Ja en dan ???quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:59 schreef Wupppie het volgende:
10 meter dat straatje in, en je gaat links het Johan Brouwerpad in.
De straat ervoor heet Burgemeester Eliasstraat
Ja, dat is de clou van het spelquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:25 schreef chufi het volgende:
Grachtengordel ... Maar waar en welke
Goed! ze moeten jou bannen van dit spel!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:44 schreef chufi het volgende:
Lijnbaansgracht / Elandsgracht
Ik zal het vanaf maandag een tijdje rustig aan doenquote:Op zondag 5 april 2009 02:03 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Goed! ze moeten jou bannen van dit spel!
50 chufi
welnee kerel, houd de competitie scherp!quote:[
b]Op zondag 5 april 2009 02:22 schreef chufi het volgende:[/b]
[..]
Ik zal het vanaf maandag een tijdje rustig aan doen
EN ik doe morgen wel een nieuwe
Ik zit dan in het buitenland en weet nog niet of ik mn laptop meeneem en vanaf mn foon kan ik alleen maar posten, maar geen plaatjes plaatsen..... Dus misschien voor de rest een buitenkans om mij van de troon te stoten. Maar ik doe morgen nog 10 goede antwoorden en begin ik weer op 0,terwijl de rest gewoon doorgaat met de huidige tellingquote:Op zondag 5 april 2009 02:46 schreef Wupppie het volgende:
[..]
welnee kerel, houd de competitie scherp!
Nee het is niet Nieuw Sloten, wel aan de westkant iddquote:Op zondag 5 april 2009 11:40 schreef m3nster het volgende:
Ehh.. ik wist waar die woningen waren, maar ben het kwijt.. Nw sloten?
Nee ... ten westen van het centrumquote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef Manono het volgende:
Leuk zeg! heb het alleen nooit gezien dus zou echt niet weten waar het is, in de buurt van het Amstelpark ofzo?
En we hebben een winnaarquote:
Het heeft je wel moeite gekost om antwoord te krijgen:-)) Ik heb die woningen nooit gezien, vind ze wel erg leuk. Dacht wel meteen aan RIWZ maar kon daar toen niets op vinden.quote:
Je moet er geoon eens een keer doorheen fietsen, dan zie je de plaatjes zo voor jequote:Op zondag 5 april 2009 17:20 schreef svh125 het volgende:
[..]
Het heeft je wel moeite gekost om antwoord te krijgen:-)) Ik heb die woningen nooit gezien, vind ze wel erg leuk. Dacht wel meteen aan RIWZ maar kon daar toen niets op vinden.
Zou ik dolgraag willen, dat er doorheen fietsen, maar helaas woon dus niet bepaald in de buurt...quote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er geoon eens een keer doorheen fietsen, dan zie je de plaatjes zo voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |