SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijfIets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk![]()
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk![]()
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage
Denb --> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker.
Dekkered --> Loopt stage bij Dominicus, opleiding ICT beheer.
Gupje --> Loopt stage bij NLR (Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium)opleiding MBO ICT.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
(de OP)Signature.
Gewoon afkorten, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
Kut 'school en stage' trouwens, kan echt belachelijk korte TT's maken nu
één dag mooi weer, één week slecht weer. Dus bereid je maar alvast voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van dat ze dat nu al weten.
Het kan altijd meevallen.
Oh, wacht.
We leven in NL
quote:
Kan je die S & toch ook gewoon weglatenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon afkorten, doe ik ook altijd
S & Stage SC
precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dag mooi weer, één week slecht weer. Dus bereid je maar alvast voor![]()
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boosquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je die S & toch ook gewoon weglaten
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boos
7: kirEquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boos
Maar Vettel gaat gewoon winnenquote:
Goeie scorequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.
quote:
Die maken de lucht alsnog diffus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Vettel gaat gewoon winnen![]()
Hoe werken die Diffusers in de regen?
Wanneer ga je d'r opzoeken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Jesse paint your pictures about how it's gonna be...
By now I should know better, your dreams are never freequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Als tie bij Kubica uit de buurt blijftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Vettel gaat gewoon winnen![]()
Hoe werken die Diffusers in de regen?
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die maken de lucht alsnog diffus.
Waar ze voor gemaakt zijn.
Verandert regen niks aan.
Ja, dat moet ie maar doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als tie bij Kubica uit de buurt blijft
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzo
Dat was ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe is het leven kerel?
Uitgeleerd?
Of was jij dat niet?
Whehe, het is niet echt een briljante uitleg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzo
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Mja, ging wel wat beter, lig wel weer plat though.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was ikNee, nog lange niet
Vrijdag tentamen, dus ik ben nog wel ff bezig. Verder is het leven neutraal
![]()
En bij jou? Rug alweer wat beter?
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.
Hohoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
waarom luister jij een wijven nummer![]()
Rustig rijden... [insert TT - topictitels]quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of gewoon rustig rijden als je geen voorvleugel meer hebt
Ooooh, dus dat ging wel weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ging wel wat beter, lig wel weer plat though.
Wel wezen werken
Tijdens de race van afgelopen weekend, heb ik al een uitleg gekregen van de Belgische commentator, dus ik weet wat en hoe die dat doet. Maar vroeg mij af of dat bij regen nog steeds zo zou zijn. Maar dat heb jij dus beantwoordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, het is niet echt een briljante uitleg.
Al zegt de naam van het onderdeel wel precies wat ie doet
Je kent het verhaal niet dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
En dat dusquote:
Oh, dan was het van de laatste 2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.
Hè gezellig, GM weer eens in de SCquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.
So tell me all about our little trailer by the sea...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
By now I should know better, your dreams are never free
Daarmee kom je echt niet op Polequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rustig rijden... [insert TT - topictitels]
quote:
Ik heb wat verkeerds gezegd blijkbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet dus
[..]
En dat dus
Waarom denk je dat ie zo zeurde over dat het hier niet leuk voor lurkers wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, GM, lees jij echt elk topic mee trouwens?
Jessie you can always..................... sell... any dream... to mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
So tell me all about our little trailer by the sea...
rustig rijden in een F1-wagenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of gewoon rustig rijden als je geen voorvleugel meer hebt
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
So tell me all about our little trailer by the sea...
Liefst morgenquote:
en ik dacht dat wij no-lifers warenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
Whehe, jawel joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarmee kom je echt niet op Pole
Ik heb 1 keer in een formule (ford) auto mogen rijden en zelfs daarin was rustig rijden onmogelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rustig rijden in een F1-wagenNee joh dat kan niet. Net als al die jonge gassies op scooters. Gewoon vol gas.
Ik snap echt niet wat er nou leuk is aan zo'n topic lezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zo zeurde over dat het hier niet leuk voor lurkers was![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hè gezellig, GM weer eens in de SC
Ligt er een beetje aan, als ik met mijn scriptie bezig ben dan kijk ik elke 30-60min wel. En als ik op FOK! zit dan kijk ik vaker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
Leg me nou eens uit, wat is er leuk aan een SC lezen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Ligt er een beetje aan, als ik met mijn scriptie bezig ben dan kijk ik elke 30-60min wel. En als ik op FOK! zit dan kijk ik vaker.
Meetlat ernaast houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet voor school de hoogte van een raket meten.. (In de lucht dus) iemand tips?
de hoogte van een raket? meetlatje?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ik moet voor school de hoogte van een raket meten.. (In de lucht dus) iemand tips?
Als je geen leven hebt, kunnen er wel eens geinige dingen in staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou leuk is aan zo'n topic lezen.
Ga naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Ze hebben hier SkyRadio aan. Maar niettegenstaande vind ik dat een erg mooi nummerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Neem een meetlintquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
ff googlen hoe hoog een raket isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Of in de fik steken, dan reduceert het tot een paar millimeter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
GMTA
of anders op zijn kant leggen, dan is de hoogte wat minder
nog scherperquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga naar de supermarkt.
Edit: Weer te laat
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of in de fik steken, dan reduceert het tot een paar millimeter.
Hangt er vanaf hoe hoog ie vliegt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ff googlen hoe hoog een raket is
Is het ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben hier SkyRadio aan. Maar niettegenstaande vind ik dat een erg mooi nummer![]()
Hoi Nederland.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Bravebart het volgende:
De tijd dat mensen hun vraag goed en volledig konden formuleren is ook geweest blijkbaar.
Echt hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat zijn wij fucking creatief hier
quote:
De hoogte van een raket (lengte) maakt toch niet uit hoe hoog of laag ie vliegt.quote:
Lezen is een groot woord, ik kijk het snel door. En een enkele keer staat er een leuk plaatje of leuke link tussen. Maar ik snap weer niet waarom je in een SC postquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit, wat is er leuk aan een SC lezen?
Als je er zelf niet post, me dunkt.
Goeie herrinneringenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar volgens mij snap ik het verhaal erachter niet van jullie
Flauwquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef jna het volgende:
Touwtje eraan vast maken en dan dat touwtje opmeten
Ja, maar dan zeg je toch niet: hoe hoog is een raket, als hij vliegt lmd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De hoogte van een raket (lengte) maakt toch niet uit hoe hoog of laag ie vliegt.
omdat jij anders geen leuke linkjes en plaatjes hebt natuurlijk!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lezen is een groot woord, ik kijk het snel door. En een enkele keer staat er een leuk plaatje of leuke link tussen. Maar ik snap weer niet waarom je in een SC post
Zie je nou luctort, ik zat er het dichtstbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
Ik zeg er nog duidelijk bij: "In de lucht'. En dan komen jullie nog steeds met die bagger reacties.
De vraag was dus: Ik schiet een raket af en wil weten wat het hoogste punt is dat hij bereikt.
En nu weer verder!
Hoogtemeter inbouwen, Bij turkish airlines hebben ze er nog wel een paarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
Ik zeg er nog duidelijk bij: "In de lucht'. En dan komen jullie nog steeds met die bagger reacties.
De vraag was dus: Ik schiet een raket af en wil weten wat het hoogste punt is dat hij bereikt.
En nu weer verder!
Je meet de hoogte toch in de lucht? Niet in een bak met water lijkt me...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
En nu weer verder!
Net voordat hij weer daalt natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
En nu weer verder!
Licht touwtje eraan vastbinden, lasermeetlat gebruiken (weet niet of dat snel genoeg werkt), kleine gps-logger in de raket doen, naastgelegen object gebruiken ter referentie (verdiepingen van een flat ofzo), mogelijkheden genoeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het gewoon vermakelijk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lezen is een groot woord, ik kijk het snel door. En een enkele keer staat er een leuk plaatje of leuke link tussen. Maar ik snap weer niet waarom je in een SC post
http://www.natuurkunde.nl(...)quest.requestId=8027quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
En nu weer verder!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:23 schreef jna het volgende:
[..]
Hoogtemeter inbouwen, Bij turkish airlines hebben ze er nog wel een paar
Het was wel het meest voor de hand liggend dacht ik zo..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je meet de hoogte toch in de lucht? Niet in een bak met water lijkt me...
Goed formuleren is de helft van de oplossing
had dat gelijk gezegdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:22 schreef drumstickNL het volgende:
neee komop zeg..
En nu weer verder!
dat lijkt me voldoendequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat het gewoon vermakelijk is.
En er is een soort van interactie, iets wat je niet hebt als je enkelt leest.
En daarbij staan hier niet vaak leuke plaatjes in de SC...
Behalve wat chicks af en toe
Duhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het was wel het meest voor de hand liggend dacht ik zo..
nou nou,.. opbouwende kritiek leveren Bartquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:24 schreef Bravebart het volgende:
En überhaupt, hoe kan je dit soort dingen niet weten, dan wel niet kunnen googlenZit je in 4 VMBO ofso
Sorry hoor...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:24 schreef Bravebart het volgende:
En überhaupt, hoe kan je dit soort dingen niet weten, dan wel niet kunnen googlenZit je in 4 VMBO ofso
Sorry hoor...
idd!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij ook wel
maar daarvoor hoef je niet steeds m'n TT te wijzigen
Zie PIquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef jna het volgende:
JEZUS, WORD JE NOU NOOIT MOE VAN JEZELF DAT JE STEEDS DIE GRAP BLIJFT MAKEN!
Nee, ik kan hier serieus niet bijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou nou,.. opbouwende kritiek leveren Bart
had ik ook hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik kan hier serieus niet bijEerste 5 hits op google leveren allemaal alle info die je nodig hebt
Daarom, hoe simpel wil je het hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gaan maar tot een paar kilometer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik kan hier serieus niet bijEerste 5 hits op google leveren allemaal alle info die je nodig hebt
Jij?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik zal wel weer te verzuurd reageren
Het leek gewoon te makkelijk, dus ik dacht: Laat ik maar eens ff vragen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom, hoe simpel wil je het hebben
zure oude man!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
dan doe je dat 2 keer, dan heb je 2 keer een paar kmquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die gaan maar tot een paar kilometer.
Ja, jij bent altijd zo negatiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
Want als hij hoger gaat verandert er wat precies dat de formule niet meer bruikbaar is?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die gaan maar tot een paar kilometer.
Eigenlijk wel hè, want op den duur ben je buiten de dampkring enzo tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want als hij hoger gaat verandert er wat precies dat de formule niet meer bruikbaar is?
Had het over die google resultaten..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want als hij hoger gaat verandert er wat precies dat de formule niet meer bruikbaar is?
Tja, natuurkunde is zo simpel johquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het leek gewoon te makkelijk, dus ik dacht: Laat ik maar eens ff vragen..
Nou, even serieus dan, wat voor factoren dien je allemaal rekening mee te houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het leek gewoon te makkelijk, dus ik dacht: Laat ik maar eens ff vragen..
Klopt, maar dat moet je je afvragen als je iets tegenkomt wat niet lijkt te voldoenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Had het over die google resultaten..
Dan sta je in de file op de ring van neptunesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè, want op den duur ben je buiten de dampkring enzo toch![]()
topspitsjes hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
Fijn dat jullie hem allemaal ff inkoppen
hij ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Had het over die google resultaten..
[Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, even serieus dan, wat voor factoren dien je allemaal rekening mee te houden?
Omdat ze 1 baan hebben afgesloten voor de Pluto-topquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan sta je in de file op de ring van neptunes
Dan ga je heeeel hoog hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè, want op den duur ben je buiten de dampkring enzo toch![]()
heul lang touwtjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef jna het volgende:
Dan moet je zorgen dat je er een heel lang touwtje aan vast maakt
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zure oude man!!
[..]
dan doe je dat 2 keer, dan heb je 2 keer een paar km
Een speesrokut!quote:
Ja, zo kun je het ook zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is de hele insteek van een raket, wijsgoochem.
[Bèta overig] huiswerk- en vragentopicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
[Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopic
Maar daar krijg ik geen cijfers voor. Jij moet gewoon beter opletten op schoolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Veel oefenen jij!
http://www.rinkworks.com/funny/
Ik bedoel heel hoog alsin 30 km enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is de hele insteek van een raket, wijsgoochem.
[Beta wiskunde] Huiswerk- en vragentopicquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[Bèta overig] huiswerk- en vragentopic
quote:Post hier weer al je vragen, passies, trauma's en andere dingen die je uit je slaap houden met betrekking tot de vakken:
# Wiskunde
# Natuurkunde
# Informatica
# Scheikunde
# Biologie
# Algemene Natuurwetenschappen
# ... en alles wat verder in de richting komt.
Nee dit moesten we zelf uitzoeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar daar krijg ik geen cijfers voor. Jij moet gewoon beter opletten op school
Zo, dat zal 'm leren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
12 miljoen lichtjaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel heel hoog alsin 30 km enzo
De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Succes danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee dit moesten we zelf uitzoeken.
Daar is iets misgegaan, thx.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
ja en daar zal vast niet op een of andere manier naar toegewerkt zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben je al aan het punniken geslagen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef jna het volgende:
ik zie nog steeds niet in waarom dat touwtje niet zou werken
juist ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik vond het geniaal, alleen heb je nog het probleem dat dat touwtje waarschijnlijk zorgt voor een niet goed functionaliteit van de raket.. En hij moet vuurbestendig zijn, zodat de motoren van de raket het touwtje niet doorbranden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef jna het volgende:
ik zie nog steeds niet in waarom dat touwtje niet zou werken
Ik heb heel goed touw daarvoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vond het geniaal, alleen heb je nog het probleem dat dat touwtje waarschijnlijk zorgt voor een niet goed functionaliteit van de raket.. En hij moet vuurbestendig zijn, zodat de motoren van de raket het touwtje niet doorbranden.
Dat is toch tiiijijijijd!1!!11?quote:
Jij woont in een ander universum?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zover is mijn werk ongeveer vanaf hier.
Ja, van vuurvast touw!quote:
Of teveel vrije tijd hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan moet je echt wereldkampioen punniken zijn
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan krijg je een punniktouwtje van 1x de helft
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij woont in een ander universum?
Kut, bustedquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iemand met een Surinaamse achtergrond dat uit moet leggen, dan gaat het wel ver hoor
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan krijg je een punniktouwtje van 1x de helft
Toch weer ruim een pagina volgebaggerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
Waar zo'n user-met-domme-vraag toch al niet voor kan zorgen
Opvallend idd, als je ziet hoe dood het hier 's avonds soms isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik nietquote:
en dat door alleen maar te beginnen over wat we gegeten hadden vanavondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
ja, ik zou dus gewoon m'n leuter aan die raket binden inplaats van dat touwtjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als iemand met een Surinaamse achtergrond dat uit moet leggen, dan gaat het wel ver hoor
Zal vast aan de OP liggen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toch weer ruim een pagina volgebaggerd.
Mijn topics lopen wel goed altijd, al zeg ik het zefl
Wel leuk dat je dan zo'n mooi kasteel krijg aangeboden, maar dat ze er dan niet eentje in de buurt uitzoekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo ver naar m'n werk
Yesse is er niet, dan kruipen alle mannen uit hun holen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvallend idd, als je ziet hoe dood het hier 's avonds soms is
Nee, ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yesse is er niet, dan kruipen alle mannen uit hun holen.
En dat er alsnog hoeren tegenover m'n huis zittenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dan zo'n mooi kasteel krijg aangeboden, maar dat ze er dan niet eentje in de buurt uitzoeken
Nah.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Of aan mijn prachtige TT's.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen antwoord op geven.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Af en toe is ze een beetje kittig heb ik gemerkt
Mja.. Je zou zeggen dat het fijn is dat ze chickies aanleveren, maar dat is misschien niet helemaal de manierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat er alsnog hoeren tegenover m'n huis zitten
Ik doe toch wat fout.
Jullie hebben het dus ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee! Lees eens beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij, jij lacht zeker alleen om de pub-grappen
Nee, precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. Je zou zeggen dat het fijn is dat ze chickies aanleveren, maar dat is misschien niet helemaal de manier
hoeft niet.. dat was mijn constateringquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen antwoord op geven.
Ik zeg maar even niksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij, jij lacht zeker alleen om de pub-grappen
Ik ben nog nooit in een pub geweestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Tevens heb ik nog nooit in een pub gelachen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeft niet.. dat was mijn constatering
Keertje gaan?quote:
Begrijpelijk.. Je kan het houden op 'goed geprobeerd', maar toch is het begrijpelijk dat je het bestempeld als 'incompetent'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, precies.
Dat had ook wat fatsoenlijker gekund.
1 tegelijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zoeen die de hele avond met 1 vol biertje staat?
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Keertje gaan?Ik ken er 1 in Utrecht met bier!
Uhuh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Je kan het houden op 'goed geprobeerd', maar toch is het begrijpelijk dat je het bestempeld als 'incompetent'
Geen idee, ik ben er een keer per ongeluk binnengewaggeld, omdat ik de weg kwijt wasquote:
Alle meets die ik ken die in UTrecht gehouden worden zijn altijd in Stairway to Heavenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er een keer per ongeluk binnengewaggeld, omdat ik de weg kwijt wasIrish PUB waar volgens mij ook VBL meets worden gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Ik sta in de cluuuuub met een drankje links en een *** rechts woo'oohquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alle meets die ik ken die in UTrecht gehouden worden zijn altijd in Stairway to HeavenI knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het gefunden: Mick O'Connells
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Duh, ik ben Danny's grootste fan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar de FOK! 10 jaar meet?
Oh, kut.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I knowIk heb het gefunden: Mick O'Connells
Ohja, die was ik effe vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sta in de cluuuuub met een drankje links en een *** rechts woo'ooh
Doe eens een gokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar de FOK! 10 jaar meet?![]()
Ik ondervind dat probleem ook alquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat is Fok traagZal dat door ons gespam komen
Door GM die zit te F5en zei ik net al, maar die post zul je ook wel gemist hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
quote:
ik denk dat servers worden gebruikt om de hoogte van die raket te berekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:51 schreef Piles het volgende:
Gaan jullie trouwens ook naar de FOK! 10 jaar meet?![]()
Nee gezien, maar toen was het nog wel snel hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Door GM die zit te F5en zei ik net al, maar dit post zul je ook wel gemist hebben
Lijkt me sterk. Wij spammen niet toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Nee, we waren alleen iemand heel enthousiast met z'n huiswerk aan het helpenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Wij spammen niet toch?
Oh, dus ondanks mijn abbo wordt het toch nog eerder traag hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gezien, maar toen was het nog wel snel hier
Dat moet bijna wel ja, zo'n complexe berekeningquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
ik denk dat servers worden gebruikt om de hoogte van die raket te berekenen
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we waren alleen iemand heel enthousiast met z'n huiswerk aan het helpen
de berekening hoelang het touwtje moet zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel ja, zo'n complexe berekening
Als ik weer huiswerk heb moeten jullie mij ook helpenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, we waren alleen iemand heel enthousiast met z'n huiswerk aan het helpen
hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Wij spammen niet toch?
+r toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat te F5'en (leugens, want mac) op de verkeerde pagina
had ik ook! Maar F5-en kan wel op een macquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat te F5'en (leugens, want mac) op de verkeerde pagina
Doen we toch altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik weer huiswerk heb moeten jullie mij ook helpen
quote:
thuis?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik weer huiswerk heb moeten jullie mij ook helpen
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom sta ik, als vaste stamgast nog niet in de TT, nou, he, pfoe
discriminatie zeg ik je.
Moet je zelf doen, luiaardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
discriminatie zeg ik je.
quote:
Ik sta toch ook niet in de TTquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
discriminatie zeg ik je.
Hoho, de enige die hier wordt gediscrimineerd ben ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
discriminatie zeg ik je.
Dan is het discriminatie dat hij niet gediscrimineerd mag wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Hoho, de enige die hier wordt gediscrimineerd ben ik
Je zit hier net twee dagen manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef FunkyHomosapien het volgende:
discriminatie zeg ik je.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
en terechtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
alle niet zeelanders worden hier gediscrimineerdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
Dat krijg je er van.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:59 schreef jna het volgende:
[..]
De leuk is, dat wij er geen hol aan hoeven te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik bedoel natuurlijk de OP
wat is de leuk van jezelf toevoegen?
mensen die mij nu nog niet kennen, je kent me nu
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet toch ergens je jas aan ophangen.
ik heb een afghaanse interieurverzorgster.quote:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
Waar haalt Milou_ die grappen vandaanIk heb nu al 3 keer om dr moeten lachen. Zo vaak heb ik nog nooit om een vrouw gelachen in een hele week
geen hol doen is sowieso leukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De leuk is, dat wij er geen hol aan hoeven te doen
Nou.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb een afghaanse interieurverzorgster.
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHA veeg me opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |