abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2009 @ 12:13:26 #201
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_70216824
Om de dubbele contacten-weergave aan te passen, heb ik alle contacten gekopiëerd naar de sim-kaart.
Nu wil ik ze terugzetten, maar krijg ik ze niet zichtbaar (via SIM-beheer). Kijk ik vervolgens bij Sim-info, dan staat er dat ik 250 contacten heb. Echter, omdat ze niet zichtbaar zijn, kan ik ze ook niet selecteren om ze terug te kunnen zetten.

Ik zie vast iets heel simpels over het hoofd (zoals gebruikelijk) Maar weet iemand wát?

O.k., zojuist iets getest, en ontdekt dat ik dus blijkbaar -per ongeluk...- mijn Sim-kaart contacten + mijn telefoonboek contacten gewist heb.

En nee, ik had geen backup gemaakt.

Nu ben ik alles kwijt, toch? Geen recovery mogelijkheden zeker?

[ Bericht 30% gewijzigd door phluphy op 21-06-2009 12:21:35 ]
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 21 juni 2009 @ 13:48:28 #202
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70219451
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef phluphy het volgende:
En nee, ik had geen backup gemaakt.
Je kan kijken of je via active sync toch niet een backup van je contactpersonen hebt gemaakt, dan zou je eventueel misschien wat kunnenredden anders is t helaas alles overnieuw invoeren en bij elkaar schrapen....*succes*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 21 juni 2009 @ 14:21:57 #203
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_70220647
quote:
Op zondag 21 juni 2009 13:48 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Je kan kijken of je via active sync toch niet een backup van je contactpersonen hebt gemaakt, dan zou je eventueel misschien wat kunnenredden anders is t helaas alles overnieuw invoeren en bij elkaar schrapen....*succes*
Ja, dat had ik al gedaan, de optie backups maken/terugzetten (via menu extra) staat er gewoon helemaal niet tussen... wat natuurlijk op zich al heel raar is.
Hoe dan ook, ik heb de meeste gegevens nog wel in outlook staan. De rest is dan niet veel meer. Ik moet ze dan alleen even opnieuw invoeren.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 21 juni 2009 @ 16:30:08 #204
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_70224546
Je kunt het programma Oggsync gebruiken om te synchroniseren met google agenda, mail en contactpersonen. Als je dat 1 keer doet dan kun je je contacten nooit meer kwijtraken. Wanneer ik mijn telefoon nu formatteer dan staat alles er met 1 druk op de knop weer op. Daarnaast is het een online service waardoor je je telefoon niet hoeft aan te sluiten op de pc, maar het gewoon om de zoveel uur per GPRS automatisch bij laat werken. Werkt overigens van twee kanten, wanneer je in google agenda bijvoorbeeld een item toevoegt dan wordt dit ook automatisch naar in de agenda van je telefoon geplaatst.
  zondag 21 juni 2009 @ 20:51:38 #205
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_70232141
Is Oggsync dan alleen te gebruiken voor google applicaties? Of ook voor outlook? Ik wil mijn outlook eigenlijk wel graag blijven gebruiken...
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 21 juni 2009 @ 21:41:18 #206
220836 rinzzz
pi_70234244
Het synchroniseert met de outlook op je telefoon, maar alleen in combinatie met Google diensten.
pi_70251401
Heb trouwens weer een leuk progje er op: PowerGuard

Meet niet alleen hoeveel accu je nog hebt, maar ook het aantal Ampere wat je verbruikt en de temperatuur van de batterij, en dat is wel interesant.
Bij standy ligt dat een beetje rond 25 graden, maar bij intensief gebruik (Opera/TomTom) loopt dat op naar 43 graden

Hier te downloaden:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-powerguard-v1-2.html

[ Bericht 13% gewijzigd door UncleSam op 22-06-2009 15:14:48 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 20:51:34 #208
220836 rinzzz
pi_70267554
wat heb je aan die info?
pi_70268692
Niks
  maandag 22 juni 2009 @ 21:28:44 #210
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_70269026
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:41 schreef rinzzz het volgende:
Het synchroniseert met de outlook op je telefoon, maar alleen in combinatie met Google diensten.
Dan is het niet echt wat voor mij, ik wil nl graag met MS-outlook blijven werken. Evengoed bedankt.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 22 juni 2009 @ 21:32:40 #211
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_70269209
Welke tools vinden jullie onmisbaar op de X1?

Ikzelf SPB Mobile shell
Shuffle up and deal!!!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:28:14 #212
164607 sc00p
D66-rechter
pi_70283746
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef mirelia het volgende:
Welke tools vinden jullie onmisbaar op de X1?

Ikzelf SPB Mobile shell
Inderdaad, ook Htorch
Ik ook, bedankt!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 11:30:44 #213
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70283820
Wunderradio, geniaal programma.
pi_70284384
ScummVM, om Indiana Jones, Broken Sword en Monkey Island te kunnen spelen natuurlijk!
pi_70399968
Mijn Xperia wordt volgende week bezorgd!
En raad eens: 1 jaar lang 12 euro per maand (100 belminuten +25 sms), toestelkosten: 0 euro!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 16:25:39 #216
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70400348
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:28 schreef sc00p het volgende:
Htorch
Ik heb hTorch eraf gehaald nadat ik op XDA berichten las dat de led zo heet kan worden dat je vibreer module ervan kan vast smelten...daardoor werkt je trilfunktie niet meer en da's niet echt fijn als je daar veel gebruik van maakt

Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ik gebruik overigens nu vooral SPB mobile shell 3.1, UCWEB6, TomTom en Coreplayer, heb een hoop software erafgeflikkerd omdat ik mn X1 sloom vond worden maar heb vrijwel alle cab's op mn geheugenkaart dus als ik iets mis staat het er zo weer op
pi_70419298
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef aaleks het volgende:
Mijn Xperia wordt volgende week bezorgd!
En raad eens: 1 jaar lang 12 euro per maand (100 belminuten +25 sms), toestelkosten: 0 euro!
Geen internet abbo erbij?
pi_70453996
Eindelijk heb ik dan toch maar DE Xperia aangeschaft. Wel een 2dehandsje maar van een vriend van mij, dus ook een redelijk vriendenprijsje: 170euro.

Het scherm is echt voortreffelijk, die kwaliteit is echt goed. Het toetsenbord typt wel goed, maar dat is even wennen denk ik. De camera is ook wel goed, goed genoeg voor een telefoon iig.
Navigatie heb ik even geprobeerd met NAV4ALL, waar helaas geen kaart bij zit, alleen maar de pijltjes, wat toch wel goed werkt

Vanavond maar eens een andere rom proberen, want op sommige vlakken vind ik hem wel wat sloom.
Hoop dat dat met een andere rom is verholpen.

p.s. dit is mijn eerste post op Fok! met mijn Xperia, wat goed werkt
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70458130
Ook ik ben van plan de Xperia aan te schaffen. Dit wordt dan mijn eerste telefoon met Windows Mobile. Tot nu toe altijd met "normale" SE gewerkt. Is dit echt veel trager dan een gewone SE of valt dat mee?

Ik heb namelijk nogal een hekel aan traag werkende dingen zoals telefoons...
pi_70486186
Weet iemand hoe je de dataverbinding (GPRS/3G) totaal uitschakelt op de X1? In de comm manager kun je wel kiezen om dataverbinding uit te zetten, maar ik heb het idee dat 'ie dan nog steeds verbinding maakt als een applicatie daar om vraagt.. Ga naar het buitenland, en geen zin aan een flinke datarekening omdat een of andere applicatie het nodig vind voor updates te checken of iets dergelijks..
  maandag 29 juni 2009 @ 19:25:13 #221
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70488767
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:24 schreef Antony1989 het volgende:
dit is mijn eerste post op Fok! met mijn Xperia, wat goed werkt
welcome to the club! en doorposten hier he! op naar topic #3!
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:32 schreef Rattle_and_Hum het volgende:
Ook ik ben van plan de Xperia aan te schaffen. Dit wordt dan mijn eerste telefoon met Windows Mobile. Tot nu toe altijd met "normale" SE gewerkt. Is dit echt veel trager dan een gewone SE of valt dat mee?
Ik heb namelijk nogal een hekel aan traag werkende dingen zoals telefoons...
WMo he, altijd meer handelingen om t zelfde te doen, dus niet opsliden, nummer toetsen en bellen, maar on/off button ff licht indrukken om je scherm te activeren, linker beltoets voor je toetsenblok-scherm, contact selecteren of nummer toetsen en op bellen drukken, duurt iets langer maar je belt met een mini-mini-laptop, niet met een telefoon, vergelijk het met je pc, een cd'tje in je cd speler&play drukken is sneller dan mediaplayer openen, track/album zoeken en "afspelen kiezen"maar met je cd speler kan je niet fok!ken en met je pc wel
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:06 schreef Intrepidity het volgende:
Weet iemand hoe je de dataverbinding (GPRS/3G) totaal uitschakelt op de X1? In de comm manager kun je wel kiezen om dataverbinding uit te zetten, maar ik heb het idee dat 'ie dan nog steeds verbinding maakt als een applicatie daar om vraagt.. Ga naar het buitenland, en geen zin aan een flinke datarekening omdat een of andere applicatie het nodig vind voor updates te checken of iets dergelijks..
Met het oog op de komende maanden wilde ik ook zoiets en heb ik dat gevonden, en een goeie ook!
NoDataInRoaming
quote:
This APPLICATION is useful to disable AUTOMATICALLY and prevent re-connection of data/internet (gprs, umts, hdspa, MMS, internet connection, wap connection) during roaming and restore/enable (if previously enabled) AUTOMATICALLY data/internet during normal phone state under home network.

I was used to force phone to stay in "only umts mode / 3g mode" to prevent roaming
with other operators using GPRS so i lost many calls when i was without service: this was not acceptable.
EVERYTHING IS AUTOMATIC --- NO USER ACTION NEEDED

Q: Isnt similar to NoData (or NoGPRS)?
No. With NoData (or similar apps) YOU have to MANUALLY disable
connections. And if you forget to disable them? You have, then, to
enable again if you need: this is time consuming and if you are
using messengers or directPush manual solution is a bad solution!

Installs to main storage (as the app is very tiny).
Once installed reboot pocket pc (soft reset) and will be automatically loaded.
Exe size: <15KB
Ram used: ~2KB (not including modules/lib size in memory)
Cpu used: 0% idle (most of the time) (1% peak during network switch)
Tested on TouchHD, TouchPRO, TouchPro2, Diamond, Diamon2, Omnia, Experia.
Should work with every device that supports unprivileged RIL apis.
NoDataInRoaming: DISABLE AUTOMATICALLY internet in roaming, RE-ENABLE in home network

Speciaal voor Kopbal:
Wunderradio v1.5.1.321 is uit

En nog een handig hulpprogje om wifi signalen te checken en aan te haken:
wifi-monster
quote:
WiFi Monster Features:

- It shows current WiFi status.
- It can turn WiFi on and off.
- It is finger friendly.
- It supports VGA.
- Inactivity timer added.
- Battery limit is now working.
- An option to disable button vibration.
- Turn WiFi off on exit.
pi_70492117
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:25 schreef YuckFou het volgende:

Met het oog op de komende maanden wilde ik ook zoiets en heb ik dat gevonden, en een goeie ook!
NoDataInRoaming
[..]
Toppie, thanks
pi_70499354
Nouja, ik heb even met SEUS de nieuwste software erop gezet, en nu scrollt de optische joystick niet meer soepel in Opera. Het maakt niet uit of de gevoeligheid Hoog-Laag of gemiddeld staat.
Voor de rest hij werkt echt soepel, en met HSDPA is internetten ook nog eens lekker snel.

Wunderradio is dat ongeveer het zelfde als Internet Radio van Nokia? Dus ook nederlandse internet-streams?

Iig ik ga er veel plezier mee hebben met mn X1
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:07:42 #224
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70500365
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:41 schreef Antony1989 het volgende:
Wunderradio is dat ongeveer het zelfde als Internet Radio van Nokia? Dus ook nederlandse internet-streams?
je kan hier kijken welke stations je ermee kan ontvangen, hoe t precies werkt weet ik niet, ik heb ém voor Kopbal destijds gepost omdat die een radio-stream-progje zocht en hij is er geloof ik best enthousiast over, misschien kan hij er wat meer over melden hier
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:10:57 #225
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70500459
Nouja, hij vind zowat alle radiozenders over de gehele wereld. Dus ook veel internetstreams.
Maar bijvoorbeeld ook politiescanners vanuit Amerika Minpuntje is dat hij ook wel veel niet opent, maar dan nog is er keuze zat.

Gebruik hem vooral omdat ik nogal een diverse muzieksmaak heb, je zoekt gewoon op een muziekgenre en laat je verrassen. Je trial verloopt na 15 dagen, maar dan moet je hem gewoon opnieuw installeren.
pi_70500600
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef Kopbal het volgende:
Nouja, hij vind zowat alle radiozenders over de gehele wereld. Dus ook veel internetstreams.
Maar bijvoorbeeld ook politiescanners vanuit Amerika Minpuntje is dat hij ook wel veel niet opent, maar dan nog is er keuze zat.

Gebruik hem vooral omdat ik nogal een diverse muzieksmaak heb, je zoekt gewoon op een muziekgenre en laat je verrassen. Je trial verloopt na 15 dagen, maar dan moet je hem gewoon opnieuw installeren.
Net even geinstaleerd, en hij vind echt te veel zenders . Radio538 enzo werken prima.

Er is alleen een dingetje nog, hoe kan ik zien/bijhouden hoeveel data ik er doorheen jaag? zoiets als het logboek bij een Nokia.

Zoals je merkt kom ik dus van een Nokia toestel af
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:07:33 #227
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70502123
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef Antony1989 het volgende:
Er is alleen een dingetje nog, hoe kan ik zien/bijhouden hoeveel data ik er doorheen jaag? zoiets als het logboek bij een Nokia.
http://www.spbsoftwarehou(...)are/wirelessmonitor/
  dinsdag 30 juni 2009 @ 01:08:13 #228
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70502135
Ik had vorige maand in totaal iets van 400 mb gebruik
Wanneer gaat vodafone zeiken?
pi_70504340
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Kopbal het volgende:
Ik had vorige maand in totaal iets van 400 mb gebruik
Wanneer gaat vodafone zeiken?
Ik had 2 maanden terug met mn nokia zon 1,5GB. En ik heb geen sms gehad.
Ik denk dat ze random af en toe gaan zeiken
pi_70504437
Mijn laatste vraag dan even.
Ik heb nu een hotmail account ingesteld voor mn e-mail.
Ik kan er nu nog wel een Yahoo account naast doen, maar als ik er dan een live account naast wil zetten word ik door verwezen naar live.msn.com.

Is hier een oplossing voor of moet ik dit maar accepteren ?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:03:45 #231
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70525798
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:38 schreef Antony1989 het volgende:
Mijn laatste vraag dan even.
Ik heb nu een hotmail account ingesteld voor mn e-mail.
Ik kan er nu nog wel een Yahoo account naast doen, maar als ik er dan een live account naast wil zetten word ik door verwezen naar live.msn.com.

Is hier een oplossing voor of moet ik dit maar accepteren ?
Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggen
pi_70528879
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:03 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggen

Ik heb nu bij mn e-mail een @hotmail.com adres ingesteld.
Als ik nu een @live.nl adres erbij in wil stellen, dan word ik door verwezen naar live.msn.com

Snapte?
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:12:12 #233
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70562577
God!GodGodverdomme!

Heb ik al maanden TT7 geïnstalleerd, no problem werkte prima, heb ik een update gedaan en alles overnieuw geïnstalleerd krijg ik nu de hele tijd de melding "cannot start program, not enough memory available" terwijl d'r niks draait en er geheugen genoeg vrij is
iemand enig idee waar het mis gaat?

opgelost
Ik kopieerde de .exe naar mn programma map als snelkoppeling maar ik moest hem verplaatsen in plaats van kopieren en t werkt nu weer prima

[ Bericht 29% gewijzigd door YuckFou op 01-07-2009 22:36:36 ]
  donderdag 2 juli 2009 @ 01:20:22 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70568487
Ik wil YouTube op mijn Xperia maar ik heb talloze dingen geprobeer: officieele applicatie van YouTube en een die samen werkt met een panel maar ze werken niet of laden niet.
En als je via YouTube zelf gaat heb je kut kwaliteit.

Iemand een oplossing?

En trouwens mijn Xperia krijgt scheuren vanaf de audio jack!
Morgen even Xperia helpdesk bellen met dat speciale pasje
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:22:24 #235
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_70576318
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil YouTube op mijn Xperia maar ik heb talloze dingen geprobeer: officieele applicatie van YouTube en een die samen werkt met een panel maar ze werken niet of laden niet.
En als je via YouTube zelf gaat heb je kut kwaliteit.

Iemand een oplossing?

En trouwens mijn Xperia krijgt scheuren vanaf de audio jack!
Morgen even Xperia helpdesk bellen met dat speciale pasje
Officiële Youtube programma er af gooien en dan deze erop zetten: http://www.zyzyx.de/xda/X1i-Youtube-v0-1-a.zip

Als het goed is moet die het gewoon doen en anders even de instructies in dit topic op XDA opvolgen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:00:36 #236
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70579122
Probeer 'm zo.

En ik moet mijn mobiel laten ophalen omdat ik VIP Service heb en ik moest een nummer bellen en kreeg na 10 minuten nog niemand aan de lijn >.>
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:47:20 #237
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_70615440
Heb net een leentoestel gekregen Samsung U800
Die niet aan wilt
  maandag 6 juli 2009 @ 20:33:53 #238
220836 rinzzz
pi_70714888
hoe verwijder je programma's van het toestel?
pi_70717328
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef rinzzz het volgende:
hoe verwijder je programma's van het toestel?
Start -> instellingen -> Systeem -> Programmas verwijderen

Relaxte telefoon, alleen heb ondertussen al het telefoongeheugen vol, omdat ik maar programmas blijf instaleren

[ Bericht 19% gewijzigd door Antony1989 op 06-07-2009 22:15:22 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:07:10 #240
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_70724731
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Antony1989 het volgende:
Relaxte telefoon, alleen heb ondertussen al het telefoongeheugen vol, omdat ik maar programmas blijf instaleren
Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installeren
pi_70732588
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installeren
K heb nu die 8GB kaart ontvangen van SE, die zit er altijd in, maar als ik programmas op het geheugen van de telefoon zelf installeer is het sneller .

Gisteren avond even een paar programma's verwijderd, en dat scheelt ook al veel, 40% van de programmas gebruik ik niet, maar laat ik er toch maar op staan, omdat ze misschien ooit nog van pas kunnen komen
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:22:47 #242
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71206757
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
of tips om het sneller te maken?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_71206867
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
Categorie open deur: QuickGPS data downloaden?
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 10:31:10 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71206991
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:46:37 #245
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71207396
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.
oko met fietsen doet ie er tering lang over... maar ik zal nog eens wat met instellingen kloten, kijken of ie het dan doet...

Van dat stilzitten wist ik niet tnx
Ecosia
pi_71207421
Welke GPS bedoel je dan? Google Maps of TomTom?
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 juli 2009 @ 10:50:41 #247
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_71207511
Vergeet ook die quickgps niet hè.
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:51:35 #248
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71207534
de gps die gebruikt wordt door trackr en sportypal bijvoorbeeld
Ecosia
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:55:14 #249
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71207617
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 10:50 schreef Kreator het volgende:
Vergeet ook die quickgps niet hè.
net geupdate
Ecosia
pi_71228912
Ik merk net op dat er maar maximaal 50 e-mailtjes in mn inbox van hotmail staan...
Kan nergens instellingen vinden om dat te wijzigen. Is het mogelijk om meer dan 50 e-mailtjes in mn inbox te hebben?
Het liefst allemaal natuurlijk.
pi_71340824
Kent iemand een programma wat zorgt dat je geen internet / gps verbinding enzovoorts kan maken in het buitenland? Heb er ooit iets over gelezen maar niet onthouden en kan het niet vinden...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 26 juli 2009 @ 15:51:44 #252
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71340860
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:50 schreef Superheld het volgende:
Kent iemand een programma wat zorgt dat je geen internet / gps verbinding enzovoorts kan maken in het buitenland? Heb er ooit iets over gelezen maar niet onthouden en kan het niet vinden...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131
pi_71340873
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:50 schreef Superheld het volgende:
Sony Ericsson Xperia X1 #2
daar staat 't
pi_71340920
Oops, had hier toch nog even moeten lezen .

Bedankt!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71455614
Middag

Mijn vriend heeft gisteren de Xperia aangeschaft. Prima toestel, vooralsnog dan.
Nu ben ik de ' technische' van ons twee en ik had beloofd hem uit te zoeken waar je in je telefoon je gespreksduur/tijd kan vinden. Wel zo handig dat je weet hoeveel je al gebeld hebt.
Nu kon ik dat met behulp van de handleiding en eigen zoeken in de telefoon niet vinden.

Heeft deze telefoon deze optie niet of ben ik nu gek?

Jeipod.
pi_71465747
Ik wil deze telefoon ook.
Alleen zo duur
pi_71467258
Je mag die van mij wel
Alleen daar zitten 2 scheurtjes in
pi_71467410
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Antony1989 het volgende:
Je mag die van mij wel
Alleen daar zitten 2 scheurtjes in
Stuur maar op
pi_71467468
Als jij 175 euro overmaakt
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:26:28 #260
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71473691
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:44 schreef Jeipod het volgende:
Middag

Mijn vriend heeft gisteren de Xperia aangeschaft. Prima toestel, vooralsnog dan.
Nu ben ik de ' technische' van ons twee en ik had beloofd hem uit te zoeken waar je in je telefoon je gespreksduur/tijd kan vinden. Wel zo handig dat je weet hoeveel je al gebeld hebt.
Nu kon ik dat met behulp van de handleiding en eigen zoeken in de telefoon niet vinden.

Heeft deze telefoon deze optie niet of ben ik nu gek?

Jeipod.
Ik kan alleen per contact de calls+de duur terugvinden, niet de totalen....
pi_71488128
Nee precies, heel vervelend. Op voorgaande Sony Ericssons zat deze optie wel. En aangezien hij meestal over zijn abbo heengaat is het wel handig dat je af en toe even kunt checken of je moet indimmen...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:15:49 #262
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71491459
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:27 schreef Jeipod het volgende:
Nee precies, heel vervelend. Op voorgaande Sony Ericssons zat deze optie wel. En aangezien hij meestal over zijn abbo heengaat is het wel handig dat je af en toe even kunt checken of je moet indimmen...
Voorgaande SE's draaiden geen windows mobile
Kijk anders hier even rond een freewaresite waar misschien een progje te downloaden valt wat doet wat je zoekt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:28 #263
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71788456
*schopje*

Ik had weer wat leuks gevonden:
quote:
*LED Lattice Emulator* - PPC Edition - by zf_ddt & xiaojin1985
DOWNLOAD:LEDEmuPPC.zip

A funny app that emulates LED Lattice on your PPC.

-WM5/WM6 supported.
-QVGA & VGA & WVGA (or else) supported.

Usage:
Extract all files to a folder and run LEDEmuPPC.exe

Extra:
*Multi Language & Character supported
* Default Interface is WWE
*Simplified Chinese Interface included (Rename LEDEmuSet.CHS to LEDEmuSet.APP)
*Traditional Chinese Interface download here

Control:
Like a Touch application,you can click right bottom to set,or slide right to quit.

downloadlinkje
pi_71875798
Ik heb er weer een nieuw probleem bij. Er staat nu boven in het menu het koptelefoontje, met de melding dat de headset verbonden is. Maar ook als ik die eruit haal blijft hij staan.

Ik kan nu dus ook geen gesprekken voeren of ontvangen.

Soft reset of batterij eruit helpt niets. Dan maar even backuppen en compleet resetten .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:18:07 #265
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71876014
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb er weer een nieuw probleem bij. Er staat nu boven in het menu het koptelefoontje, met de melding dat de headset verbonden is. Maar ook als ik die eruit haal blijft hij staan.

Ik kan nu dus ook geen gesprekken voeren of ontvangen.

Soft reset of batterij eruit helpt niets. Dan maar even backuppen en compleet resetten .
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:33 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Je kan proberen een aantal keer snel achter elkaar de headset aan te sluiten en er weer uit te halen. Als dat niet werkt probeer dan de stekker rond te draaien als je hem eruit haalt (misschien een paar keer herhalen). Misschien dat een beetje prutsen met de stylus in de aansluiting ook wel helpt.

Dat zijn de oplossingen die ik tot nu voorbij heb zien komen, heb er zelf nooit last van gehad.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:19:55 #266
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_71876066
ik had toevallig het zelfde probleem gister (eik al een paar dagen)
en heb met mn stylus door de koptelefooningang geroerd.

kan nu weer bellen
Ecosia
  woensdag 19 augustus 2009 @ 02:03:08 #267
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_71999538
Ik ben ook sindskort in het bezit van een prachtige Xperia! Nu heb ik al wel spelletjes gedownload en XperiaTweak en G-alarm. Maar ik kan geen TomTom vinden die ik op mijn telefoon kan draaien hoor...iemand een goeie tip?

Verder ben ik er nog niet achter hoe ik een internetscherm kan minimaliseren om terug te gaan naar MSN. En ik heb een Vodafone-panel in het midden van mijn panels die ik niet kan verwijderen. Dat is superirritant!!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_72002206
- TomTom 7.9 draait gewoon op mijn Xperia
- Vodafone (en andere gelockte panels) zijn uit te schakelen. Moet je het prorgamma TotalCommander voor downloaden. Maar Google dat nog eventjes want ik weet niet meer de exacte procedure. Je moest iets van true op false zetten ergens in een code.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:49:41 #269
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_72010619
switchen tussen 'schermen' doe je door op ok te klikken en via taskmanager (rechtsboven) weer de desbetreffende app. te kiezen
en TT7 heet als WinMob versie Navigator 7
pi_72012353
Bij Opera en SpbInsight heb ik rechtsboven geen OK staan, maar een X, waarmee ik dus de app sluit..
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:13:27 #271
174925 Judeljuud
pi_72023252
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:49 schreef YuckFou het volgende:
switchen tussen 'schermen' doe je door op ok te klikken en via taskmanager (rechtsboven) weer de desbetreffende app. te kiezen
en TT7 heet als WinMob versie Navigator 7
Ik krijg bij Internet en MSN alleen een X bovenin m'n schermpje...
En ik kan Navigator 7 ook nergens vinden.

@ UncleSam: Dat over TotalCommander ga ik nog even nader uitpluizen!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:01:04 #272
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_72025125
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:53 schreef UncleSam het volgende:
Bij Opera en SpbInsight heb ik rechtsboven geen OK staan, maar een X, waarmee ik dus de app sluit..
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:13 schreef Judeljuud het volgende:
Ik krijg bij Internet en MSN alleen een X bovenin m'n schermpje...
En ik kan Navigator 7 ook nergens vinden.
Ik bedoel dat je met het kruisje veel apps niet echt aflsuit, alleen "wegklikt" zeg maar, dat kan door op t kruisje te tikken of door op de "OK" toets te drukken, via je taskmanager (homescreen, kruisje/dingetje rechtsboven) krijg je dan als ik me goed herinner een lijstje te zien met actieve apps die je dan of echt kan aflsuiten, of door op de naam te tikken weer terug kan halen, WM kan namelijk, in tegenstelling tot een iPhone, wel multitasken

En JJ je hebt een PM
pi_72066368
Heeft er nog iemand het probleem dat de toetsen soms niet hekend worden, en soms wel 2 of 3 keer? Best vervelend als je 'even snel' een smsje wil sturen
pi_72069816
probleem heb ik ook, geen idee wat daar aan valt te doen
forum.fok.nl
pi_72120409
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 03:11:26 #276
174925 Judeljuud
pi_72130796
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 03:13:32 #277
174925 Judeljuud
pi_72130802
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
En is er ook een teller te downloaden die bijhoudt hoeveel je belt/sms't?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:12:03 #278
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72132106
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:20:14 #279
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_72133257
Nou mensen, ik ben van plan er van de week ook 1 te bestellen, tevens me eerste smartphone
maar zijn er tegenwoordig nog problemen met scheurtjes ect waar je in het begin veel van hoorde?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_72133726
Als je een nieuwere generatie krijgt zul je wel geen last hebben van scheurtjes, als je een oude krijgt zul je ze ws wel krijgen, dan moet je m even laten vervangen en dan krijg je een steviger frontje.
pi_72133765
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.
http://shop.brando.com/ca(...)p03005c0858d060.html

Leuk webshopje met allerlei goedkoper Xperia accesoires, slechts 3 dollar shipping.
pi_72133777
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Bij sommige providers kun je online je verbruikte tegoed zijn, oa bij Vodafone.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:46:18 #283
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_72133842
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef crazy987 het volgende:
Nou mensen, ik ben van plan er van de week ook 1 te bestellen, tevens me eerste smartphone
maar zijn er tegenwoordig nog problemen met scheurtjes ect waar je in het begin veel van hoorde?
Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk". Als je belangstelling hebt, laat het even weten.

Als ik dit niet mag vermelden in dit topic, delete ik 't wel weer!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:11:30 #284
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_72134441
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk". Als je belangstelling hebt, laat het even weten.

Als ik dit niet mag vermelden in dit topic, delete ik 't wel weer!
heb je voor de zekerheid voor het geval dat het hier niet mag maar even een pm gestuurt
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:14:39 #285
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_72193467
ik heb hem gisteren besteld en komt vandaag binnen
zijn er nog dingen waar je op moet letten bij een smartphone aangezien het mijn eerste is
en hoe zit dat met navigatie of wijst dat zichzelf wel met wat gekloot
pi_72196929
Je moet 'm natuurlijk wel zelf customizen. Navigatie zit er niet op, ja wel Google Maps voor navigatie is dat niet handig.
Heb je al een micro SD kaart? Hier http://xperia-membership.nl/ kon je er eentje krijgen maar het lijkt er op dat de actie voorbij is.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:48:45 #287
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_72197270
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef UncleSam het volgende:
Je moet 'm natuurlijk wel zelf customizen. Navigatie zit er niet op, ja wel Google Maps voor navigatie is dat niet handig.
Heb je al een micro SD kaart? Hier http://xperia-membership.nl/ kon je er eentje krijgen maar het lijkt er op dat de actie voorbij is.
hmm oke.
en stel ik heb zelf wat tomtom softwar gedownload voor smartphones enzo.
is dat zo te gebruiken dat iemand weet

maaar hoezo is google maps niet zo handig dan ?

en ik heb helaas nog geen sd kaartje =(
pi_72203530
heey

ik heb een xperia gekocht met de nieuwe actie dat je de 8gb kaartje bij krijgt en een hologe.
maar het lukt niet om die dingen te krijgen want die website doet het niet?
weet iemand raad of heeft het zelfde probleem met oplossing
alvast bedankt
pi_72204577
Ja ik denk dat die actie is afgelopen want de site is down? http://xperia-membership.nl/ maar ik zou het blijven proberen, anders even mailtje sturen naar info@~

Enne TomTom doet het wel op je Xperia, het is alleen een hoop gedoe om het te cracken, je moet allerlei product- en activatie codes hebben, maar uiteindelijk lukt t wel .
pi_72204803
oke maar hoe bedoel je bij tomtom?
wat moet je dan allemaal doen?
pi_72204908
Als je het download kom je daar zelf wel achter, ik vond het echt een pokke werk.
pi_72204983
wat moet ik downloaden en waar?
pi_72205518
Ja dat zoek je zelf maar lekker uit.
pi_72207463
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
De bedoelde knop om te minimaliseren is horentje opleggen... (die rode knop )
pi_72258060
kwam gisteren tot de ontdekking dat mijn telefoon na de buitenkant nou ook aan de binnenkant begint te scheuren. Via belcompany maar gelijk op laten sturen en hopelijk gaat dit onder garantie gemaakt worden, toestel is van november 2008... balen!
forum.fok.nl
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:10:47 #296
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72261218
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik denk dat die actie is afgelopen want de site is down? http://xperia-membership.nl/ maar ik zou het blijven proberen, anders even mailtje sturen naar info@~

Enne TomTom doet het wel op je Xperia, het is alleen een hoop gedoe om het te cracken, je moet allerlei product- en activatie codes hebben, maar uiteindelijk lukt t wel .
Een gedoe?
Installeren en activeren etc is binnen 10 minuten gebeurd.
pi_72262267
Ja als je je product-, activatie- en devicecode weet is het allemaal wel makkelijk ja maar eer je dat hebt achterhaald..
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:24:27 #298
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72297083
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ja als je je product-, activatie- en devicecode weet is het allemaal wel makkelijk ja maar eer je dat hebt achterhaald..
Je hoeft niks te zoeken als je het goede download.
pi_72461241
en heb mijn telefoon na een week weer terug, netjes gerepareerd daar waar het nodig was en alles binnen de garantie! Joepie hoeraa!
forum.fok.nl
pi_72472294
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Ik heb nu bij mn e-mail een @hotmail.com adres ingesteld.
Als ik nu een @live.nl adres erbij in wil stellen, dan word ik door verwezen naar live.msn.com

Snapte?
Ik wordt dus bij het instellen van hotmail doorgelinkt naar mobile.live.com met een 1/4 scherm..

Via push email-installatie krijg ik telkens de melding dat hij geen verbinding kan maken, terwijl ik normaal wel op internet kom.. Ik ben ook weer terug gegaan naar fabrieksinstellingen, maar dat veranderd de zaak ook niet.. iemand een idee voor de oplossing hiervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')