PR +1quote:

&
  &   

quote:

Ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:56 schreef tomtomaat het volgende:
Munchen?

-persoonlijkheidsstoornis is een van de in het DSM-IV genoemde persoonlijkheidsstoornissen. De naam
 -persoonlijkheidsstoornis is een van de in het DSM-IV genoemde persoonlijkheidsstoornissen. De naam   betekent letterlijk '
  betekent letterlijk '  . Eerder werd verondersteld dat de stoornis zich in het gebied tussen neurose en psychose bevond. Deze visie is gewijzigd, maar de naam is blijven bestaan.
 . Eerder werd verondersteld dat de stoornis zich in het gebied tussen neurose en psychose bevond. Deze visie is gewijzigd, maar de naam is blijven bestaan. ?
 ?

-persoonlijkheidsstoornis is een van de in het DSM-IV genoemde persoonlijkheidsstoornissen. De naam
 -persoonlijkheidsstoornis is een van de in het DSM-IV genoemde persoonlijkheidsstoornissen. De naam   betekent letterlijk 'grens'. Eerder werd verondersteld dat de stoornis zich in het gebied tussen neurose en psychose bevond. Deze visie is gewijzigd, maar de naam is blijven bestaan.
  betekent letterlijk 'grens'. Eerder werd verondersteld dat de stoornis zich in het gebied tussen neurose en psychose bevond. Deze visie is gewijzigd, maar de naam is blijven bestaan.

slaveloos +1quote:

Punten in deel 1474quote:

ja het is goed, foutjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
dat zei ik ja, maar was het goed?

Ze is een beroemde moeder (zelf ook filmster van weleer) van een beroemde (al is haar faam wel wat minder tegenwoordig) vrouwelijke filmster.quote:

Ze heeft iets met (of eigenlijk tegen) vogelsquote:

Als dat zo is, is dit Tippi Hedrunquote:Op woensdag 1 april 2009 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Deed ze mee aan The Birds van Hitchcock?

Tippi Hedren, maar ik reken het goedquote:

(Coronie, 5 oktober 1964) is een voormalige atlete uit Suriname. Haar belangrijkste nummer was de 800 m.
 (Coronie, 5 oktober 1964) is een voormalige atlete uit Suriname. Haar belangrijkste nummer was de 800 m. is geboren in het district Coronie. Ze begon in 1980 met hardlopen en vestigde een Surinaams record op de 1500 m. Nadat het Surinaams Olympisch Comité (SOC) er niet in was geslaagd haar af te vaardigen naar de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles, omdat ze nog geen atlete van wereldklasse was, besloot ze haar land te verlaten en in Nederland te gaan trainen.
 is geboren in het district Coronie. Ze begon in 1980 met hardlopen en vestigde een Surinaams record op de 1500 m. Nadat het Surinaams Olympisch Comité (SOC) er niet in was geslaagd haar af te vaardigen naar de Olympische Spelen van 1984 in Los Angeles, omdat ze nog geen atlete van wereldklasse was, besloot ze haar land te verlaten en in Nederland te gaan trainen. 

quote:Op woensdag 1 april 2009 13:14 schreef tomtomaat het volgende:
Letitia Vriesde?
 sneller dan ik had verwacht (zij ook)
 sneller dan ik had verwacht (zij ook)

quote:

vertel mij wat.quote:

quote:Op woensdag 1 april 2009 01:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Erik Hazelhoff Roelfsema

Miss Belgie?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef steekbal het volgende:
Wat is Vlaanderens Mooiste ?

maar welke ?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef tomtomaat het volgende:
Wielerwedstrijd dus...

quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef lubje25 het volgende:
de ronde van Vlaanderen tomtomaat was me al voor maar dat Steekbal denk ik niet gezien
 tomtomaat antwoorde al voor de update van de punten die ik heb geplaatst.
  tomtomaat antwoorde al voor de update van de punten die ik heb geplaatst.

quote:Op woensdag 1 april 2009 13:57 schreef lubje25 het volgende:
de ronde van Vlaanderen tomtomaat was me al voor maar dat Steekbal denk ik niet gezien
 niet gezien inderdaad, punt voor tomtomaat
 niet gezien inderdaad, punt voor tomtomaat

is een van de drie zeestraten die het Kattegat (en daarmee de Noordzee) verbindt met de Oostzee, en scheidt het Deense eiland Seeland van het Zweedse Skåne. De doorgang is op zijn nauwst 4,5 kilometer. Het is een van de drukst bevaren waterwegen in de wereld.
  is een van de drie zeestraten die het Kattegat (en daarmee de Noordzee) verbindt met de Oostzee, en scheidt het Deense eiland Seeland van het Zweedse Skåne. De doorgang is op zijn nauwst 4,5 kilometer. Het is een van de drukst bevaren waterwegen in de wereld.

steekbal +1quote:

Erik is goed, erg veel voorkomende achternaamquote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ja die hoe heet ie ook weer erik nog wattus
geen idee..

quote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
de jong?? ja volgens mij is dat m

quote:Op woensdag 1 april 2009 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als t m is, kan iemand anders dan een nieuwe doen want ik moet weg
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Fabulous7 op 01-04-2009 16:13:59 ]

Klopt Frits Kroymansquote:

Mandela natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
Welke bekende politicus zat jarenlang gevangen op Robben Eiland?

quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef tomtomaat het volgende:
Mandela

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |