quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef borisz het volgende:
LLink is er, nu moet Plasterk De televaag^2 tegenhouden en alles is weer prima.
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepierdepiel.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoorquote:
behalve als je spellingscontrole op engels staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met de 'd' en de 't' maar dit veranderd de spellingscontrole gewoon hoor
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef cosmick het volgende:
Ook weer een geweeeeldig nummer van Maria Mena.
Piederdepieperdepiepl.
cos heeft gisteren z'n teen al verlamd bij het schoppen tegen een cd van Lownoise & Mental Theo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel je platenkast weer uitgezocht voor morgen ?
Daar zit marktpotentiaal in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen... neem nog een paar emmers voor het komende uur[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hihi, dan zou ik dat heel rap veranderen als ik jou wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
behalve als je spellingscontrole op engels staat
Hansquote:
late reactiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk... Veenstra gaat de iPhone testen! http://www.metmichiel.nl/(...)en/150774/1238516494
ah zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verdoving is pas net uitgewerkt.
Wat zei de tandarts vanmiddag?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De verdoving is pas net uitgewerkt.
Die heeft de tand helemaal 'leeggehaald' en tijdelijk gevuld. Nu ff kijken totdat ontsteking weg is (zal wel sneller gaan nu de bron weg is) en dan definitief vullen (of alsnog trekken als ik dat zelf zou willen).quote:
stijve tepel tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
stijve tepel tijd is bijna over
enige nadeel aan de lente
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
check my answer on twitterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo,tot zover de 3e borrel in 2-3 weken tijd. Zou dat een normale hoeveelheid zijn bij 3?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Sirolf het volgende:
Zo,tot zover de 3e borrel in 2-3 weken tijd. Zou dat een normale hoeveelheid zijn bij 3?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:41 schreef 3FMaster het volgende:
Goeedemiddag
Zo hèhè, terug uit A'dam.
2 uur in een museum rondgehangen, aardige foto's, minder leuke docu (bleek later Anton Corbijn achter mijn lerares te zitten in de zaal). Toen werd ons gezegd dat je vrijwillig naar het 2de museum mocht gaan. Wij wisten wel beter wat we moesten doen
Snel een terrasje gepakt, een lekkere pizza besteld, met een biertje uiteraard. Toen wat rondgehangen, op de dam. Zagen we Nicolette Kluiver.
En toen de zon wat minder werd, toch nog even snel op een ander terrasje gepakt, met weer het nodige bier. En toen naar huis.
En nu hoor ik het goede nieuws dat LliNK het heeft gehaald!![]()
![]()
![]()
Kleding wordt wel dunner hè in deze tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
20 graads op vrijdagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleding wordt wel dunner hè in deze tijd.
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangenquote:
Jep, was erg leuk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en das een lang verhaal
maar zo te zien heb je het leuk gehad
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangen.
niet hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:52 schreef Noortje. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DE SMAAK VAN NEDERLAND?!?!?! WAAR ISTIE?!?!?!?!?!?!?!
Idd. Dus je zingt dat nu bij iedere aantrekkelijke dame die langslooptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat deuntje blijft ook nog eens niet te zuinig in je hoofd hangen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dus je zingt dat nu bij iedere aantrekkelijke dame die langsloopt.
Die tijd hóeft niet voorbij te zijn als je het goed doetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
Howdy!quote:
Gaat lekker met het OV vandaag...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef muisje-eliza het volgende:
mn pa belde net dat zn bus pech heeften dat het heul gezellie is met iedereen zo daar bij afrit Naarden
1 maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
valarie...hoe komt die daar nou terecht...
voor de zekerheid alvast een emmer klaargezet![]()
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat Ofyles2 een goed functionerend OV ontwerpt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat lekker met het OV vandaag...
Vanmorgen m'n collega's 15-30 minuten, nu ik 20 (ben nog onderweg) en jouw verhaal er ook nog eens bij...
3FM schijnt ze gratis weg te geven over vijf uur.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
valarie...hoe komt die daar nou terecht...
voor de zekerheid alvast een emmer klaargezet![]()
[ afbeelding ]
Hey, jij hier? Hoef je niet te werken?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
Hallo dan!
Vervroegde 1-aprilgrap.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik liever het origineel van The Zutons...
Wel vreemd dat 'ie er opeens weer in staat. Waar oh waar komt dat vandaan?
Ik hoop het niet... ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoveel zijn er toch niet nodig tijdens MM
nouw succes met onderweg zijn...mn pa smste net dat er een vervangende bus aankomtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat lekker met het OV vandaag...
Vanmorgen m'n collega's 15-30 minuten, nu ik 20 (ben nog onderweg) en jouw verhaal er ook nog eens bij...
wel gezien, niet gehoordquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Heeft één van jullie The Saturdays - Just can't get enough al gehoord? Prettig plaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |