quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
LLink is er, nu moet Plasterk De televaag^2 tegenhouden en alles is weer prima.
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepierdepiel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoorquote:
behalve als je spellingscontrole op engels staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoor
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepieperdepiepl.
cos heeft gisteren z'n teen al verlamd bij het schoppen tegen een cd van Lownoise & Mental Theo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?
Daar zit marktpotentiaal in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hihi, dan zou ik dat heel rap veranderen als ik jou wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
behalve als je spellingscontrole op engels staat
Hansquote:
late reactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk... Veenstra gaat de iPhone testen! http://www.metmichiel.nl/(...)en/150774/1238516494
ah zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verdoving is pas net uitgewerkt.
Wat zei de tandarts vanmiddag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verdoving is pas net uitgewerkt.
Die heeft de tand helemaal 'leeggehaald' en tijdelijk gevuld. Nu ff kijken totdat ontsteking weg is (zal wel sneller gaan nu de bron weg is) en dan definitief vullen (of alsnog trekken als ik dat zelf zou willen).quote:
stijve tepel tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
stijve tepel tijd is bijna over
enige nadeel aan de lente
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
check my answer on twitterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo,tot zover de 3e borrel in 2-3 weken tijd. Zou dat een normale hoeveelheid zijn bij 3?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo,tot zover de 3e borrel in 2-3 weken tijd. Zou dat een normale hoeveelheid zijn bij 3?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:41 schreef 3FMaster het volgende:
Goeedemiddag
Zo hèhè, terug uit A'dam.
2 uur in een museum rondgehangen, aardige foto's, minder leuke docu (bleek later Anton Corbijn achter mijn lerares te zitten in de zaal). Toen werd ons gezegd dat je vrijwillig naar het 2de museum mocht gaan. Wij wisten wel beter wat we moesten doen
Snel een terrasje gepakt, een lekkere pizza besteld, met een biertje uiteraard. Toen wat rondgehangen, op de dam. Zagen we Nicolette Kluiver.
En toen de zon wat minder werd, toch nog even snel op een ander terrasje gepakt, met weer het nodige bier. En toen naar huis.
En nu hoor ik het goede nieuws dat LliNK het heeft gehaald!![]()
![]()
![]()
Kleding wordt wel dunner hè in deze tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
20 graads op vrijdagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleding wordt wel dunner hè in deze tijd.
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangenquote:
Jep, was erg leuk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en das een lang verhaal
maar zo te zien heb je het leuk gehad
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangen.
niet hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:52 schreef Noortje. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DE SMAAK VAN NEDERLAND?!?!?! WAAR ISTIE?!?!?!?!?!?!?!
Idd. Dus je zingt dat nu bij iedere aantrekkelijke dame die langslooptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dus je zingt dat nu bij iedere aantrekkelijke dame die langsloopt.
Die tijd hóeft niet voorbij te zijn als je het goed doetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
Howdy!quote:
Gaat lekker met het OV vandaag...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:
mn pa belde net dat zn bus pech heeften dat het heul gezellie is met iedereen zo daar bij afrit Naarden
1 maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
valarie...hoe komt die daar nou terecht...
voor de zekerheid alvast een emmer klaargezet![]()
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat Ofyles2 een goed functionerend OV ontwerpt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat lekker met het OV vandaag...
Vanmorgen m'n collega's 15-30 minuten, nu ik 20 (ben nog onderweg) en jouw verhaal er ook nog eens bij...
3FM schijnt ze gratis weg te geven over vijf uur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
valarie...hoe komt die daar nou terecht...
voor de zekerheid alvast een emmer klaargezet![]()
[ afbeelding ]
Hey, jij hier? Hoef je niet te werken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Vervroegde 1-aprilgrap.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik liever het origineel van The Zutons...
Wel vreemd dat 'ie er opeens weer in staat. Waar oh waar komt dat vandaan?
Ik hoop het niet... ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoveel zijn er toch niet nodig tijdens MM
nouw succes met onderweg zijn...mn pa smste net dat er een vervangende bus aankomtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat lekker met het OV vandaag...
Vanmorgen m'n collega's 15-30 minuten, nu ik 20 (ben nog onderweg) en jouw verhaal er ook nog eens bij...
wel gezien, niet gehoordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Heeft één van jullie The Saturdays - Just can't get enough al gehoord? Prettig plaatje!
Mijn kotsmomenten:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... ikniet zo snel... maar ik ken mensen
(ik noem geen namen
)
hoop voor jou dat het goed komt, want er was ooit is iemand die pech had met de bus... maar pa gaat nu op compquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw succes met onderweg zijn...mn pa smste net dat er een vervangende bus aankomt
Het antwoord heb je net kunnen horen... Inderdaad opvallend. Maar hoe lang staat die plaat nou al in die lijst? Of is ie er al eens even uit geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik liever het origineel van The Zutons...
Wel vreemd dat 'ie er opeens weer in staat. Waar oh waar komt dat vandaan?
Krezip... Ben bang dat er nu emmers te kort komenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie dat mijn kots emmer enthousiast gebruikt word in dit topic
Ha Hans!quote:
Kanye West kan helemaal niet zingen. Hij is gewoon een plagieur.quote:
yo ! dat klinkt een beetje alsof je daar weinig zin in hebtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ha Hans!
Moet morgen al om 7.45 uur op school zijn. Moet een spel en sportochtend geven voor een basisschool, niet dat ik later gymleraar ofzo wil worden, nee, gewoon omdat het moet.
het was TE GEK!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:17 schreef MarijeH het volgende:binnenkomers
Muisje - Eliza, hoe was het concert van metallica gisteren?
't is een dijk van een plaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef LeonH het volgende:
Hij blijft vet hè!
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het was TE GEK!!!!!!!
Echt wat een show, wat een muziek! vooral de lasershow en het vuur wat in de rondte spatte...WAUW ik heb het heerlijk warm gehad daar en me helemaal schor gebruld en mn oor piept de hele dag al![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat mn man zo een last kreeg van zn hernia door die krotte houten stoeltjes dat hij echt verging van de pijn en we de laatste twee nummers gemist hebben...maar ohw ohw ohw wat een show!!!
Hier kan ik weer op teren tot het volgende concert![]()
![]()
Dank! Ze zitten allemaal nog in groep 5/6.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
yo ! dat klinkt een beetje alsof je daar weinig zin in hebt. 't is wel een freaking vroeg tijdstip en dan allemaal van die drukke kinderen om je heen. Sterkte !
ik had mn tas vol met pakjes taxi gepropt...zei die man van de beveiliging dat dat niet mochtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef JDude het volgende:
Die zetels in Ahoy zijn echt om te janken ja. En het hellingpercentage van de tweede ring had ook best wat minder gemogen. En het bier/water/etc. is te duur. Verder wel okay, die tent.
Nevermind, lezen is ook een vak apartquote:
Nu gaat iedereen die smoes gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik had mn tas vol met pakjes taxi gepropt...zei die man van de beveiliging dat dat niet mochtoen ik vertelde dat mn man medicijnen nodig had en daarom ook iets om het mee weg te kloeken mocht het opeens wel
ik heb ook het doosje met pijnstillers laten zien, kweet niet of dat dan ook nodig isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen die smoes gebruiken
Als je mazzel hebt zijn ze 's ochtends nog rustig en gaan ze na 10:00 echt los, maar volgens mij is het meestal net andersomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dank! Ze zitten allemaal nog in groep 5/6.
De rest van mn klas hoeft morgen pas om 10.00 te beginnen en er zijn maar een stuk of 4 met mij die óók zo vroeg daarheen moeten..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er alweer vandoor... over een half uur moet ik bij Omroep Eindhoven zijn... dus
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er alweer vandoor... over een half uur moet ik bij Omroep Eindhoven zijn... dus
Dit is dan wel weer te pruimen ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:29 schreef LeonH het volgende:
SNA!!!!
Wat een anthem is het geworden zeg!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef LeonH het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Even in Kerkrade kijken wat Jong Nederland tegen Jong Italië gaat maken
Tot vanavond ergens!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:31 schreef LeonH het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Even in Kerkrade kijken wat Jong Nederland tegen Jong Italië gaat maken
Tot vanavond ergens!
Laatste stuiptrekking van Enschede zeker.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef MarijeH het volgende:
Kijk net uit mijn raam. En wat zie ik. Een luchtballon waar grolsch op staat.
Hoeveel euro zet je daarop in?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik hoop dat Michiel White Lies draait vanavond
Dan kun je het altijd nog tweeten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen.En ik heb geen zin om te mailen en heb geen beltegoed, dus ik hoop dat hij dit leest.
Beter zo.quote:
Ja hè?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Beter zo.
Ik ben sowieso onvindbaar op Hyves. Een beetje 50.000 vrienden maken vanachter je PC.
Vertel mij meer dan 5 redenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hè?
Hyves kan echt wel handig zijn!
Wel redelijk. Ze heeft flink geschuurd, geboord enz. Heel de tand 'leeggehaald', maar wel maar 1 van de 3 zenuwkanalen kunnen binnengaan. Heb nog ibuprofen ingenomen, dus later es zien hoe pijnlijk dat nog is... Later terug voor definitieve vulling (als ontsteking ook is weggetrokken; zal nu wel snel gaan). Ongeveer één uur en drie kwartier in de stoel gelegen daar.quote:
- Mensen opzoeken die je vaag kent (door bv. uitgaan), daarmee gaan krabbelen/msn'en en vervolgens meer afsprekenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vertel mij meer dan 5 redenen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel redelijk. Ze heeft flink geschuurd, geboord enz. Heel de tand 'leeggehaald', maar wel maar 1 van de 3 zenuwkanalen kunnen binnengaan. Heb nog ibuprofen ingenomen, dus later es zien hoe pijnlijk dat nog is... Later terug voor definitieve vulling (als ontsteking ook is weggetrokken; zal nu wel snel gaan). Ongeveer één uur en drie kwartier in de stoel gelegen daar.
- zien wat er terecht is gekomen van dat lelijke schele kind bij jou op de basisschoolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Mensen opzoeken die je vaag kent (door bv. uitgaan), daarmee gaan krabbelen/msn'en en vervolgens meer afspreken
- Kloten aan je lay-out als je je verveelt
- Bandjes ontdekken (heb bijvoorbeeld CD van Have A Go Heroes omdat ik hun 800ste vriend was en vroeg om een lollie)
Verder weet ik niets, maar vooral de eerste vind ik reden genoeg.
Dat probeerden ze bij mij ook (door met een fijn vijltje erin te gaan), maar ze kon twee van de drie niet 'vinden'. Schijnt niet echt een standaard plek voor te zijn ofzo. Had vanmorgen ook geen last (ook zonder ibuprofen), dus misschien dat 't bij mij ook meevalt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
door t concert zou ik het bijna vergeten, maar heb maandag ochtend nog drie uur in de stoel gelegen voor iets vergelijkbaars...er zit nu een noodvulling op.... Ik heb echt geen grientje pijn, ookal zeiden ze dat het heul erg pijn zou doen...volgens mij zijn die zenuwen in mijn kies allang dood
Punt twee vind ik niet echt overtuigend, voor punt 3 heb je tig andere sites tot je beschikking.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Mensen opzoeken die je vaag kent (door bv. uitgaan), daarmee gaan krabbelen/msn'en en vervolgens meer afspreken
- Kloten aan je lay-out als je je verveelt
- Bandjes ontdekken (heb bijvoorbeeld CD van Have A Go Heroes omdat ik hun 800ste vriend was en vroeg om een lollie)
Verder weet ik niets, maar vooral de eerste vind ik reden genoeg.
HET IS LENTEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
Meezingen is zoveel toffer als het licht is 's avonds
Zoals ik al zei; ik vind het eerste argument genoeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Punt twee vind ik niet echt overtuigend, voor punt 3 heb je tig andere sites tot je beschikking.
Gaat nog duren voordat je vijf argumenten kunt verzinnen.
kunnen we ook beter zien hoe jij debiel voor de webcam staat te doenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
Hier is het niet eens lichtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
In badkamer is het nog veel leuker en klinkt het gelijk beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
Tjitse had een uur na EW al een schoonmaakbedrijf met tapijtreiniger geregeldquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen we ook beter zien hoe jij debiel voor de webcam staat te doen![]()
is er nog lucht van de taart in de studio?
Alsof je voor al je bezigheden vijf zinnige argumenten kunt verzinnen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Punt twee vind ik niet echt overtuigend, voor punt 3 heb je tig andere sites tot je beschikking.
Gaat nog duren voordat je vijf argumenten kunt verzinnen.
Het mag wat kostenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tjitse had een uur na EW al een schoonmaakbedrijf met tapijtreiniger geregeld
oh ik dacht dat die niet thuis wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tjitse had een uur na EW al een schoonmaakbedrijf met tapijtreiniger geregeld
checkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef MichielV het volgende:
2 is genoeg, omdat 3fm leuk is en ik van forums houquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:24 schreef Noortje. het volgende:
Morph, noem eens vijf argumenten waarom jij hier zit?
Gezellig ouwehoerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:24 schreef Noortje. het volgende:
Morph, noem eens vijf argumenten waarom jij hier zit?
voor spammers jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hè?
Hyves kan echt wel handig zijn!
- Heb je de kroeg voorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezellig ouwehoeren
Nieuwtjes oppikken
tijdverdrijf
nieuwe muziek leren kennen die door andere worden aangedragen
jij post hier
Iemand wilde me in de vierde ook al ronselen voor Hyves. Nooit op ingegaan.quote:
andere sites zijn twitterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Heb je de kroeg voor
- Heb je ook andere sites voor
- Zelfde als Hyves
- Zelfde als Hyves
- Zelfde als Hyves
Ik win
Een beetje argumenten jatten van mij?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Heb je de kroeg voor
- Heb je ook andere sites voor
- Zelfde als Hyves
- Zelfde als Hyves
- Zelfde als Hyves
Ik win
moet ik het weer doen voor jequote:
zo snel gaat het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
voor als het snel gaat: ik heb em niet klaarstaanNIET
3fmfan is harstikke handig hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:44 schreef JDude het volgende:
ALLE WEBSITES ZIJN STOM! [ afbeelding ]
Zo. Klaar.
je weet nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo snel gaat het nou ook weer niet
Adele
vorige paginaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een Drieefemmer nodig. Tweede keer al vandaag.
Eeeuuhjj !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik denk steeds dat Michiel er 'eeuhjjj' doorheen roept.
ok nieuwe voorraad emmersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer die klote Adèle. Stop toch es met die terreur![]()
![]()
![]()
. Of draai es wat anders van die doos.
En Dio.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok nieuwe voorraad emmers![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Klinkt interessant voor het 'Zo heet je toch niet'-behang op de 3FM internetredactie. Wat doe diegene dan precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een file-meneer bij Blik op de weg met de naam 'W. Traag'. What's in a name....
flyyyyy hiiii hiiiii hiiiiaaaaaiiiiiquote:
kan je ze niet ergens op een site zetten ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klinkt interessant voor het 'Zo heet je toch niet'-behang op de 3FM internetredactie. Wat doe diegene dan precies?
Oh, en morgen zal ik wel een kleine selectie van namen die aan de muur hangen hier posten. Er hangen er al meer dan honderd!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klinkt interessant voor het 'Zo heet je toch niet'-behang op de 3FM internetredactie. Wat doe diegene dan precies?
Oh, en morgen zal ik wel een kleine selectie van namen die aan de muur hangen hier posten. Er hangen er al meer dan honderd!
Geen idee, zal morgenochtend even kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben benieuwd.
Benno Baksteen (oud-woordvoerder van de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers) zal ook wel ertussen staan hè.
Jimbooooooo !quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef Jimbo het volgende:
hansieeej
als je 2 verdiepingen lager kijkt boven de deur zie je mn kantoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jimbooooooo !!
Geloof dat ik tijdens het NOS journaal Der Kevin zag zitten in het LLink kantoor, maar weet het niet zeker
Coolquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je 2 verdiepingen lager kijkt boven de deur zie je mn kantoor
Nu nog vrijdagavond vrijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Timo20 het volgende:
Gooooeeeeedenavond![]()
![]()
Nog één dag en dan is het![]()
WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
Kreeg net een telefoontje van een collega: of ik het erg vind om morgen een vroege dienst te draaien in plaats van avond dienst (die ik eigenlijk heb morgen). Ja goh, wat vind ik dat nou erg
Dus morgen geen avond dienst![]()
![]()
dat zekerquote:
quote:@michielveenstra: Ineens een onbeschrijflijke zin in het draaien van @johncmayer en Clarity. Zo maar es doen dan.
Mooi nummer idd!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Timooooo !alweer bijna weekend dus, heerlijk ! En ook nog eens prachtig weer de komende dagen. Dikke prima!
Heb ik ookquote:
ze zijn zo snel tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat een keer bij Domien gerequest. Hij belde vlak na het ontvangst-smsje al terug
Dat had ik een keer bij Michiel... maar dan met Nizlopi - Jcb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat een keer bij Domien gerequest. Hij belde vlak na het ontvangst-smsje al terug
Ik moet ff wat oudere afleveringen handmatig downloaden denk ik. Ik mis er een paar: de laatsten zijn van 24/02, 03/03 en 31/03. Lijkt me dat daar nog wat tussen zat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
en hij is downloading podcast van ekdomen ik hoor weer een vogel
hoe abboneer jij jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moet ff wat oudere afleveringen handmatig downloaden denk ik. Ik mis er een paar: de laatsten zijn van 24/02, 03/03 en 31/03. Lijkt me dat daar nog wat tussen zat.
lolquote:
tjonge jongequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:11 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb je KoL de komende tijd niet meer nodig (hopelijk)... de KoLtrui bedoel ik dan.
Ik kreeg vanmiddag rond 15 uur al klachten van collega's dat ik te flauwe opmerkingen maakte... en da's alleen maar erger geworden.quote:
Nu al toeter?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag rond 15 uur al klachten van collega's dat ik te flauwe opmerkingen maakte... en da's alleen maar erger geworden.
Als je er nou 1 per keer plaatsts, okee... maar meteen een hele berg dezelfde plaatjes gaat mij iig nogal irriteren zo langzamerhand...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kunnen die emmers niet wat groter? Heb je er ook niet zoveel nodig. Beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |