, er vliegen dr maar zo'n 20 over nederland.
Hoe lang heb je 'm?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. had het vorige week al een keer dat hij helemaal niets meer deed en de batterij was steeds vaker om mysterieuze redenen leeg. Toen ging hij na een nachtje wel weer aan, dus daar hoop ik nu weer op
het nummer is een bekende standard. Maar vooral deze versie isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een goed nummer idd.
Ken het wel geloof ik (komt me bekend voor iig) maar waarvan weet k niet...
Sowieso.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
het nummer is een bekende standard. Maar vooral deze versie is
Dat is best een korte standby tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef eer-ik het volgende:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3395
maar het is nu opeens belabberd slecht geworden. Halve dag zonder aanraken en hij wordt warmquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef eer-ik het volgende:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3395
niks nieuwsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso.
Heb je nog wat van je pa wat ik kan beluisteren/sponsoren?
Ze gooien de laatset tijd sowieso veel van fabchannel afquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef jna het volgende:
eer-ik
deze is cool, op fabchannel stond een nog beter versie maar die is nu dus offline![]()
belachelijk kort inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is best een korte standby tijd
vast wel, denk niet dat je de enige bent met deze calamiteiten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar het is nu opeens belabberd slecht geworden. Halve dag zonder aanraken en hij wordt warm
Ik zie dat hij een jaar garantie heeft via Apple, dus ik zal eens gaan kijken of ik dat kan regelen.
en zo niet.. lekker naar Kassa mailenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar het is nu opeens belabberd slecht geworden. Halve dag zonder aanraken en hij wordt warm
Ik zie dat hij een jaar garantie heeft via Apple, dus ik zal eens gaan kijken of ik dat kan regelen.
heel fabchannel bestaat niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze gooien de laatset tijd sowieso veel van fabchannel af
[..]
belachelijk kort inderdaad
[..]
vast wel, denk niet dat je de enige bent met deze calamiteiten.
Haha, nee, dat zijn dingen waar ik niks mee doequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
niks nieuwsgewoon z'n oude cd's. Tenzij je een blaasinstument speelt en een lesboek surinaamse muziek wilt kopen ?
Nee, tijd niet meer op gekeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
heel fabchannel bestaat niet meer. wist je dat nog niet?
Ze kregen het financieel niet sluitend.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, tijd niet meer op gekeken.
Wist wel dat ze er veel vanaf keilden toentertijd.
Waarom is 't opgedoekt?
Vond het een briljant medium.
Apple is soms vrij lastig (na je garantie) met het fixen van dingen maar als het nog binnen de periode valt, doen ze niet moeilijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en zo niet.. lekker naar Kassa mailen
de hond zit al te piepen maar omdat de rechten voor het filmen zo duur waren. en steeds minder artiesten wilden zich laten filmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, tijd niet meer op gekeken.
Wist wel dat ze er veel vanaf keilden toentertijd.
Waarom is 't opgedoekt?
Vond het een briljant medium.
Gaar is datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze kregen het financieel niet sluitend.
jawel, dat wel. Maar geen cd's ofzo. gewoon optredens welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, dat zijn dingen waar ik niks mee doe
Maakt ie geen muziek meer?
Ik zie dat de telefoons via Tmobile geregeld moeten worden.. Morgen maar eens bellen of langslopen dan..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Apple is soms vrij lastig (na je garantie) met het fixen van dingen maar als het nog binnen de periode valt, doen ze niet moeilijk
Vrolijke-Frits had problemen met z'n HD, een paar weken nadat z'n garantie verstreken was.
Eerst wilde de service provider het niet fixen maar uiteindelijk wel.
Oh god, daar ga jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zie dat de telefoons via Tmobile geregeld moeten worden.. Morgen maar eens bellen of langslopen dan..
Optreden lijkt me ook wel het leukste stuk van allesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
jawel, dat wel. Maar geen cd's ofzo. gewoon optredens wel
Ik hoop voor je dat t-mobile hun service verbeterd heeft, ik vond het om te huilen toen ik nog abonnee was.quote:
wat voor band is het dan, linkje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
jawel, dat wel. Maar geen cd's ofzo. gewoon optredens wel
helaas was er weinig keuze.. ik moest en zou een iPhone hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat t-mobile hun service verbeterd heeft, ik vond het om te huilen toen ik nog abonnee was.
iemand van t-mobile hier op t forum heeft mij nog geholpen met een telefoon die ik gevonden had.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat t-mobile hun service verbeterd heeft, ik vond het om te huilen toen ik nog abonnee was.
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
helaas was er weinig keuze.. ik moest en zou een iPhone hebben
Ze zijn er vast, maar de klantenservice (telefonisch) is (was) om te huilen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
iemand van t-mobile hier op t forum heeft mij nog geholpen met een telefoon die ik gevonden had.
brave burger als ik ben netjes teruggegeven.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
iemand van t-mobile hier op t forum heeft mij nog geholpen met een telefoon die ik gevonden had.
brave burger als ik ben netjes teruggegeven.
Wacht even eer-ik, ik heb wat gevondenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is niet het enige dat scouting doet hoor.
Ik heb er tot m'n 21e bij gezeten, zeilen ben je nooit te oud voor.
Effe snel dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Wacht even eer-ik, ik heb wat gevonden
Welterustenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:19 schreef eer-ik het volgende:
Anyway, ik ga pitten kinders
Wellicht tot morgen.
Zeker in die range van auto zullen de klappen vallen..quote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker in die range van auto zullen de klappen vallen..
Hoe kom je anders aan zo'n dingquote:
Van een vriend gejat ofzoquote:
geef je scouting boekje of ik schiet!!!quote:
Woon er niet, kom er nog wel regelmatig. En de bootnaam ken ik niet meer, ben wel een keer meegegaan op zomerkamp maar de lol ging er vrij snel af dus toen ben ik weer gestopt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Woon je nog in Ter Aar ook of niet?
En bij welke groep zat/zit je?
Over van Vliet (langs de A20) ook nog niks negatiefs gehoord.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Absoluut.
Wel jammer.
Mooi bedrijf was het altijd.
Hessing gaat nog wel goed trouwens.
Waarom kom je in Ter Aar dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Woon er niet, kom er nog wel regelmatig. En de bootnaam ken ik niet meer, ben wel een keer meegegaan op zomerkamp maar de lol ging er vrij snel af dus toen ben ik weer gestopt.
Die ken ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over van Vliet (langs de A20) ook nog niks negatiefs gehoord.
Heb die website gemaakt ooit, en ook met dat mailadres geregistreerd idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef GlowMouse het volgende:
Maar ik zag het ooit in je mailadres staan dat je daar gezeten had, en laatst kwam ik dat boekje weer tegen, dus ik dacht, even foto maken.
Heeft ook een boel mooi spul staan..quote:
Kamp was in Alkmaar (1999 denk ik). En zomer 2000 was ik er al zeker af. Ik kom in Ter Aar omdat daar familie woont, ik afgelopen jaar op het GHL werkte (1 dag/week), en er nog wel wat mensen ken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom kom je in Ter Aar dan?
Of bij wapata bedoel je?
Weet je nog welk kamp je meegeweest bent? (ZV of WV)
Wellicht was ik daar ook
Of ben je een stuk ouder dan ik?
Ik ben (geloof ook dat jaar) ook daar op kamp geweest..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kamp was in Alkmaar (1999 denk ik). En zomer 2000 was ik er al zeker af. Ik kom in Ter Aar omdat daar familie woont, ik afgelopen jaar op het GHL werkte (1 dag/week), en er nog wel wat mensen ken.
Rob dacht ik. Jouw gezicht komt me niet bekend voor. Ik weet nog wel dat ik een nacht in een boot moest slapen, en net het touw van mijn boot losliet en de boot bijna door een gemaal was opgegetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben (geloof ook dat jaar) ook daar op kamp geweest..
Sterker nog, ben daar sowieso geweest.
Weet je wel wie je boots/kwartier waren?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Rob dacht ik. Jouw gezicht komt me niet bekend voor. Ik weet nog wel dat ik een nacht in een boot moest slapen, en net het touw van mijn boot losliet en de boot bijna door een gemaal was opgegeten
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Anyway,
Nu echt mand
Fijne avond iedereen.
quote:
Dit.quote:
Mogguhquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 31 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 308 RenRen-
002. 287 Hyman
003. 248 Psychonikeo
008. 197 Bravebart
013. 156 eer-ik
017. 140 Piles
021. 129 FunkyHomosapien
026. 118 Gupje
034. 106 jna
050. 088 Daph_
061. 076 Milou__
071. 069 PieterBas
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Oh, beetje laatquote:Op woensdag 1 april 2009 01:54 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 31 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 248 Psychonikeo
008. 197 Bravebart
013. 156 eer-ik
017. 140 Piles
021. 129 FunkyHomosapien
026. 118 Gupje
027. 117 Edwinuss
034. 106 jna
050. 088 Daph_
061. 076 Milou__
064. 072 motorbloempje
071. 069 PieterBas
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Jeeeeuj School en Stage SC gaat aan het werk vandaagquote:Op woensdag 1 april 2009 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook weer wat doenMaar eerst even wakker worden
![]()
HOAX!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Jeeeeuj School en Stage SC gaat aan het werk vandaag!!
Moe zou ik het niet noemen, meer helemaal kapotquote:Ben je nog zo moe dan?
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de Dam tot Damloop by night![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:37 schreef Piles het volgende:
[..]
HOAX!
[..]
Moe zou ik het niet noemen, meer helemaal kapot![]()
Gisteren weer tot half 12 wakker gebleven, wat eigenljik niet het plan was
[..]
![]()
Wil je eenquote:
Spreek voor jezelfquote:
MSN enzoquote:Oi, dat is niet zo slim dan. Waarom ben je dan zo lang wakker gebleven?
Succesquote:Whoehoeeeeee 16,1 km here I comeHopefully
![]()
Ik wil helemaal niksquote:
Ok, ik kan werken. Jij nietquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil je een [ afbeelding ] of een?
[..]
Spreek voor jezelf![]()
[..]
MSN enzo![]()
[..]
Succes
Je maakt een grapje zeker?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
goe-de-mor-gen!!
de lucht ziet er lekker uit. hopelijk kan ik zonder jas fietsen
quote:
Nee hoorquote:Eh, MSN +? Dat vraagt om nadere uitleg
Nee, je vroeg erom! Jij kan niet werkenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan ook werken natuurlijk, was maar grapje
[..]
Nee hoor
wel met trui hea!quote:
Nah.quote:
Jij bent gemeenquote:
quote:Oh okee. Jammer, ik hoopte op sappige verhalen
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij bent gemeen
[..]
![]()
Nee, lijkt me niet verstandig
misschien moet je je handschoenen weer eens aandoen.quote:
Eh?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
misschien moet je je handschoenen weer eens aandoen.
dat je een koukleum bent.quote:
Het wordt hier vandaag 15 graden, dus in de zon is het makkie 20, wat wil je nog meerquote:Op woensdag 1 april 2009 08:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WTF?![]()
Wonen jullie in een ander continent ofzo?
Ik ben helemaal geen koukleumquote:Op woensdag 1 april 2009 08:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat je een koukleum bent.
ik zit in brabant, jij?
Ja hier vanmiddag misschien ook wel, maar voorlopig is het nog niet zo verquote:Op woensdag 1 april 2009 08:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het wordt hier vandaag 15 graden, dus in de zon is het makkie 20, wat wil je nog meerEn ik heb het niet zo snel koud
Altijd, altijd komt die vraag weerquote:
Nieuwsgierig aagje hier hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd, altijd komt die vraag weer![]()
En vanochtend om kwart voor 8 op de fiets was het gewoon nog best koud![]()
Ajoh, ff doorbijten 's morgensquote:Op woensdag 1 april 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hier vanmiddag misschien ook wel, maar voorlopig is het nog niet zo ver
Ik zit gelukkig binnenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, ff doorbijten 's morgens
Naja, ik ben naar de faculteit
Iedereen is dat wel volgens mijquote:
Een auto, en dan nog klagenquote:Vanochtend om kwart over 7 was het in de auto zelfs koudOud bakkie, dus duurt even voor de verwarming het doet
Duurt even voordat mijn kachel warm is hoor! Mijn bakkie is toch alweer 15 jaar oudquote:Op woensdag 1 april 2009 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen is dat wel volgens mij
[..]
Een auto, en dan nog klagen![]()
Wat heb je voor auto?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:03 schreef Daph_ het volgende:
Duurt even voordat mijn kachel warm is hoor! Mijn bakkie is toch alweer 15 jaar oudIk zal niet verder ingaan op je msn avonturen
Ik weet bijna niet beter meerquote:
Citroen ZX uit 1994quote:Op woensdag 1 april 2009 09:05 schreef Piles het volgende:
Bootje
Lekker geregeld weer
[..]
Wat heb je voor auto?Jij bent makkelijk
En nu, ga je ze kapot maken? Minimaal een punt extra eisen? Enorm gaan rellen mocht je het niet halen?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
Heb weer een heerlijk sappig verhaal over een school dat zich INHOLLAND noemt...
Gisteren had ik een hertentamen "practicum privaatrecht". Deze heb ik vorig jaar gekregen op de "oude stijl". Doordat er naar verluid maar 2x op die manier herkanst mocht worden, heb ik daarna de nieuwe stijl geleerd. Hiervoor ben ik ook naar 2 lessen gegaan voor beetje bijles ed.
Doordat ik op de officiële datum van het tentamen (komende vrijdag) 2 tentamens had staan, had ik via de examencommissie verzocht tot een andere datum. Dit verzoek voor de nieuwe stijl, werd goedgekeurd voor gisteren.
Ik kwam dus gisteren in het lokaal aan, uiteindelijk was ik de enige. Bleek dat die ochtend ineens alle nieuwe stijl tentamens van het vak zijn afgeblazen. Deze worden pas weer volgend blok (over 10 weken) aangeboden. Dit terwijl ik schriftelijk bewijs heb, dat ik het op 31-3-09 mocht herkansen. Stomme rukschool. Ben ik half ziek (loop al 5 dagen met opgezette nekklieren; slikken voelt als het deepthroaten van een cactus), kom ik op school en kan ik 10 minuten later weer naar huis![]()
![]()
Ja rijdt wel fijnquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja rijdt wel fijnHeeft zo haar kuren, maargoed ze doet het nog
Wanneer ik zin heb om door te gaan
Dat is behoorlijk fucked up..quote:
klachtencommissiequote:Op woensdag 1 april 2009 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet bijna niet beter meer
Dat soort grappen wordt je zo moedeloos van...
Netjes! Hier doe ik er met het OV 5 kwartier over (minstens), met de auto 20 minuutjes Misschien kom ik er nog wel op terug hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]Over een paar maanden ga ik ook een auto regelen denk ik
Moet ik voor een paar uur naar Vlissingen. Met de auto is het 3 kwartier, met het OV 2 uur
Toch fijn dat ik dan gewoon niet kan reageren als ik daar geen zin in heb
![]()
Vind het een behoorlijk verschil eigenlijk, vooral omdat ik tussen bus en trein een half uur moet wachtenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
Netjes! Hier doe ik er met het OV 5 kwartier over (minstens), met de auto 20 minuutjes Misschien kom ik er nog wel op terug hoor
Geen leasebak?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga na een paar maanden werken ook een auto aanschaffen. Qua reistijd doe ik er 5 kwartier over met het ov, met de auto doe ik (buiten de spits, misschien 30 minuten over.. in de spits.. flink langer)
Mijn Nokia heeft me nog nooit in de steek gelatenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Na een nachtje stil liggen, kon ik mijn telefoon vanochtend dus weer wel opladen![]()
Is echt iets niet helemaal goed
Nicoquote:Op woensdag 1 april 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
Na een nachtje stil liggen, kon ik mijn telefoon vanochtend dus weer wel opladen![]()
Is echt iets niet helemaal goed
quote:
Geen energie voorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En nu, ga je ze kapot maken? Minimaal een punt extra eisen? Enorm gaan rellen mocht je het niet halen?
Haai PBquote:Op woensdag 1 april 2009 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk fucked up..![]()
Goedemorgen Bootje
Helaas. ik blij voornamelijk op kantoor.quote:
Ik zou een zeer boze mail gaan sturen dat je hier niet van gediend bentquote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Geen energie voorVoel me al kut, dit kon er ook nog wel ff bij..
Nee..quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
Haai PB
Had je al gehoord dat ik een ei had gevonden die in 't Westland zijn verspreid? ( http://eieiei.hyves.nl )
1 April op Tweakers...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Bravebart het volgende:
Voor als jullie, luie stagiairs niks te doen hebben, leesvoer![]()
goed zoquote:Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn Nokia heeft me nog nooit in de steek gelaten![]()
Het is echt geniaalquote:Op woensdag 1 april 2009 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 April op Tweakers...
Klacht: Tweakers
Subklacht: ik moet maar weer eens tweakers gaan lezen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai lieverd!![]()
[..]
Geen energie voorVoel me al kut, dit kon er ook nog wel ff bij..
[..]
Haai PB
Had je al gehoord dat ik een ei had gevonden die in 't Westland zijn verspreid? ( http://eieiei.hyves.nl )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |