abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67594036
Allereerst sorry als deze vraag in het Thailand topic geplaatst had moeten worden, maar ik denk dat ik op deze manier meer respons krijg..

De vraag :

Ik ga met mijn vriendin eind juni een maand naar Thailand
We willen eerst wat gaan rondtrekken, maar afsluiten met een week luieren op het strand. Maar we hebben geen idee welk eiland we daarvoor uit moeten kiezen! Krabi, Phuket, Koh Chang, etc.. We zoeken niet dat massale toerisme, maar ook niet ongerepte stranden waar (bij wijze van) kannibalen leven..

Iemand tips? thanks alvast!
/a>
pi_67594208
stel deze vraag lekker Thailand #19

Ik ga zelf naar Ko phi phi
pi_67594461
Ko Phi Phi.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:18:47 #4
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_67594677
tvp
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
pi_67595728
Koh Samui
http://www.ubonvillasamui.com/

Bij kees, bier staat in de koelkast, zelf opschrijven
en aan de overkant kun je koh phanang zien liggen

[ Bericht 10% gewijzigd door henkway op 31-03-2009 22:51:41 ]
  woensdag 1 april 2009 @ 15:04:10 #6
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_67613339
TVP moet ik ook nog ff weten !!
  woensdag 1 april 2009 @ 15:11:03 #7
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_67613625
Ik zeg Ko Kut
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_67617028
Koh Phi Phi is blijkbaar een must, erg mooi eiland. Heeft iemand een aanradertje qua hotel/bungalows/whatever? Niet te duur uiteraard
/a>
pi_67621165
Ko Tao is ook leuk, en redelijk snel te bereiken vanaf Bangkok. Daar had ik in ieder geval de laatste keer nog wat snelle dagjes strand meegepakt. Lekker snorkelen, of duiken, mocht dat je ding zijn!
pi_67622592
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:38 schreef TripleZ het volgende:
Koh Phi Phi is blijkbaar een must, erg mooi eiland. Heeft iemand een aanradertje qua hotel/bungalows/whatever? Niet te duur uiteraard
http://www.travelfish.org(...)and/krabi/ko_phi_phi
pi_67641716
Ik vind Phuket erg mooi!!
ik heb met andere gebieden geen ervaring
groetjes
pi_67642740
Ga naar Koh Phangan! heerlijk rustig eiland, buiten de Full moon parties. wil je toch een avondje lekker stappen, ga je lekker naar Haadrin.
  zaterdag 4 april 2009 @ 09:48:45 #13
178718 Travelmonkey
online reisgids
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:29:25 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67701044
Ik ben alleen op Ko Samui en Ko Phangan geweest. Ko Samui (Hat Lamai) vond ik tegenvallen. Prachtig strand enzo maar wat is het daar druk overal. En het lijkt wel alsof er voornamelijk grijze bejaarden naartoe gaan. Nu ben ik alleen om en rond Hat Lamai geweest dus andere plekken zijn wellicht beter. Ko Phangan ben ik geweest toen er geen fullmoon party was en ik vond het wel een relaxed en mooi eiland.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 5 april 2009 @ 22:57:00 #15
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_67743982
Ik ben in 2006 naar Koh Chang geweest (zie foto fobo). Erg mooi eiland, veel jungle en maar 1 weg met haarscherpe bochten. De mooie natuur viel mij met name op.

Je komt bij aankomst het eerste White Sand Beach tegen, redelijk wat toeristen. Ook veel accomodatie en mogelijkheden tot feesten. Als je doorrijdt naar het achterste deel van het eiland wordt het steeds minder toeristisch. Het prettige vond ik dat je in het toeristische gedeelte makkelijk een scooter kon huren waarmee je in een half uurtje bij je rustige beachhut was. Het beste van beide werelden dus, en mogelijkheden tot uitgaan en een rustig strandje om te slapen .

Edit: voordeel aan Koh Chang vond ik ook dat de reistijd vanaf Bangkok te overzien is.
Toeval is toeval
pi_67815836
Kho Phangan!

Echt een heel relaxed eiland, weinig verkeer en geen massa toerisme...Heb er zelf 2 weken gezeten!
Je kan er goedkoop slapen in je eigen bungalow en uit eten. Hiken is ook mogelijk (wel warm )
Bereikbaar via veerboot only, bijvoorbeeld vanaf Surathani. Kan een onstuimige vaart worden, word weer misselijk als ik eraan terugdenk Snelste manier is om van Bangkok naar Kho Samui te vliegen en dan met de veerboot naar Hat Rin (full moon strand) of Thong Sala. Niet de goedkoopste natuurlijk...
gewoon omdat het kan
pi_77164399
Wat zijn leuke hotels op Phi Phi eiland?
pi_77221842
Ik ben 4 jaar geleden met mijn zus geweest en wij zijn een beetje op de bonnefooi gegaan.

Onze reis was als volgt:

Geland in Bangkok, daar een dag gebleven. De volgende dag de trein naar Surat Thani genomen ( geweldige belevenis in zo'n slaaptrein, echt een aanrader) Kaartje gekocht naar Koh Phanang en daar een week gebleven in verschillende hotels. We hadden helaas maar 2,5e week en de laatste week zijn we wezen duiken op Koh Tao. Toen via Koh Samui retour naar Bangkok.

Ik vond het heerlijk op deze eilanden. Koh Phanang heeft niet het massatourisme die Koh Samui heeft. Het is er heerlijk rustig. Het is wel een klein eiland maar de natuur en de stranden zijn geweldig. Koh Tao is nog mooier maar vele malen kleiner. Geweldig om daar te duiken ( Bans resort is een aanrader)

Ik kan dus niet over de andere eilanden spreken omdat ik daar nooit ben geweest maar ik kan deze reis en de eilanden zeker aanraden. Wij hebben het er geweldig gehad en ik hoop er ooit weer een keer terug te komen'

Succes met je reis uitzoeken en geniet van het prachtige Thailand want dat is een van mijn favo landen in Azie.
Indy your the love of my life.
  maandag 25 januari 2010 @ 10:34:06 #19
62913 Blik
The one and Only!
pi_77240906
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:08 schreef Marinmars het volgende:

Succes met je reis uitzoeken en geniet van het prachtige Thailand want dat is een van mijn favo landen in Azie.
Hoe kun je dat zeggen? Je bent alleen op eilanden geweest en hebt niks van het echte Thailand gezien
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:17:40 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_77298212
Ik ben ook nog op Ko Samet geweest, heel klein eilandje in de baai onder Bangkok. Was echt prima om heerlijk te luieren op het strand of overdag rondje te rijden op een gehuurde scoorter, maar 's avonds weinig te beleven. Het hangt er maar net vanaf waar je zin in hebt. Hotel/bungalow wat ik daar had was wel echt fantastisch. Direct aan het strand en te goedkoop.
pi_77299165
Ik vond zelf Rai Leh (ook wel Railey) een heel fijn strand: wel wat barretjes en restaurantjes maar geen massatoerisme, in augustus lagen we min of meer in ons eentje op het strand. Het is alleen geen eiland, maar een strand op een schiereiland dat wel alleen per boot te bereiken is vanuit Ao Nang dus wij hadden evengoed het eilandgevoel. Volgens velen 1 van de mooiste stranden van Thailand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')