Net even geinstaleerd, en hij vind echt te veel zendersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:10 schreef Kopbal het volgende:
Nouja, hij vind zowat alle radiozenders over de gehele wereld. Dus ook veel internetstreams.
Maar bijvoorbeeld ook politiescanners vanuit AmerikaMinpuntje is dat hij ook wel veel niet opent, maar dan nog is er keuze zat.
Gebruik hem vooral omdat ik nogal een diverse muzieksmaak heb, je zoekt gewoon op een muziekgenre en laat je verrassen.Je trial verloopt na 15 dagen, maar dan moet je hem gewoon opnieuw installeren.
http://www.spbsoftwarehou(...)are/wirelessmonitor/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:16 schreef Antony1989 het volgende:
Er is alleen een dingetje nog, hoe kan ik zien/bijhouden hoeveel data ik er doorheen jaag? zoiets als het logboek bij een Nokia.
Ik had 2 maanden terug met mn nokia zon 1,5GB. En ik heb geen sms gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:08 schreef Kopbal het volgende:
Ik had vorige maand in totaal iets van 400 mb gebruik
Wanneer gaat vodafone zeiken?
Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:38 schreef Antony1989 het volgende:
Mijn laatste vraag dan even.
Ik heb nu een hotmail account ingesteld voor mn e-mail.
Ik kan er nu nog wel een Yahoo account naast doen, maar als ik er dan een live account naast wil zetten word ik door verwezen naar live.msn.com.
Is hier een oplossing voor of moet ik dit maar accepteren ?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:03 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb echt geen bleek idee wat je nou precies probeert te zeggen
Officiële Youtube programma er af gooien en dan deze erop zetten: http://www.zyzyx.de/xda/X1i-Youtube-v0-1-a.zipquote:Op donderdag 2 juli 2009 01:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil YouTube op mijn Xperia maar ik heb talloze dingen geprobeer: officieele applicatie van YouTube en een die samen werkt met een panel maar ze werken niet of laden niet.
En als je via YouTube zelf gaat heb je kut kwaliteit.
Iemand een oplossing?
En trouwens mijn Xperia krijgt scheuren vanaf de audio jack!
Morgen even Xperia helpdesk bellen met dat speciale pasje
Start -> instellingen -> Systeem -> Programmas verwijderenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:33 schreef rinzzz het volgende:
hoe verwijder je programma's van het toestel?
Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installerenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Antony1989 het volgende:
Relaxte telefoon, alleen heb ondertussen al het telefoongeheugen vol, omdat ik maar programmas blijf instaleren
K heb nu die 8GB kaart ontvangen van SE, die zit er altijd in, maar als ik programmas op het geheugen van de telefoon zelf installeer is het snellerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Grote geheugenkaart kopen, die permanent erin en daarop installeren
Categorie open deur: QuickGPS data downloaden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
of tips om het sneller te maken?
Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:22 schreef Jumparound het volgende:
uhm, vraagje... is de gps ook zo traag bij jullie met opstarten? Doet er bij mij iets van 10 minuten over ofzo
of tips om het sneller te maken?
oko met fietsen doet ie er tering lang over... maar ik zal nog eens wat met instellingen kloten, kijken of ie het dan doet...quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zit je binnen en zit je dan ook nog stil? Dan schiet het niet op. Ga je naar buiten en lopen/rijden/fietsen, dan issie er zo.
net geupdatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |