Je kan kijken of je via active sync toch niet een backup van je contactpersonen hebt gemaakt, dan zou je eventueel misschien wat kunnenredden anders is t helaas alles overnieuw invoeren en bij elkaar schrapen....*succes*quote:
Ja, dat had ik al gedaan, de optie backups maken/terugzetten (via menu extra) staat er gewoon helemaal niet tussen... wat natuurlijk op zich al heel raar is.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Je kan kijken of je via active sync toch niet een backup van je contactpersonen hebt gemaakt, dan zou je eventueel misschien wat kunnenredden anders is t helaas alles overnieuw invoeren en bij elkaar schrapen....*succes*
Dan is het niet echt wat voor mij, ik wil nl graag met MS-outlook blijven werken. Evengoed bedankt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef rinzzz het volgende:
Het synchroniseert met de outlook op je telefoon, maar alleen in combinatie met Google diensten.
Inderdaad, ook Htorchquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef mirelia het volgende:
Welke tools vinden jullie onmisbaar op de X1?
Ikzelf SPB Mobile shell
Ik heb hTorch eraf gehaald nadat ik op XDA berichten las dat de led zo heet kan worden dat je vibreer module ervan kan vast smelten...daardoor werkt je trilfunktie niet meer en da's niet echt fijn als je daar veel gebruik van maaktquote:
Geen internet abbo erbij?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef aaleks het volgende:
Mijn Xperia wordt volgende week bezorgd!
En raad eens: 1 jaar lang 12 euro per maand (100 belminuten +25 sms), toestelkosten: 0 euro!
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef Antony1989 het volgende:
dit is mijn eerste post op Fok! met mijn Xperia, wat goed werkt
WMo he, altijd meer handelingen om t zelfde te doen, dus niet opsliden, nummer toetsen en bellen, maar on/off button ff licht indrukken om je scherm te activeren, linker beltoets voor je toetsenblok-scherm, contact selecteren of nummer toetsen en op bellen drukken, duurt iets langer maar je belt met een mini-mini-laptop, niet met een telefoon, vergelijk het met je pc, een cd'tje in je cd speler&play drukken is sneller dan mediaplayer openen, track/album zoeken en "afspelen kiezen"maar met je cd speler kan je niet fok!ken en met je pc welquote:Op zondag 28 juni 2009 21:32 schreef Rattle_and_Hum het volgende:
Ook ik ben van plan de Xperia aan te schaffen. Dit wordt dan mijn eerste telefoon met Windows Mobile. Tot nu toe altijd met "normale" SE gewerkt. Is dit echt veel trager dan een gewone SE of valt dat mee?
Ik heb namelijk nogal een hekel aan traag werkende dingen zoals telefoons...
Met het oog op de komende maanden wilde ik ook zoiets en heb ik dat gevonden, en een goeie ook!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:06 schreef Intrepidity het volgende:
Weet iemand hoe je de dataverbinding (GPRS/3G) totaal uitschakelt op de X1? In de comm manager kun je wel kiezen om dataverbinding uit te zetten, maar ik heb het idee dat 'ie dan nog steeds verbinding maakt als een applicatie daar om vraagt.. Ga naar het buitenland, en geen zin aan een flinke datarekening omdat een of andere applicatie het nodig vind voor updates te checken of iets dergelijks..
NoDataInRoaming: DISABLE AUTOMATICALLY internet in roaming, RE-ENABLE in home networkquote:This APPLICATION is useful to disable AUTOMATICALLY and prevent re-connection of data/internet (gprs, umts, hdspa, MMS, internet connection, wap connection) during roaming and restore/enable (if previously enabled) AUTOMATICALLY data/internet during normal phone state under home network.
I was used to force phone to stay in "only umts mode / 3g mode" to prevent roaming
with other operators using GPRS so i lost many calls when i was without service: this was not acceptable.
EVERYTHING IS AUTOMATIC --- NO USER ACTION NEEDED
Q: Isnt similar to NoData (or NoGPRS)?
No. With NoData (or similar apps) YOU have to MANUALLY disable
connections. And if you forget to disable them? You have, then, to
enable again if you need: this is time consuming and if you are
using messengers or directPush manual solution is a bad solution!
Installs to main storage (as the app is very tiny).
Once installed reboot pocket pc (soft reset) and will be automatically loaded.
Exe size: <15KB
Ram used: ~2KB (not including modules/lib size in memory)
Cpu used: 0% idle (most of the time) (1% peak during network switch)
Tested on TouchHD, TouchPRO, TouchPro2, Diamond, Diamon2, Omnia, Experia.
Should work with every device that supports unprivileged RIL apis.
quote:WiFi Monster Features:
- It shows current WiFi status.
- It can turn WiFi on and off.
- It is finger friendly.
- It supports VGA.
- Inactivity timer added.
- Battery limit is now working.
- An option to disable button vibration.
- Turn WiFi off on exit.
Toppie, thanksquote:Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef YuckFou het volgende:
Met het oog op de komende maanden wilde ik ook zoiets en heb ik dat gevonden, en een goeie ook!
NoDataInRoaming
[..]
je kan hier kijken welke stations je ermee kan ontvangen, hoe t precies werkt weet ik niet, ik heb ém voor Kopbal destijds gepost omdat die een radio-stream-progje zocht en hij is er geloof ik best enthousiast over, misschien kan hij er wat meer over melden hierquote:Op maandag 29 juni 2009 23:41 schreef Antony1989 het volgende:
Wunderradio is dat ongeveer het zelfde als Internet Radio van Nokia? Dus ook nederlandse internet-streams?
Net even geinstaleerd, en hij vind echt te veel zendersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef Kopbal het volgende:
Nouja, hij vind zowat alle radiozenders over de gehele wereld. Dus ook veel internetstreams.
Maar bijvoorbeeld ook politiescanners vanuit AmerikaMinpuntje is dat hij ook wel veel niet opent, maar dan nog is er keuze zat.
Gebruik hem vooral omdat ik nogal een diverse muzieksmaak heb, je zoekt gewoon op een muziekgenre en laat je verrassen.Je trial verloopt na 15 dagen, maar dan moet je hem gewoon opnieuw installeren.
http://www.spbsoftwarehou(...)are/wirelessmonitor/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef Antony1989 het volgende:
Er is alleen een dingetje nog, hoe kan ik zien/bijhouden hoeveel data ik er doorheen jaag? zoiets als het logboek bij een Nokia.
Ik had 2 maanden terug met mn nokia zon 1,5GB. En ik heb geen sms gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Kopbal het volgende:
Ik had vorige maand in totaal iets van 400 mb gebruik
Wanneer gaat vodafone zeiken?
Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:38 schreef Antony1989 het volgende:
Mijn laatste vraag dan even.
Ik heb nu een hotmail account ingesteld voor mn e-mail.
Ik kan er nu nog wel een Yahoo account naast doen, maar als ik er dan een live account naast wil zetten word ik door verwezen naar live.msn.com.
Is hier een oplossing voor of moet ik dit maar accepteren ?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggen
Officiële Youtube programma er af gooien en dan deze erop zetten: http://www.zyzyx.de/xda/X1i-Youtube-v0-1-a.zipquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil YouTube op mijn Xperia maar ik heb talloze dingen geprobeer: officieele applicatie van YouTube en een die samen werkt met een panel maar ze werken niet of laden niet.
En als je via YouTube zelf gaat heb je kut kwaliteit.
Iemand een oplossing?
En trouwens mijn Xperia krijgt scheuren vanaf de audio jack!
Morgen even Xperia helpdesk bellen met dat speciale pasje
Start -> instellingen -> Systeem -> Programmas verwijderenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef rinzzz het volgende:
hoe verwijder je programma's van het toestel?
Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installerenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Antony1989 het volgende:
Relaxte telefoon, alleen heb ondertussen al het telefoongeheugen vol, omdat ik maar programmas blijf instaleren
K heb nu die 8GB kaart ontvangen van SE, die zit er altijd in, maar als ik programmas op het geheugen van de telefoon zelf installeer is het snellerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installeren
Categorie open deur: QuickGPS data downloaden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
of tips om het sneller te maken?
Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
of tips om het sneller te maken?
oko met fietsen doet ie er tering lang over... maar ik zal nog eens wat met instellingen kloten, kijken of ie het dan doet...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.
net geupdatequote:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131quote:Op zondag 26 juli 2009 15:50 schreef Superheld het volgende:
Kent iemand een programma wat zorgt dat je geen internet / gps verbinding enzovoorts kan maken in het buitenland? Heb er ooit iets over gelezen maar niet onthouden en kan het niet vinden...
Sony Ericsson Xperia X1 #2quote:Op zondag 26 juli 2009 15:50 schreef Superheld het volgende:
Kent iemand een programma wat zorgt dat je geen internet / gps verbinding enzovoorts kan maken in het buitenland? Heb er ooit iets over gelezen maar niet onthouden en kan het niet vinden...
Stuur maar opquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Antony1989 het volgende:
Je mag die van mij wel
Alleen daar zitten 2 scheurtjes in
Ik kan alleen per contact de calls+de duur terugvinden, niet de totalen....quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:44 schreef Jeipod het volgende:
Middag
Mijn vriend heeft gisteren de Xperia aangeschaft. Prima toestel, vooralsnog dan.
Nu ben ik de ' technische' van ons twee en ik had beloofd hem uit te zoeken waar je in je telefoon je gespreksduur/tijd kan vinden. Wel zo handig dat je weet hoeveel je al gebeld hebt.
Nu kon ik dat met behulp van de handleiding en eigen zoeken in de telefoon niet vinden.
Heeft deze telefoon deze optie niet of ben ik nu gek?
Jeipod.
Voorgaande SE's draaiden geen windows mobilequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:27 schreef Jeipod het volgende:
Nee precies, heel vervelend. Op voorgaande Sony Ericssons zat deze optie wel. En aangezien hij meestal over zijn abbo heengaat is het wel handig dat je af en toe even kunt checken of je moet indimmen...
quote:*LED Lattice Emulator* - PPC Edition - by zf_ddt & xiaojin1985
DOWNLOAD:LEDEmuPPC.zip
A funny app that emulates LED Lattice on your PPC.
-WM5/WM6 supported.
-QVGA & VGA & WVGA (or else) supported.
Usage:
Extract all files to a folder and run LEDEmuPPC.exe
Extra:
*Multi Language & Character supported
* Default Interface is WWE
*Simplified Chinese Interface included (Rename LEDEmuSet.CHS to LEDEmuSet.APP)
*Traditional Chinese Interface download here
Control:
Like a Touch application,you can click right bottom to set,or slide right to quit.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb er weer een nieuw probleem bij. Er staat nu boven in het menu het koptelefoontje, met de melding dat de headset verbonden is. Maar ook als ik die eruit haal blijft hij staan.
Ik kan nu dus ook geen gesprekken voeren of ontvangen.
Soft reset of batterij eruit helpt niets. Dan maar even backuppen en compleet resetten.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.
Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
Ik krijg bij Internet en MSN alleen een X bovenin m'n schermpje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:49 schreef YuckFou het volgende:
switchen tussen 'schermen' doe je door op ok te klikken en via taskmanager (rechtsboven) weer de desbetreffende app. te kiezen
en TT7 heet als WinMob versie Navigator 7
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:53 schreef UncleSam het volgende:
Bij Opera en SpbInsight heb ik rechtsboven geen OK staan, maar een X, waarmee ik dus de app sluit..
Ik bedoel dat je met het kruisje veel apps niet echt aflsuit, alleen "wegklikt" zeg maar, dat kan door op t kruisje te tikken of door op de "OK" toets te drukken, via je taskmanager (homescreen, kruisje/dingetje rechtsboven) krijg je dan als ik me goed herinner een lijstje te zien met actieve apps die je dan of echt kan aflsuiten, of door op de naam te tikken weer terug kan halen, WM kan namelijk, in tegenstelling tot een iPhone, wel multitaskenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Judeljuud het volgende:
Ik krijg bij Internet en MSN alleen een X bovenin m'n schermpje...
En ik kan Navigator 7 ook nergens vinden.![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
En is er ook een teller te downloaden die bijhoudt hoeveel je belt/sms't?
http://shop.brando.com/ca(...)p03005c0858d060.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.
Bij sommige providers kun je online je verbruikte tegoed zijn, oa bij Vodafone.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
En is er ook een teller te downloaden die bijhoudt hoeveel je belt/sms't?
Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef crazy987 het volgende:
Nou mensen, ik ben van plan er van de week ook 1 te bestellen, tevens me eerste smartphone
maar zijn er tegenwoordig nog problemen met scheurtjes ect waar je in het begin veel van hoorde?
heb je voor de zekerheid voor het geval dat het hier niet mag maar even een pm gestuurtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk".![]()
Als je belangstelling hebt, laat het even weten.
Als ik dit niet mag vermelden in dit topic, delete ik 't wel weer!![]()
hmm oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef UncleSam het volgende:
Je moet 'm natuurlijk wel zelf customizen. Navigatie zit er niet op, ja wel Google Maps voor navigatie is dat niet handig.
Heb je al een micro SD kaart? Hier http://xperia-membership.nl/ kon je er eentje krijgen maar het lijkt er op dat de actie voorbij is.
De bedoelde knop om te minimaliseren is horentje opleggen... (die rode knopquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
Een gedoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik denk dat die actie is afgelopen want de site is down? http://xperia-membership.nl/ maar ik zou het blijven proberen, anders even mailtje sturen naar info@~
Enne TomTom doet het wel op je Xperia, het is alleen een hoop gedoe om het te cracken, je moet allerlei product- en activatie codes hebben, maar uiteindelijk lukt t wel.
Je hoeft niks te zoeken als je het goede download.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ja als je je product-, activatie- en devicecode weet is het allemaal wel makkelijk ja maar eer je dat hebt achterhaald..
Ik wordt dus bij het instellen van hotmail doorgelinkt naar mobile.live.com met een 1/4 scherm..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb nu bij mn e-mail een @hotmail.com adres ingesteld.
Als ik nu een @live.nl adres erbij in wil stellen, dan word ik door verwezen naar live.msn.com
Snapte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |