Wat is 'RIWZ'...quote:Op zondag 5 april 2009 17:20 schreef svh125 het volgende:
[..]
Het heeft je wel moeite gekost om antwoord te krijgen:-)) Ik heb die woningen nooit gezien, vind ze wel erg leuk. Dacht wel meteen aan RIWZ maar kon daar toen niets op vinden.
Dit staat er ook om de hoek.quote:Op zondag 5 april 2009 17:56 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat is 'RIWZ'...
Ik las bij directwonen.nl dat het een oude watertank is.
Ik denk dat je gelijk hebt, gezien vanuit de Röntgenstraatquote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is toch die Chinees op de Middenweg?
Wat is het? Ik vind alleen dat het 'deBol' genoemd wordt...quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit staat er ook om de hoek.
[ afbeelding ]
Maar misschien dat m3nster ons uitsluitsel kan geven , via zn nieuwe werkgever
Ik weet ook niet wat het is ... Woon daar niet, dus heb geen inside info en als jij het niet kunt vinden ..quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat is het? Ik vind alleen dat het 'deBol' genoemd wordt...
RIWZ is Rioolwaterzuiveringsinstallatie. Ik weet niet of die woningen werkelijk in zo'n oude tank zitten, maar mijn man zei dat mreteen toen ik hem bij die foto riep. Hij heeft in zijn jeugd in west gewoond, maar evengoed kon ik het niet vinden. Die blauwe bol kwam ik wel tegen nota benequote:Op zondag 5 april 2009 17:56 schreef Maizena het volgende:
[..]
Wat is 'RIWZ'...
Ik las bij directwonen.nl dat het een oude watertank is.
't Is inderdaad de Röntgenstraat, en aan het eind zie je de Middenweg. En wie moet nou de punten hebben?quote:Op zondag 5 april 2009 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, gezien vanuit de Röntgenstraat
Als Thorical een nieuwe plaats mag hij de punten hebben, anders doe ik een nieuwequote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef svh125 het volgende:
[..]
't Is inderdaad de Röntgenstraat, en aan het eind zie je de Middenweg. En wie moet nou de punten hebben?
Dan ga ik er maar van uit, dat hij dat doet. Thorical???? Plaats je er even een?quote:Op zondag 5 april 2009 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Thorical een nieuwe plaats mag hij de punten hebben, anders doe ik een nieuwe
Neem je ook een fototoestel mee als je pad gaat? Mogelijk dat je vele mooie plaatjes kunt schieten van uit plaatsen waar niet iedereen komtquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef m3nster het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat het is, maar als ik eens daar ben, wat absoluut gaat gebeuren vraag ik het wel
Foeliestraat iddquote:Op zondag 5 april 2009 20:53 schreef Thorical het volgende:
Valkenburgerstraat/, Foeliestaat neem ik aan.
sory was er niet helemaal bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |