quote:Rita: "Oh dexter, how's Deborah?"
Dexter: "Well, she has all her limbs."
Rita:"Imagine falling for a serial killer."
Dexter:"Yeah, what are the odds?"
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef Twerk het volgende:
Wel komisch (en herkenbaar) dat veel mensen die de serie ontdekken als ware junkies binnen een week of 2 36 episodes kijken.
Ik heb ze alle 36 in 6 dagen gekeken geloof ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wel komisch (en herkenbaar) dat veel mensen die de serie ontdekken als ware junkies binnen een week of 2 36 episodes kijken.
True, ik vond Prado ook niet boeiend. En The Skinner was natuurlijk helemaal niks..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:34 schreef TNA het volgende:
Dexter
De meningen over S3 hangen volgens mij geheel samen met de meningen over Prado. Ik vond hem oninteressant, derhalve matig seizoen. S1 en S2 daarentegenOp naar S4!
Mad one big mistake.quote:
Yep, Angel Baptista doet weer vrolijk mee.. En natuurlijk de grote held Vince Masuka.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:24 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb seizoen 3 nog niet gezien, maar speelt Angel daar nog een rol in -- dat vond ik nou een leuk character. En Debra, maar die moet eigenlijk weer zo naief zijn als in S1
Idd, wat een held.. Zijn lachje ook hu hu huquote:
Ik heb inmiddels S01 en S02 alweer teruggezien.. Blijft vermakelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:47 schreef bob1234 het volgende:
Van de week maar weer eens beginnen bij het 1ste seizoen alweer tijd geleden
Is wel een coole quote ja. Het is altijd wel tof als hij over Harry's Code praat..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.zshare.net/audio/579982144e662fd7/ En dan met name het laatste zinnetje![]()
quote:Dexter Morgan: The only real question I have is why in a building full of cops, all supposedly with a keen insight to the human soul, is Doakes the only one who gets the creep from me.
september jaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef Viro het volgende:
Wanneer begint S4 ?
Dacht ergens te hebben gelezen in september, maar weet het niet meer zeker.
TerugVindMasukaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd, wat een held.. Zijn lachje ook hu hu hu
Boek 1 heb ik besteld via Bol.com (11 euro ofzo) en de 2 andere heb ik als .pdf-file op m'n PC staan..quote:
amazon.com, kost geen drol die engelse versies.quote:
Dexter zou je ook niet vertaald moeten willen lezen.. Volgens mij bestaat er ook geen Ned. versie.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
amazon.com, kost geen drol die engelse versies.
quote:Sitting on an overturned plastic milk carton on the far end of the Dumpster, poking through a handful of
waste matter, was Vince Masuoka. He was half Japanese and liked to joke that he got the short half. He
called it a joke, anyway.
There was something just slightly off in Vince's bright, Asian smile. Like he had learned to smile from a
picture book. Even when he made the required dirty put-down jokes with the cops, nobody got mad at
him. Nobody laughed, either, but that didn't stop him. He kept making all the correct ritual gestures, but
he always seemed to be faking. That's why I liked him, I think. Another guy pretending to be human, just
like me.
S03 vond ik persoonlijk wat minder, maar er komen nog 2 seizoenen aan (minimaal).. Ik heb eigenlijk best wel hoge verwachtingen van S04.. Wellicht dat Dex. op zijn manier een nieuwe Harry kan worden.. Ook zal er iets aparts gebeuren tussen Dex en Debra denk ik.. We will see.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:48 schreef JohnLocke het volgende:
Hopen dat ze met S4 nog wat leuks kunnen doen, maar misschien hebben ze er alles uitgehaald wat erin zat.
Vermoedelijk September. Dus nog een maand of 5quote:
'On October 21, 2008, Showtime renewed the series for a fourth and fifth season, each consisting of 12 episodes. Production is slated to begin in early 2009, with season four presumably airing late in 2009.[1]''quote:
Damn, nog erger.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
'On October 21, 2008, Showtime renewed the series for a fourth and fifth season, each consisting of 12 episodes. Production is slated to begin in early 2009, with season four presumably airing late in 2009.[1]''
Heb seizoen 1 tot 3 in minder dan 2 week gekeken jaquote:Wel komisch (en herkenbaar) dat veel mensen die de serie ontdekken als ware junkies binnen een week of 2 36 episodes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |