quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
En is er ook een teller te downloaden die bijhoudt hoeveel je belt/sms't?
http://shop.brando.com/ca(...)p03005c0858d060.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een telefoonhouder voor in de auto.
Bij sommige providers kun je online je verbruikte tegoed zijn, oa bij Vodafone.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 03:13 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand misschien goede ervaringen met een bepaalde telefoonhouder voor in de auto?
En is er ook een teller te downloaden die bijhoudt hoeveel je belt/sms't?
Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef crazy987 het volgende:
Nou mensen, ik ben van plan er van de week ook 1 te bestellen, tevens me eerste smartphone
maar zijn er tegenwoordig nog problemen met scheurtjes ect waar je in het begin veel van hoorde?
heb je voor de zekerheid voor het geval dat het hier niet mag maar even een pm gestuurtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb er één van een paar maanden oud, nog supergaaf. Ik wil 'm kwijt, omdat ik wil overstappen naar "dat andere merk".![]()
Als je belangstelling hebt, laat het even weten.
Als ik dit niet mag vermelden in dit topic, delete ik 't wel weer!![]()
hmm oke.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:34 schreef UncleSam het volgende:
Je moet 'm natuurlijk wel zelf customizen. Navigatie zit er niet op, ja wel Google Maps voor navigatie is dat niet handig.
Heb je al een micro SD kaart? Hier http://xperia-membership.nl/ kon je er eentje krijgen maar het lijkt er op dat de actie voorbij is.
De bedoelde knop om te minimaliseren is horentje opleggen... (die rode knopquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:02 schreef Sextreme het volgende:
Je kunt als je in de internetbrowser zit ipv op 't kruisje beter via start --> vandaag klikken, op die manier ga je terug naar 't homescreen (bureaublad) en minimaliseerd ie alles
Een gedoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef UncleSam het volgende:
Ja ik denk dat die actie is afgelopen want de site is down? http://xperia-membership.nl/ maar ik zou het blijven proberen, anders even mailtje sturen naar info@~
Enne TomTom doet het wel op je Xperia, het is alleen een hoop gedoe om het te cracken, je moet allerlei product- en activatie codes hebben, maar uiteindelijk lukt t wel.
Je hoeft niks te zoeken als je het goede download.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef UncleSam het volgende:
Ja als je je product-, activatie- en devicecode weet is het allemaal wel makkelijk ja maar eer je dat hebt achterhaald..
Ik wordt dus bij het instellen van hotmail doorgelinkt naar mobile.live.com met een 1/4 scherm..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb nu bij mn e-mail een @hotmail.com adres ingesteld.
Als ik nu een @live.nl adres erbij in wil stellen, dan word ik door verwezen naar live.msn.com
Snapte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |