SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
Yesse -> Is Duaal student en studeert af bij een reclame bureau! (25 mei af?)
PieterBas -> Ondertussen wachtend op een reactie van school over zijn scriptie
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Piles --> Gaat afstuderen bij z'n vorige stagebedrijfIets met processen en management-informatie.
Bravebart --> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
Goeroe86 --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
mash_ --> Loopt stage bij een e learning bedrijf.
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
Psychonikeo -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
Eer-ik --> Hij vindt ons gewoon leuk![]()
vrolijke-frits --> Vindt ons ook gewoon leuk![]()
Bootje84 --> Loopt stage bij een trostomatengroothandel. Is met een beetje geluk begin juni klaar met scriptie.
motorbloempje --> anderhalfstejaars Informatiekunde in Nijmegen. Queen of SOG, maar moet wel echt wat gaan doen. Geen stage, gewoon slowchat.
Milou__ --> Loopt stage bij een schouwburg. Op de afdeling communicatie en pr.
Daph_ --> Loopt stage bij een administratiekantoor en werkt daarnaast bij een accountantskantoor. Is momenteel aan het afstuderen voor de opleiding HBO Accountancy. Scriptie is hopelijk eind mei af
Toma --> Is aan het afstuderen (als hij niet afgeleid is) bij een automatiseringsbedrijf in Rijen, opleiding HTS.
Maraca --> Loopt stage bij een accountantskantoor van februari t/m juli
Puala --> Zit nu weer op school en start in september met haar volgende stage
Denb --> Loopt stage bij T-Mobile Nederland, opleiding Digital Particulier Onderzoeker.
Dekkered --> Loopt stage bij Dominicus, opleiding ICT beheer.
Gupje --> Loopt stage bij NLR (Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium)opleiding MBO ICT.
Handige linkjes
Historie Stage SC en SES SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Beste SES SC topic ever (Met dank aan Cali en Paula_..)
Het spamrecord!!! (Met dank aan ons allemaal..)
Vrij om aan te vullen
regeltjes
Lapo? Zet een linkje naar het nieuwe topic in je lapo!
NSFW-foto's? Met een spoiler moet het kunnen!
Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!
(de OP)Signature.
Gewoon afkorten, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef eer-ik het volgende:
Kut 'school en stage' trouwens, kan echt belachelijk korte TT's maken nu
één dag mooi weer, één week slecht weer. Dus bereid je maar alvast voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van dat ze dat nu al weten.
Het kan altijd meevallen.
Oh, wacht.
We leven in NL
quote:
Kan je die S & toch ook gewoon weglatenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon afkorten, doe ik ook altijd
S & Stage SC
precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één dag mooi weer, één week slecht weer. Dus bereid je maar alvast voor![]()
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boosquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je die S & toch ook gewoon weglaten
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boos
7: kirEquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dan worden er weer mensen boos
Maar Vettel gaat gewoon winnenquote:
Goeie scorequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.
quote:
Die maken de lucht alsnog diffus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Vettel gaat gewoon winnen![]()
Hoe werken die Diffusers in de regen?
Wanneer ga je d'r opzoeken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Jesse paint your pictures about how it's gonna be...
By now I should know better, your dreams are never freequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Als tie bij Kubica uit de buurt blijftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar Vettel gaat gewoon winnen![]()
Hoe werken die Diffusers in de regen?
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die maken de lucht alsnog diffus.
Waar ze voor gemaakt zijn.
Verandert regen niks aan.
Ja, dat moet ie maar doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als tie bij Kubica uit de buurt blijft
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzo
Dat was ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe is het leven kerel?
Uitgeleerd?
Of was jij dat niet?
Whehe, het is niet echt een briljante uitleg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok. thnx voor je uitleg. Heb me nog niet echt ingeleefd in alle nieuwe dingen enzo
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
Mja, ging wel wat beter, lig wel weer plat though.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was ikNee, nog lange niet
Vrijdag tentamen, dus ik ben nog wel ff bezig. Verder is het leven neutraal
![]()
En bij jou? Rug alweer wat beter?
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Onze lieve modjes hebben van mijn afgelopen 4 topics 100% van de TT's/OP's gewijzigd.
Hohoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
waarom luister jij een wijven nummer![]()
Rustig rijden... [insert TT - topictitels]quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of gewoon rustig rijden als je geen voorvleugel meer hebt
Ooooh, dus dat ging wel weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ging wel wat beter, lig wel weer plat though.
Wel wezen werken
Tijdens de race van afgelopen weekend, heb ik al een uitleg gekregen van de Belgische commentator, dus ik weet wat en hoe die dat doet. Maar vroeg mij af of dat bij regen nog steeds zo zou zijn. Maar dat heb jij dus beantwoordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, het is niet echt een briljante uitleg.
Al zegt de naam van het onderdeel wel precies wat ie doet
Je kent het verhaal niet dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
waarom luister jij een wijven nummer![]()
En dat dusquote:
Oh, dan was het van de laatste 2quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.
Hè gezellig, GM weer eens in de SCquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kom op 50%: met 906 en 912 is niks gedaan.
So tell me all about our little trailer by the sea...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
By now I should know better, your dreams are never free
Daarmee kom je echt niet op Polequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rustig rijden... [insert TT - topictitels]
quote:
Ik heb wat verkeerds gezegd blijkbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet dus
[..]
En dat dus
Waarom denk je dat ie zo zeurde over dat het hier niet leuk voor lurkers wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef eer-ik het volgende:
Oh, GM, lees jij echt elk topic mee trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |